משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

צוות בוגרים “רוית אסף” באירוויזיון 2019

זה קורה פעם בעשרים שנה, גמר האירוויזיון 2019 מתקיים בתל אביב. אחרי ערב מותח במיוחד, הפעם היה זה דאנקן לורנס ההולנדי שלקח את המקום הראשון (כפרה על קובי, פעם הבאה… ?).

מדובר בהפקת ענק – מאות אנשי צוות מכל התחומים היו מופקדים על הפקת האירוע הענק שכל עיני העולם נשואות אליו.

צוות מאפרים ומעצבי שיער של בוגרי רשת “רוית אסף” נשלחו כבר בתחילת השבוע לקחת חלק באיפור ועיצוב השיער בהפקה המקצועית של האירוויזיון.

תחת ידיהן המוכשרות עברו, בין השאר, כל צוות הרקדניות של נטע ברזילי בכל הופעותיה, כמו גם צוותי הרקדנים של המשלחות מהמדינות השונות, וגם זמרים ישראלים כמו נדב גדג’ ועידן רייכל שהופיעו בערב הגמר.

שבוע ימים של חזרות וחזרות גנרליות שבמהלכם שני אירועי חצי הגמר והגמר של עבודה מטורפת מסביב לשעון בהפקה הכי חמה באירופה ומחוצה לה.

אנחנו כל כך גאים בצוותים שלנו, שלקחו את ההכשרה שקיבלו בין כותלי בית הספר ומחוצה לו בהפקות רבות שהם יצאו אליהם במסגרת קבוצת ההפקות הסגורה של בית הספר, והוכיחו שהם יכולים להתמודד, ואף להצטיין, באירוע בסדר גדול כזה.

אנחנו כרשת המובילה ללימודי מקצועות האיפור והיופי חרטנו על דגלנו הקניית ניסיון וכישורים של עבודה אמיתית ובשטח וממשיכים להוביל בהוצאת תלמידים ובוגרים להפקות כחלק בלתי נפרד ממסלול ההכשרה המקצועי למאפרים ולמעצבי שיער.

תודה לצוות המוכשר של המאפרים ומעצבי השיער שלנו. בשבילנו אתם המנצחים האמיתיים!

איתי שי, ג’ניפר אוחיון, שיר יחיא, אורלין פרג’, אלמוג גבזו, מיטל זבריקו, שרי גדקאר, דניאל דן, מור עובדיה, עדן טופול

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים