משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מברשות איפור – כל מה שצריך לדעת

משקיעה באיפור ומשתמשת במברשת איפור לא איכותית? זה הזמן להתקדם לתוצאות טובות יותר

אילו מברשות צריך לאיפור נכון? איך מתחזקים אותן? רוב הכסף שאנו משקיעות באיפור הוא על מוצרי איפור, אך לרוב אנו ממעיטות בחשיבותן של מברשות איכותיות, ואלו חשובות מאוד. רוית אסף, בעלת “בית הספר למקצועות האיפור של רוית אסף”, מסבירה ה-כ-ל על מברשות איפור.

בכל תיק איפור של כל מאפר חייב להיות סט מברשות איפור איכותי. מברשות האיפור מתחלקות למברשות משיער טבעי שמיוצרות משיער טבעי לאחר תספורת (לא כרוכות בהתעללות בבעלי חיים) ולמברשות משיער סינטטי.

שימו לב, מברשות איכותיות אינן זולות, אך מברשת איכותית משיער טבעי מצדיקה את ההוצאה, מכיוון שהיא תחזיק מעמד שנים רבות. לצפיפות השיער והאופן שבו גזורה המברשת יש מרכיב חשוב לתוצאת האיפור, מכיוון שהן מאפשרות מעבר בין צבע כהה לבהיר על ידי ניעור מברשת, הן אינן משנות את צורתן הטבעית ולכן חשוב להשקיע במברשת מקצועית ואיכותית.

מברשות איפור משיער טבעי איכותי, מיועדות בעיקר למריחת חומרים יבשים כמו צללית דחוסה, צללית מאבקה, פודרה, סומק לאיפור וברונזר. מברשות משיער סינטטי מיועדות לחומרים רטובים כמו מייק אפ, קונסילר, שימר נוזלי וצללית.

ניתן לחלק את מברשות האיפור ל- 3 קטגוריות עיקריות: מברשות איפור לעיניים, מברשות איפור למריחת בסיס ומברשות איפור להצללות ,הארות וסמקים.

מברשות איפור לעיניים

מברשות האיפור המומלצות ביותר הן אלה לעיניים. בכדי להגיע לרמה מקצועית באיפור העיניים דרושות מספר מברשות איפור עיקריות כגון: מברשת להנחת צללית ומברשת טשטוש קטנה ובינונית. מברשות אלה מיועדות להנחת צלליות דחוסות, צלליות בתפזורת ולביצוע מראה מעושן, בו חשובים מאוד המעברים והטשטוש בין הצלליות.

מברשות איפור משיער טבעי מביאות לתוצאות יותר טובות מבחינת פיזור החומר. אפשר להגיע אתו לתוצאות טשטוש טובות יותר, ולכן מברשות מסוג אלה נחשבות ליותר איכותיות, ומאפרים מקצועיים משתמשים רק בהן ולא עם מברשות איפור משיער סינטטי.

בסט מברשות האיפור לעיניים נמצא גם מברשות איפור חשובות כמו מברשת תיחום, מברשת לאייליינר, מברשת גבות ומברשת תיחום  להדגשת זוויות חיצוניות באיפור העיניים.

 מברשות איפור משיער סינטטי משמשות למריחת חומרים רטובים/קרמיים כגון: מייקאפ, קונסילר, איילנר, צלליות במרקם קרם, שימרים במרקם נוזלי וקרם, וכמובן מברשות להנחת ליפסטיק וליפגלוס. להשגת תוצאה מקסימלית, מומלץ לעבוד עם מברשות האיפור בתנועות אווריריות וקלילות כמו ליטוף או ריחוף כדי שלא ייווצרו כתמי צבע.

כדאי שבתיק האיפור יהיו גם מברשות איפור המסוגלות לבצע שתי פעולות בו זמנית – הצללות וסומק והנחה וטשטוש, דבר שלעיתים מקל על עבודת המאפר.

מברשות איפור לעיניים

מברשות איפור לעיניים
צילום:אילן אמויאל

מברשות איפור להנחת בסיס

מברשות להנחת בסיס מיועדות לחומרים רטובים כגון :מייק אפ, קונסילר, פריימר ושימר, ולכן הן עשויות משיער סינטטי איכותי.

מברשת מייק אפ היא חסכונית מאוד בניצול החומר ובעזרתה אפשר להגיע לתוצאה מדויקת.

מברשות איפור למריחת מייק אפ מחולקות להנחה של מייק אפ בכיסוי קל וכיסוי מלא.

מברשות איפור למייק אפ

מברשות איפור להנחת מייקאפ וקונסילר
צילום:אילן אמויאל

מברשות קונטור ומברשות סומק

מברשות איפור ליצירת קונטור והנחה של סומק הן מברשות חשובות מאוד. השימוש במברשת לא איכותית תגרום למראה להראות מוכתם או מלוכלך.

מברשות איפור לקונטור

מברשת לקונטור והנחת סומק

צילום:אילן אמויאל

איך שומרים על מברשות האיפור?

חשוב לטפח ולחפוף אותן (כן כן, את המברשות) עם שמפו עדין אחת לחודש, כך שהתחושה והמגע שלהן ימשיך להיות רך ונעים.

ניתן להוסיף מרכך שיער ולשטוף אותו עם כיוון השיער ולא נגדו. חשוב להשאירן לייבוש כאשר השיער סחוט וסגור, כך מובטחת שמירה על צפיפות השיער במברשת.

לאחר שימוש רב במברשות הן יהפכו לעוקצניות ולא נעימות, רמז דק שהגיע הזמן לרכוש מברשות חדשות. טיפ נוסף לניקוי מברשות וספוגיות איפור הוא לטבול באלכוהול 70% או בחומר שנקרא סולבנט, אותו ניתן לקנות בחנויות האיפור המקצועיות. מדהים לראות איך הלכלוך פשוט נותר בתחתית הכוס.

 מאפרים אשר מעבירים את המברשות בזמן האיפור מלקוחה ללקוחה חייבים לחטא ולנקות אותם לפני השימוש עם אלכוהול או תכשיר לניקוי מברשות.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים