משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

רוית אסף – אשת החתול

בית הספר לאיפור מקצועי של רוית אסף, מציג לקראת עונת סתיו חורף 2010-11 מראה איפור – אשת החתול.
בית הספר לאיפור מקצועי של רוית אסף מציג את מגמות האיפור לעונת סתיו חורף 2010-11 בהשראת עיני החתול הידועות כבעלי נוכחות בלתי מתפשרת ויכולת למגנט את המתבונן.
מאת: קורין פיזנטי – למערכת פורטל היופי הישראלי בראש פורסם: יום שישי 27.08.2010
מראה איפור אלגנטי, נשי ומסתורי מאפיין את המראה המטופח לעונה הקרה, של עיניים מודגשות, כהות מלאות מסתורין לצד גווני NUDE חיוורים בהירים היוצרים ניגודיות מפתה וקסומה.
הבשורה הממשית לעונת סתיו חורף 2010-11, היא שובו של האיילינר ליצירת תיחום מודגש ומבנה חתולי לעין. קווים חדים, זוויות שחורות ומודגשות, ריסים צפופים וכהים, תורמים למראה עוצמתי וחזק.
הייחודיות של המראה החתולי בסגנון איפור זה, הוא הניגודיות בפלטת הצבעים הכוללת ירוק בקבוק עמוק ודומיננטי במיוחד, עם נגיעות מעושנות של אפור כהה, לצד צלליות בהירות המהוות נקודות אור בזווית העפעף הפנימית ומתחת לגבה. נקודת האיזון היא דווקא איזור השפתיים.שימוש בגוונים עדינים וטבעיים במרקם חיוור עד שקוף, יוצרים העצמה של איפור העיניים וממרכזים את תשומת הלב דווקא אליהם.

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים