משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איך להיראות מיליון דולר באמצעות איפור מקצועי?

איפור מקצועי הוא אחד מהכלים שמסייעים לנו להיראות במיטבנו ולחוש יפות במיוחד. למרבה הצער, רובנו לא יכולות להעסיק מאפרת מקצועית צמודה מסביב לשעון, אך יחד עם זאת, ניתן לשכלל את יכולות האיפור על מנת ליצור לוק טוב ומחמיא יותר. במדריך הבא תקבלו לא מעט טיפים שיסייעו לכן לקחת את יכולות האיפור שלכן לשלב הבא.

טיפים לשימוש במברשות איפור

עוד לפני שניגש לאיפור עצמו, חשוב מאוד לדבר על הכלים שלנו לאיפור פנים – אלה שמסייעים לנו להגיע לתוצאות מדויקות ובלעדיהם כל הקסם הזה לא היה מתרחש: מברשות האיפור. בשונה ממה שנהוג לחשוב, באמצעות מברשות איפור ניתן ליצור לא רק איפור ערב מקצועי, אלא כל סוג של איפור – גם הבסיסי והקליל ביותר.

עיצוב שיער מיליון דולר
עיצוב שיער מיליון דולר

הנה כמה טיפים חשובים לשימוש נכון במברשות איפור:

  • שימו לב לרמת הצפיפות של המברשת – ככל שהמברשת תהיה צפופה יותר, כך היא תאסוף אליה יותר חומר ותוריד ריכוז גבוה יותר של פיגמנט לאזור שאתן מאפרות. ככלל, מברשות צפופות יותר מיועדות להנחת האיפור הראשונית, ומברשות דלילות יותר מיועדות לטשטוש האיפור.
  • התאימו את גודל המברשת לגודל של האזור שאתן מאפרות – ככל שהמברשת תהיה גדולה יותר, היא מן הסתם תכסה שטח גדול יותר. לכן, חשוב מאוד לקנות מברשות איפור בהתאם לפרופורציות הפנים שלכן, ולא להסתמך על התיאור של המברשת בחנות.
  • הקפידו על היגיינה – חשוב לנקות את מברשות האיפור לעיתים תכופות באמצעות מים וסבון, ולהקפיד לנקות את שיער המברשת בלבד – ללא הידית, שכן חדירת המים לידית עלולה לגרום לה להתנתק משיער המברשת.
  • למדו כיצד לשלוט במברשת – ככל שתחזיקו את המברשת קרוב יותר לשיער שלה – כך תקבלו שליטה טובה וממוקדת ביותר באזור שאתן מאפרות. עם זאת, זה גם יגרום לכן בהכרח ללחוץ באופן חזק יותר על המברשת, מה שיקשה עליכן בפעולות הטשטוש. לכן, למדו לאחוז את המברשת גם בקצה שלה – קרוב יותר לסוף הידית שלה. בשיטה זו אמנם תקבלו פחות שליטה, אבל מנגד, תוכלו לטשטש באופן טוב יותר את הפיגמנט. החליפו בין השיטות לסירוגין ליצירת התוצאה הרצויה.
מברשות עיצוב לאיפור מושלם של רוית אסף
מברשות עיצוב לאיפור מושלם של רוית אסף

טיפים לשימוש באיפור מקצועי

איפור מקצועי לרוב יכלול את האלמנטים הבאים: פריימר, מייקאפ, קונסילר, פודרה, קונטור, ברונזר, סומק, שימר, צלליות, אייליינר, מסקרה ועיפרון, צללית או ג’ל לגבות. על מנת לסייע לכן להפיק את המיטב מכל המוצרים האלה, אספנו עבורכם כמה טיפים שיאפשרו לכן להכיר כל אחד ואחד מהמוצרים הללו, ואת אופן שימושו, לעומק.

  • פריימר – פריימר הוא השלב הראשון בתהליך האיפור והוא מכין את העור לכל המוצרים שיבואו אחריו, כמו גם משפר את עמידות האיפור לאורך זמן. לכל פריימר שימוש אחר, להקטנת נקבוביות, לאחידות מראה העור, לטשטוש קל ואחיד יותר של המוצרים שמעל ועוד. חשוב לבחור פריימר לפי הצרכים שלכן: אם העור שלכן יבש – בחרו בפריימר לחותי; אם יש לכן נקבוביות גדולות – בחרו בפריימר סיליקוני שימלא ויצמצם את מראה הנקבוביות; אם העור שלכן שומני – בחרו בפריימר  שיסייע לכן ליצור מראה מאט ועוד.
  • מייקאפ – מייקאפ הוא בסיס האיפור והוא זה שהופך את הפנים שלכן לקנבס חלק, כאשר הוא מסתיר את פגמי העור, את חוסר האחידות, שינויי הצבע או פיגמנטציה, נמשים ונקודות חן ועוד. חשוב מאוד להתאים את המייקאפ לסוג העור, וחשוב מכך: לצבע העור. על המייקאפ להיות בגוון דומה ככל האפשר לגוון העור הנוכחי שלכן. איכות המייקאפ, שיושב ישירות על העור, היא שתקבע את איכות האיפור כולו.
  • קונסילר – אם המייקאפ יצר לנו אחידות, אז הקונסילר הוא החומר שנועד לטיפול נקודתי, להסוואה ולטשטוש של פגמים וכתמים, אדמומיות או צלקות. את הקונסילר מניחים בכל מקום בפנים שזקוק להסוואה, כמו גם מתחת לעיניים בכדי ליצור מראה פתוח, מואר ורענן. חשוב להתחיל משכבה דקה של קונסילר ולאט לאט לבנות את הכיסוי, כלומר להוסיף עוד רק אם יש צורך.
  • פודרה – הפודרה היא אבקה שמטרתה לקבע את כל מראה האיפור, להוסיף לו עמידות לאורך זמן, מראה מאט ומניעת זיעה. את הפודרה ניתן לרכוש כמוצר שקוף, ללא גוון, או בגוון המותאם לגוון העור שלכן. אם יש לכן עור שומני: טפחו על כל הפנים שכבה דקה בעזרת מברשת או ספוגית. עור מעורב: טפחו שכבה דקה על אזור ה-T בלבד. עור יבש: אם לא מדובר ביום קיץ לוהט ומזיע, ניתן לוותר.
  • קונטור – אבקה כהה שמטרתה לחטב ולעצב את תווי הפנים, בפרט – אזור עצם הלחי. חשוב לבחור בצבע קר יחסית לגוון העור שלכן, על מנת שייראה כמו צל אמיתי, ולנסות להימנע מגוונים חמים וכתומים (שיתאימו בעיקר רק לכהות עור), שיכולים ליצור מראה של הכתמה במקום חיטוב. מומלץ להניח את הקונטור על עצם הלחי ולא תחתיה כדי להימנע מיצירת מראה נפול.
  • ברונזר – מוצר שנועד להחזיר חום וצבע אל הפנים וליצור מראה שזוף וחיוני. בחרו בגוון חמים, שצבעו כהה ברמה אחת או שתיים מצבע העור הטבעי שלכן ופזרו אותו על המקומות בהם השמש נוגעת באופן טבעי – רקות, לחיים, אף, קו שיער וכו’.
  • סומק – את הסומק נניח כדי ליצור מראה טבעי ללחיים, וניתן לבחור אותו בגוונים ורודים וכתמתמים, חמים או קרים, בהתאם לסוג עורכן. הניחו את הסומק על תפוחי הלחיים וטשטשו כלפי מעלה ו”החוצה”.
  • שימר – מוצר שנועד להשיב זוהר וברק אל הפנים. הניחו על הנקודות הגבוהות בפנים: עצמות הלחיים, עצמות הגבות ובמרכז גשר האף בעזרת מברשת דקה ורחבה.
  • אייליינר – האייליינר נועד לחתום את קו הריסים ולהדגיש את צורת העין. הניחו אותו קרוב ככל הניתן לקו הריסים, צרו “כנף” קטנה ועבו הכל בהדרגה אם יש צורך.
  • מסקרה – ישנן סוגי מסקרות שונות בשוק ויש לבחור אותן לפי הצורך – למראה ריסים עבים יותר, מודגשים יותר, בעלי נפח רב יותר, ארוכים יותר ועוד. התחילו מבסיס הריסים וסרקו כלפי מעלה, תוך כדי תנועות זיגזג. אם אתן צריכות למרוח שכבה נוספת – עשו זאת לפני שהשכבה הקודמת מתייבשת כדי להימנע מגושים והתפוררות של החומר.
  • מוצרים לגבות – הטרנד היום מכתיב גבות עבות ואווריריות במראה שאינו משורטט ומדויק כמו בעבר. לשם כך, הימנעו משרטוט של גבול הגבות והקפידו למלא את האזורים החסרים בלבד בעזרת צללית או עיפרון. ג’ל גבות יסייע לכן לסרק את הגבה ולשמור עליה במראה אוורירי לאורך כל היום.
להראות מיליון דולר - רוית אסף
להראות מיליון דולר – רוית אסף

איך משלבים איפור מקצועי במראה איפור טבעי?

באיפור טבעי, ניתן להשתמש בכל המוצרים שצוינו לעיל, אלא שיש לעשות זאת בשכבות דקות יותר, כך שתהיה רמיזה קלה מאוד לצבע. בנוסף, יש להשתמש בצבעים טבעיים בגווני ורוד וחום, ולהתאים אותם ככל הניתן לגוון העור.

האם כל אחת יכולה לאפר באופן מקצועי?

הטיפים שהבאנו בפניכן אמנם יסייעו לכן לשדרג את האיפור שלכן, אך איפור מקצועי הוא משהו שחשוב ללמוד לעומק, שכן מדובר בתחום רחב למדיי וקצרה היריעה מלהרחיב על כולו. בקורס איפור לא לומדים רק על שימוש בכלי איפור ומוצרי איפור שונים, אלא גם מגוון יסודות חשובים, כמו גם תחומים מתקדמים יותר, שיסייעו לכן לשכלל את האיפור שלכן לרמה מקצועית באמת.

קורס איפור מקצועי מבית רוית אסף

אם אתן מעוניינות לקחת את האיפור שלכן צעד אחד קדימה ואף לעבוד כמאפרות מקצועיות, בקורס איפור מקצועי של רוית אסף תוכלו להתמקצע וללמוד את כל מה שצריך לדעת על מנת להפוך למאפרות המובילות בישראל. הקורס לא רק מפוקח על ידי משרד הכלכלה, אלא גם מתהדר בתוכנית הלימודים המקיפה כיום בשוק.

התכנית בקורס כוללת נושאים משלימים כמו צילום ועריכה בסמארטפון, שיווק ומכירות ועוד. כל המשתתפות בקורס יקבלו תיק איפור מקצועי, בוק צילומים דיגיטלי, תמונות ערוכות למדיות הדיגיטליות ועוד, ויזכו ללמוד מאנשי מקצוע מוכרים ומנוסים בתעשיית היופי.

ואם אתן, לא מחפשות ללמוד איפור מקצועי אבל מעניין אתכם להפוך את עצמכם למאפרות מקצועיות של עצמכן- יש קורס איפור אישי, בו לומדים את כל הכלים הנכונים לאיפור ערב, ויום יום עם בחירת מוצרים נכונה ומותאמת רק לך והכי חשוב- איך לאפר את עצמך בסגנונות שונים לכל אירוע וסיבה וזאת על ידי דגש נכון בתווי פניך.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים