משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
0 0.00

מראה איפור סילבסטר 2010 רוית אסף

רוית אסף מציגה מראה איפור לקראת מסיבות סילבסטר 2010 ומספקת מספר טיפים לקראת נשיקת חצות. מסיבות ואירועי סילבסטר 2010 כבר בפתח וצריך להתכונן לקראתם. רוית אסף מציגה מראה איפור לערב סילבסטר 2010 ומספקת מספר טיפים לקראת נשיקת חצות שתקבל את השנה החדשה.
כדי להכין את השפתיים לנשיקה לוהטת ורכה, מומלץ להשתמש בשפתון לחות להגנה מרבית על השפתיים מהתייבשות או סדקים כואבים. ביום המסיבה שימי בליסטקס או וזלין על השפתיים כחצי שעה לפני המסיבה.

לפני שנתחיל הניחי שכבה דקה של מייק אפ על השפתיים ולפדר קלות בפודרה שקופה לעמידות מרבית גם אחרי הנשיקה.
לשפתיים חושניות – מרחי שפתון אדום סקסי או שפתון בגוון שזיף דרמטי, כעת פדרישוב (בפודרה שקופה) והניחי שיכבה נוספת של שפתון, כך הוא יקובע וישרוד הרבהלאחר נשיקת חצות.
לשפתיים מלאות ונוצצות – השתמשי בתוחם טבעי לתחום את השפתיים ומלאי אותן עם העיפרון. הניחי שפתון מוצק על השפתיים עד קו התוחם ועליו ליפגלוס שקוף – עדיף עם נוצצים.
ברגע שהדגשנו את השפתיים מומלץ ללכת על משהו נקי יותר בעיניים, איילינר שחור בסגנון שנות ה-50 הוא הבחירה האולטימטיבית להשלמת המראה. מרחי על העפעף העליון (איילינר קייק שחור של RAVIT ASAF) ולהשלמת המראה מסקרה שחורה.

ואם עדיין לא מצאת בן זוג לנשיקה, אז קדימה….למה את מחכה???
מי ייתן ושנת 2010 תהיה שנה של הצלחות והמון אהבה.

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים