משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
0 0.00

מעושן נטול אפור – צלליות רוית אסף

רשת בתי הספר לאיפור מקצועי של רוית אסף מציגה את קולקציית איפור חורף 2010: מעושן נטול אפור – צלליות. רשת בתי הספר לאיפור מקצועי RAVIT-ASAF משיקה את קולקציית האיפור של עונת סתיו חורף 2011. צלליות אבן-משי הם אלה שיובילו את צבעי האיפור לעונה הקרה בגוונים חומים קלאסיים בדרגת כהות בינונית לצד גוונים מעיזים היצרים מראה מעושן חדשני ומעניין.

מאת: קורין פיזנטי – למערכת פורטל היופי הישראלי בראש פורסם: יום שני 20.09.2010

הבשורה שמביאה עימה קולקציית הצלליות של RAVIT-ASAF משדרגת את המראה המעושן הקלאסי האפרורי והופכת אותו מדומיננטי קודר לנשי זוהר ומעודן. חמישה גוונים בדרגות כהות ביניים, אפופי מסתוריות בעלי הברקה אלגנטית במרקם סאטן עם נגיעות מטאליות, הם אלה היוצרים איפור נשי וחושני.
גווני חום-חמרה, קאמל-מוכסף, וחום-ביסקוויט שומרים על פלטה מאוזנת וטבעית על אף המרקמים המבריקים. טורקיז עמוק וסגול מעושן ייצרו ניגודיות ויעניקו מראה איפור מסתורי אך מעודן. הצלליות מכילות סיליקון טבעי המסייע למריחה קלה וליצירת מראה הרמוני. כמו כן ריכוז פיגמנטים גבוה תורם לעמידות.מכיל: 5 גרם. מחיר: 99 ש”ח.
להשיג בדיזנגוף סנטר ת”א ובסניפי רשת בתי הספר רוית אסף

 

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים