משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איך לטפח את הציפורניים?

ציפורניים בריאות, מטופחות ויפות הן חלק בלתי נפרד מהאסתטיקה הכללית שלנו. איך תוכלו לטפח את הציפורניים שלכן ומהם קישוטים הציפורניים המרהיבים לשנת 2022? הכל לפניכן במדריך הבא.

צביעת ציפורניים
טיפוח וצביעת ציפורניים. קרדיט לגל יניב.

לפני הכל: איך תדעו מה מצב הציפורניים שלכן?

באופן כללי, מאוד פשוט לדעת מה מצב הציפורניים – כל שעליכן לעשות הוא להביט על הציפורניים שלכן ולשים לב לשני פרמטריים עיקריים: שלמות הציפורן והצבע שלה. בציפורניים חלשות או “חולות”, תוכלו לראות לא פעם סדקים, צבע צהוב וכתמים לבנים או צהובים. במקרים כאלה, מומלץ להתייעץ עם רופא עור ולבצע בדיקות דם על מנת לאתר את מקור הבעיה.

טיפול ציפורניים
טיפוח וצביעת ציפורניים. קרדיט לגל יניב.

טיפוח ציפורניים: כך תטפחו את הציפורניים ותשמרו על החוזק שלהן

גם כאשר הציפורניים בריאות, חשוב מאוד להמשיך לטפח אותן על מנת לשמור על החוזק שלהן. איך תעשו זאת  נכון?

  • תנו לציפורניים את ההזנה שהכרחית להן – בדומה מאוד לשיער ולעור, גם הציפורניים זקוקות להזנה איכותית, המגיעה למעשה מהאוכל שאתן צורכות. אכלו מזונות שעשירים בברזל – כמו למשל שעועית, טחינה, עדשים וזרעי פשתן; מזונות שעשירים בסידן – כמו למשל תפוחים, תמרים, אפרסקים, מלפפונים וסלרי; ומזונות שעשירים באבץ – כמו למשל קטניות מסוגים שונים, אגוזי קשיו וזרעי דלעת. כל אלה יזינו את הציפורניים ויחזקו אותן.
  • צרכו ויטמינים במקרה הצורך – לעיתים, למרות שנאכל תזונה איכותית, הציפורניים שלנו עדיין יהיו חלשות וייטו להישבר. לרוב זה קורה עקב נטייה גנטית. במקרים כאלה, ניתן להגביר צריכה של ויטמינים מקבוצת B, בדגש על ביוטין, וכמו כן של אבץ, סידן ומגנזיום. בכל מקרה, לפני נטילת הוויטמינים חשוב מאוד להתייעץ עם הרופא המטפל.
  • אל תשתמשו באצטון –  אצטון הוא חומר אגרסיבי, שיחד עם הלק, מסיר גם את שכבת השומן הטבעית שקיימת בציפורן. לכן בעת הסרת הלק רצוי להשתמש במסיר לק שאינו מכיל אצטון, ורצוי כזה שמכיל מוצרי טיפוח ציפורניים כמו שמנים טבעיים.
  • נקו את הציפורניים בחוכמה – לא מעט אנשים נוטים לנקות את הציפורניים שלהם באמצעות מכשור או אביזרים לא מתאימים, שעלולים לגרום להיווצרות של רווח לא טבעי בין העור לציפורן או לפציעות. אותם רווחים ופציעות, משמשים כקרקע פורייה להתפתחות של חיידקים ובקטריות. לכן, מומלץ לנקות את הציפורניים באמצעות מים פושרים וסבון, ובמקרה הצורך להיעזר במברשת שמיועדת ספציפית לניקוי הציפורניים, או לחילופין – במברשת שיניים רכה. יש להקפיד שהמברשת תהיה לחה ושהניקיון יתבצע בעדינות.
ציפורניים ורודות
ציפורניים ורודות, צביעה נכונה של ציפורניים. קרדיט לגל יניב

קישוטי ציפורניים: הטרנדים החמים בתחום

אחת הסיבות לכך שרובנו מעוניינות לשמור על הציפורניים שלנו, היא כמובן עיצוב הציפורניים. כאשר אנו נהנות מציפורניים חזקות ובריאות, ניתן לקשט אותן במגוון של דרכים שונות, בהתאם לטרנדים החמים הקיימים כיום בתחום. אז מהם הטרנדים החמים בתחום לשנות 2022?

  • עיצוב אבן שיש – שימוש בגוונים אפורים, שחורים ולבנים ליצירת דוגמה של אבן שיש. קישוטים מהסוג הזה משלבים כמה טכניקות שונות ונחשבים לטרנדיים מאוד בעולם עיצוב הציפורניים כיום.
  • הטרנד הקוריאני – עיצוב ציפורניים ששם דגש על הבלטות במרכז הציפורן, לרוב באופן א-סימטרי. את ההבלטות ניתן לבצע באמצעות צבעים, עיטורים ואבני חן.
  • אבני חן וקריסטלים מנצנצים – ואם כבר דיברנו על אבני חן, בשנת 2022 נראה יותר ויותר שימוש במגוון של אבנים מנצנצות על הציפורניים. לרוב, האבנים ישולבו על הציפורניים יחד עם קישוטים נוספים, כמו למשל פאייטים.
  • אבקת שימר – בדומה מאוד לאיפור שלנו, גם הציפורניים שלנו יכולות ליהנות משימר מבריק ויפהפה. באמצעות אבקת השימר, ניתן ליצור מראה של הולוגרמה או מעין יהלומים קטנים שפזורים על פני הציפורן כולה או רק על חלק ממנה, בצורת גרדיאנט.
  • ציורים – החל מנקודות פשוטות ועד לציורים מורכבים, נראה כי שנת 2022 מתאפיינת ביותר ויותר ציורי ציפורניים אמנותיים במיוחד. אלה מביננו שלא יודעות לצייר כלל יוכלו להיעזר בשבלונות מוכנות מראש, כמו למשל שבלונות של פרחים או פרפרים. את הציורים ניתן לשלב על כל הציפורניים, או רק על חלק מהן.
  • צורות – שנת 2022 מתאפיינת בעיצובי ציפורניים בצורות של אליפסה, שקד ומעין חץ מחודד. את הצורות הללו ניתן ליצור באמצעות צבעים שונים וקווים ברורים, או לחילופין, באמצעות אבני חן, אבקות שימר או קריסטלים שמסודרים בצורה ספציפית על הציפורן, שיוצרת את הצורה שנרצה ליצור.
שמירה על אסימטריה
שמירה על אסימטריה
  • א-סימטריה – אחד הטרנדים שממשיכים ללוות אותנו לשנת 2022, הוא הא-סימטריה בעיצוב הציפורניים. בדומה לקישוטי ציפורניים 2021, גם השנה נוכל לשלב את הא-סימטריה בעיצוב של כל ציפורן וציפורן, או לחלופין, ליצור מראה א-סימטרי באמצעות יצירת מספר ציפורניים “מרדניות”, כלומר כאלה שלא נראות כמו השאר וזוכות לעיצוב מעט שונה או לקישוט ייחודי.

את כל הטרנדים האלה ועוד, אגב, תוכלו ללמוד בקורס טרנדים וקישוטי ציפורניים של רשת רוית אסף. בקורס תתנסו בצבעים ובקישוטי ציפורניים מיוחדים, בשיטות המתקדמות ביותר בתחום כיום, ותוכלו ללמוד כיצד ליצור ציפורניים יפהפיות, שנראות כאילו יצאו ממגזין. הקורס מיועד למי שסיימה קורס בבניית ציפורניים, וכמו כן לנשות מקצוע שעוסקות בפדיקור-מניקור ומעוניינות להרחיב את הידע שלהן ולהציע לקהל לקוחותיהן שירותים נוספים בתחום.

עיצוב ציפורניים אלגנטיות
עיצוב ציפורניים אלגנטיות

שאלות בנושא צביעה ועיצוב ציפורניים:

האם גם נשים ללא ניסיון יכולות לעצב ולצבוע ציפורניים?

אפשרי אבל לא כדאי. בקורסים לעיצוב הציפורניים (בנייה או ג’ל) נלמדים כל הנושאים החשובים החל ממבנה הציפורן ועד לטיפול נכון במחלות וחיזוק הציפורן.

מישהי שלא למדה ואינה מכירה לעומק את תחום עיצוב הציפורניים עלולה לגרום לפגיעה בשורש הציפורן ואף לזיהומים שונים.

איך שומרים על בריאות הציפורניים?

בראש ובראשונה תזונה נכונה, כמו כן הקפדה על הגעה קבועה למניקוריסטית מקצועית.

מהם השלבים המרכזים של הדבקה וצביעה של הציפורניים?

השלב הראשון הוא מניקור מקצועי, אחריו נבחר את החומר הנכון לאותה לקוחה (בנייה בג’ל, פוליג’ל, אקריל או לק ג’ל), בסוף נמרח את הצבע הנבחר.

האם ניתן לצבוע ולטפח ציפורניים בבית?

כן, אבל כמו שכתבתי לא מומלץ לעבוד עם חומרים מקצועיים לעיצוב ציפורניים ללא קורס מקצועי.

האם משתמשים באבקת אקריל בעיצוב ציפורניים?

ניתן להשתמש באבקת אקריל גם לבנייה של ציפורניים וגם לקישוטים שונים.

מה עדיף שימוש באבקת אקריל או לק ג’ל?

תלוי באיזה לקוחה מדובר, ישנן לקוחות שנעדיף להשתמש באקריל לדוגמא לחיזוק בציפורן או הארכת הציפורן וישנן לקוחות שנשתמש בלק ג’ל.

קרדיט: אלעד שורתי מנהל הדרכה ופיתוח עסקי וגל יניב בוגרת הרשת ומרצה במגמת ציפורניים

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים