משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

טרנד המחוקות במגזין המקצועי פרופשיין

 מה קורה בישראל? פה בארצנו הקטנטונת לא נשארו מאחור. רשת בתי הספר של רוית אסף הציגה הפקת “גבות מחוקות” בניצוחו של המאפר בן רביבו. בהפקה האמורה מצולמת אסף כשלצידה הדוגמניות אסתי דיסקין ורותם לביא, שלושתן בגבות מטושטשות כמובן. על הסטיילינג הופקדה מירי ביילין והתוצאה המדוברת לפניכם.
 

מה קורה בישראל? פה בארצנו הקטנטונת לא נשארו מאחור. רשת בתי הספר של רוית אסף הציגה הפקת “גבות מחוקות” בניצוחו של המאפר בן רביבו. בהפקה האמורה מצולמת אסף כשלצידה הדוגמניות אסתי דיסקין ורותם לביא, שלושתן בגבות מטושטשות כמובן. על הסטיילינג הופקדה מירי ביילין והתוצאה המדוברת לפניכם.

החורף הנוכחי מסתמן כעונה שתהפוך את הגבות לזירת טרנדים בוערת. ולראיה, בית האופנה הקלאסי ארמאנינכנע להייפ  התימהוני של מחיקת הגבה ובקמפיין החורף שלו מוצגת לראווה הדוגמנית סשה פיבוברובה בגבות מחומצנות במראה מטושטש.

כן, לפעמים יש תחושה שהמלך הוא עירום, וגרוע מכך שיש לו בגדים. כבר בשנת 2009 עשה זאת בית האופנה האיטלקי פראדה שהציג לוק חיוור היישר מכפר הארורים דוגוויל ובו הגבות מחומצנות, השפתיים מחוקות, והמבט כולו קודר. באותה השנה וממש “במקרה” כיכבה קיית מוס בקמפיין שקידם את הבושם של בית האופנה בולגרי, עם שיער סופר בלונדיני וגבות שחומצנו, ככל הידוע, עבור המודעה הספציפית הזו.

 מי שהלכה בדרכה של מוס, היא נטשה פולי, הכוכבת של ג`וצי שאיזנה בין צבע שערה הבהיר לצבע הגבות. אולם הדוגמנית הלוהטת ביותר שתרמה את גבותיה לטרנד ולכימיה היא הסופר-מודל לארה סטון.  סטון, ההולנדית שאשתקד זכתה בפרס דוגמנית השנה בטקס פרסי האופנה הבריטית היא לא רק דוגמנית מצליחה שפניה נראות בהפקות אדיטוריאליות וקמפיינים, אלא גם מכתיבת טרנדים רבי השפעה. המראה החיוור שלה, הגובה, שיער הבלונד הסבוך, הגבות המטושטשות והרווח בין שתי שיניה הקדמיות שהיו לסימני ההיכר שלה, הפכו להיות פיצ`רים מבוקשים בתעשייה. עובדה, רק לאחרונה עלה ל`יו-טיוב` קליפ חביב של חברי להקת  Die Antwoord שמחדד את נושא הגבות המחוקות. זה לא שהמוזיקה שלהם היא עילוי אבל עם ראפ ביזארי במבטא דרום אפריקאי כבד, בחורות בלי ריסים, גבות מחוקות ותחפושות לא ממש ברורות, בהחלט יש להם פוטנציאל לחזק משמעותית את הטרנד המחוק.

אז למרות המוטיבים הקלילים לאורך השנים בנושא המחוק – הגבות בשנים האחרונות דווקא זכו לעדנה. לאחר תקופה די ממושכת של מראה גבות עבות/ משולשות או מודגשות, ניסחו קברניטי היופי את המגמה שביקשה לפני כשנתיים לכבוש את קדמת תעשיית האיפור והחורף הם מציגים נגיעות אופנתיות בגבות בדמותו של טרנד הגבות הנעלמות, כאלה שחומצנו לגוון בלונדיני ובכך הפסיקו לשמש כמסגרת לעיניים או כאלה שרק הוסתרו בתכשירי איפור בכדי ליצור מראה  בו כאילו אין יותר גבות, רק קווי מתאר. כן, “הגבות המחוקות מהוות אביזר יופי חדש” אומרת רוית אסף מאפרת ובעלת רשת בתי ספר לאיפור מקצועי. ומוסיפה : “לחגיגה המחוקה הצטרפה גם המעצבת האמריקאית דונה קארן והמעצב פיליפ לם ובית האופנה היוקרתי ולנטינו שביקש בעצמו לא להישאר מאחור.

 העונה הלכו שם על המראה האריסטוקראטי קסום המתאפיין באיפור מטריף המורכב מלוק מעט חולני וחיוור. גם פה הגבות מחוקות בגוון וורדרד טבעי ורך לצד נוכחות מוגזמת של צלליות שרידי מגמת “הקולור-בלוק”.  התהליך פשוט, באמצעות קונסילר יש למרוח את הגבה ומעליה לפדר בפודרה שקופה. סיימת, גם את מחוקה”.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים