משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איך מומלץ להשתמש במדבקות לציפורניים?

אם אתן מעודכנות בצו האופנה, כנראה ששמתן לב לטרנד שחוזר אלינו בצעדי ענק – מדבקות לציפורניים. אמנם היופי באופנה קלאסית שחוזרת, טמון בכך שהגלגל תמיד ממציא את עצמו מחדש, וכשזה בא לידי ביטוי במדבקות לציפורניים, המגוון העצום והדוגמאות היצירתיות, לא משאירים ספק – מדבקות לציפורניים הולכות לכבוש את עולם היופי. אספנו עבורכם את הטיפים הנכונים לשימוש עם מדבקות לבניית ציפורניים, והאמינו לנו – זהירות, זה ממכר.

מדבקות לציפורניים בסגנון אבטיח
מדבקות לציפורניים בסגנון אבטיח

איך משתמשים במדבקות לציפורניים?

מדבקות לציפורניים מגיעות בכמה שיטות, והשימוש בהן משתנה בהתאם. בכל שיטה, חשוב לייצר בסיס ראוי למדבקות הנשען על מניקור איכותי – הן עבור הארכת חיי המדבקה על הציפורן, והן עבור המראה האסתטי. לאחר המניקור, מורחים לק בצבע הרצוי, או לק ג’ל שקוף אם המדבקה מכסה בצבע את הציפורן כולה.

מדבקות לציפורניים עם צורות גיאומטריות
מדבקות לציפורניים עם צורות גיאומטריות

בשלב הבא, יש הבדל בשימוש במדבקות הציפורניים שקניתן, לכן שימו לב למוצר שאתן רוכשות. לאחר ייבוש ראוי של הלק על הציפורן, מקלפים בעדינות את המדבקה מהנייר שלה, ומהדקים אותה היטב לציפורן. גוזרים את שאריות המדבקה עם מספריים קטנות ולאחר מכן מורחים שכבה של מייבש לק או לק שקוף.

במקרה של מדבקות מים לציפורניים, יש להשרות את המדבקות במים חמימים כדקה, ורק לאחר מכן ניתן להפריד בקלות את המדבקה מהנייר שלה. מניחים את המדבקה בעדינות, מהדקים אותה בעזרת מקל צמר קטן, וגוזרים את השאריות עם מספריים. מסיימים את התהליך עם מריחה של לק שקוף ונהנים מציפורניים צבעוניות ומקושטות.

Purple,Manicure,In,Ethnic,Style
מדבקות עם צורות גיאומטריות מיוחדות

אילו מדבקות לציפורניים הן הפופולריות ביותר?

כפי שאתן בטח יודעות, יש עיצובי ציפורניים אותן משפיעניות ברשת מציגות, וסוחפות איתן אלפי אנשים. טקסטורות של חיות כמו מדבקות מנומרות או מנוחשות, הן עיצוב שאף פעם לא יוצא מהאופנה, אך עיצוב מדבקות אהוב מאוד כרגע, הוא דווקא בועת הלבבות. מדובר בעיצוב צבעוני ומרענן של לב בתוך לב, המיוצרים בצבעים שונים בעובי שונה, ומעניקים לציפורניים מראה של בועת לב מגניבה, באווירת שנות ה-60.

עבור אלו מכן שמעדיפות עיצובים קלאסיים ופשוטים יותר, פרנץ׳ הפוך הוא להיט שכובש את כל הרשתות החברתיות. מדובר במראה של פס עבה בחלק התחתון של הציפורן, שנעשה על בסיס לק בצבעים טבעיים. ניתן לבחור כל צבע עבור הפס, ולמרחיקות לכת – ניתן לעשות כל אצבע בצבע שונה.

אם יש לכן תשוקה לעולם הציפורניים, קורס להעשרת הידע וצבירת כלים נכונים תמיד יכול לסייע לכן להעלות את הרמה ולהרוויח מקצוע.

מדבקות לציפורניים בעיצוב חץ וקשת
מדבקות לציפורניים בעיצוב חץ וקשת

אילו עיצובים אפשר לשלב עם מדבקות לציפורניים?

אחד החוקים היפים בעולם קישוטי הציפורניים, הוא שאין חוקים וניתן לעשות כל עיצוב שעולה על רוחכן – באסתטיקה ובמידה הנכונה. אחד הטרנדים החמים בעולם היופי, הוא א-סימטריה, וכשזה בא לידי ביטוי בציפורניים – הכוונה היא לעצב כל ציפורן אחרת, אך בקו מחבר בין כולן. כך לדוגמא, ניתן לשלב מדבקות לציפורניים, ובאצבע אחת או שתיים, להוסיף אבנים עדינות, בתנאי שהן מתאימות לעיצוב המדבקה, או להשתמש באבקת חד קרן בציפורניים אחרות. ציפורניים יכולות להעניק מראה מטופח ורשמי, או מראה צבעוני ומתוק, עם קריצה לילדות – העיקר שתסתכלו בהן ותחייכו.

מרגישה שהמאמר הזה פתח את הלב והבעיר בך תשוקה ללמוד עוד?

ברוית אסף מציעים קורס טרנדים וקישוטי ציפורניים, שיחשוף בפנייך עולם עשיר של טכניקות ושיטות חדשניות לקישוטי ציפורניים מיוחדים ואופנתיים. הקורס מתאים הן לחובבות והן לקוסמטיקאיות ובונות ציפורניים מקצועיות, והוא בדיוק החלק המשלים שיעניק לך ידע יעיל ונכון ליצירת הטרנדים המבוקשים ביותר, שיכינו אותך לכל בקשה של כל לקוחה – צעירה ובוגרת כאחד. כך תלמדי איך להתאים כל עיצוב לפי גיל ותעסוקה, והעיקר – שהלקוחה תהיה מרוצה.

מדבקות לציפורניים בעיצוב ציור משלים לחלקים
מדבקות לציפורניים בעיצוב ציור משלים לחלקים

כדי להשלים את המידע על מדבקות לציפורניים, אנחנו מצרפים מספר שאלות ותשובות בנושא.

 

איך מניחים מדבקות על הציפורניים? 

יש מדבקות עם דבק ויש מדבקות מים, תמיד רצוי אחרי המדבקה למרוח בלק ג’ל טופ ובלק רגיל מייבש לק.

 

האם מדבקות לציפורנים יכולות לפגוע בהן? 

לא צריך לחשוש ממדבקות לציפורניים. מדבקות לציפורניים לא פוגעות בציפורניים עצמן.

 

האם צריך להשתמש בחומר מסוים לפני שמדביקים מדבקות על הציפורניים? 

את המדבקות יש להדביק או על לק ג’ל או על לק רגיל, רצוי לא להדביק מדבקות על הציפורן ישירות.

איך מוסיפים מדבקות על הציפורניים?
איך מוסיפים מדבקות על הציפורניים?

 

האם יש מדבקות לציפורניים שהן עמידות במיוחד?

מבחינת עמידות, מדבקות מים הן עמידות יותר ממדבקות רגילות.

 

מה הן העיצובים הטרנדים היום במדבקות לציפורניים?

האמת שהכל טרנדי מאוד. צורות א-סימטריות, פרחים וגם לבבות וכו’….

 

האם ניתן למנוע קילוף של מדבקות לציפורניים בדרך כלשהיא?

כאשר מורחים על המדבקה בלק ג’ל טופ ובלק רגיל מייבש לק, זה מונע את הקילוף של המדבקה.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים