משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

ראיון אישי עם רוית אסף במוסף נשים

“אני יודעת שאני עובדת קשה, אבל אם בחרת להיות עצמאית , זה המחיר שמשלמים על כך. אני למדתי להנות מזה” כך אומרת רוית אסף בראיון אישי במגזין נשים, בו היא מספרת על השילוב בין אשת עסקים, לאמא וההנאה הגדולה מהמקצוע.

 

עבור מי שהשם מצלצל לה מוכר, נציין כי רוית אסף זכתה בגיל 18 בתואר מלכת היופי של ישראל. בעזק אותו היא מנהלת כיום, מלמגים איפור וטיפוח כמקצוע, ובנוסף-גם קורסים קצרצרים, אפילו באורך מפגש אחד בלבד בן שעתיים, המיועד לנשים שרוצות ללמוד לאפר את עצמן בצורה מיטבית. כי “אין אישה לא יפה. בל צריך לדעת להדגיש את מה שיפה ולטשטש את מה שפחות”. אומרת אסף.
סדר היום שלך מתנהל כך:
“היום מתחיל מהלילה, שאני תמיד מקווה שאוכל לישון בו טוב, כי שני הקטנים שלי נמצאים עדיין בגיל בו הם קמים מדי פעם בלילה. אני קמה בסיבות שבע, ללחץ הרגיל של הבוקר: התארגנות, ארוחת בוקר, פיזורים לביתהספר ולגן. בעלי ואני מתפקדים כצמד בעניין הזה , הוא קצת יותר יעיל ממני…”  בשמונה אנחנו אחרי פיזורים, ואז אני חוזרת הביתה לשתות כוס קפה, לעבור על עניינים אדמינסטרטיביים ולהתחיל את היום. אחרי כשעה אני יוצאת מהבית למשרד שלי בתל אביב או לאחד מסניפי בית הספר לאיפר שלי הנמצאים בירושלים, באר-שבע, אשדוד ותל אביב. אני נמצאת לפחות פעם בשבוע בכל סניף. “פעמיים בשבוע אני מקפידה להגיע הביתה עד חמש אחה”צ, כדי להיות עם הילדים”.
חוגים, ג`מבורי, ואחרי זה כמובן ארוחת ערב ומקלחות. הם הולכים לישון ואני ממשיכה לעבועד עד שעות מאוחרות.
בשלושת הימים האחרים אני מגיעה הביתה בשמונה בערב. בשלוש השנים האחורנות אימצתי לי חוק לפיו לא עובדים ביום שישי. זה יום שמקודש לי ולבעלי, אנחנו יוצאים לארוחת בוקר, או עושים סידורים שאין זמם אליהם במשך השבוע. אני יודעת אני עובדת קשה, אבל אם בחרת להיות עצמאי, זה המחיר שמשלמים על כך. אני למדתי ליהנות מזה. לא שלא הייתי שמחה להוריד קצת את נפח העבוד, אבל כרגע זה פשוט בלתי אפשרי.גם אם עובדים עם אנשים מוכשרים ביותר, כמו העובדים שלי, אי אפשר להתנתק”.
איך משלבים עסקים ומשפחה?
כמובן שנעזרים במטפלות או בסבתות שמסייעות. אני לא מרגישה שלילדים שלי יש חוסר כזה או אחר. אני מודה כי יש בקרים בהם אני גונבת עוד שעתיים שלפינוק עם הקטנה שלי לפני שאני שולחת אותה לגן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים