משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איך מעצבים ציפורניים?

עיצוב ציפורניים הפכו ממש לכרטיס הביקור שלנו ומספרות עלינו המון. מראה מטופח של הציפורניים תורם ליצירת רושם חיובי ואסתטי ובחירת העיצוב שלהן יכול להעיד רבות עלייך – בין אם את אוהבת צבע אחיד, או נותנת דרור לצד המשוגע שבך. בינינו, אין על זמן האיכות עם מעצבת הציפורניים שלנו, אלו אותם הרגעים שלנו שנוח ולהתפנק, וכיום כמעט כל אישה מאפשרת לעצמה ללכת לאשת מקצוע. אין זה פלא שנשים רבות בוחרות להיכנס לתחום ולהרוויח בענק. אספנו עבורכם מספר תשובות לשאלות פופולריות, שיעזרו לכם לטעום מעט מעולם היופי בכלל ומתחום הציפורניים בפרט – בואו לשמוע כמה מהסודות של בית הספר לאיפור של רוית אסף.

ציורי ציפורניים. קרדיט: אומנית הציפורניים יעל מדמון
ציורי ציפורניים. קרדיט: אומנית הציפורניים יעל מדמון

רבות הן השיטות לעיצוב ציפורניים. ככל שעוברות השנים, השוק מציע פתרונות חדשניים ונוחים יותר לציפורניים יפות וחזקות. אם בעבר השיטה הקלאסית לעיצוב ציפורניים הייתה עיצוב באקריל, כיום נוספו שיטות חדשניות שעושות שימוש גם במבנה הציפורן הטבעית כמו טבילה, מבנה אנטומי או לק ג׳ל. כרגע, השיטה הרווחת בשוק היא לק ג’ל משולבת בנייה שנחשבת לשיטה ידידותית לסביבה שמשמשת כציפוי על הציפורן הטבעית. טרנדים רבים יותר נכנסים לעולם הציפורניים והם חולשים הן על הצורה והן על הקישוט של הציפורן – ציפורניים עגולות, מרובעות, מחודדות, שקד, בלרינה, החל ממרקמים מיוחדים ועד ציורים ממשיים. מה שבטוח, ציפורניים מעוצבות זקוקות לבסיס של מניקור איכותי – סידור הציפורן וניקיון העור סביבה, כדי להבטיח הכנה טובה לבניית הציפורן. ברגע שעבודת הבסיס טובה ומקצועית, הציפורניים יישארו בריאות, חזקות ויפות לאורך זמן.

איך מציירים על ציפורניים?

מבחינת ציור יש מספר אופציות לציור על ציפורניים. ניתן להשתמש בג’לים לציור בעזרת מכחולים מתאימים.  נוסף לכך אפשר להשתמש גם בכלים הבאים:

מדבקות שבלונה – מדביקים את מדבקת השבלונה מורחים לק ג’ל מסירים את המדבקה ומייבשים במנורה.

שימוש בחותמות (משטח חותמות), מגרד וג’ל חותמות – מורחים מעט לק ג’ל על הציור המבוקש במשטח חותמות מאוד במהירות, מורחים את הלק ג’ל עם המגרדת למילוי הציור ובעזרת החותמת מעבירים מהמשטח לציפורן.

מדבקות מים – מסירים את הניילון המגן מהמדבקה, מכניסים את המדבקה למים או על גזה רטובה במים, מפרידים את המדבקה מהדף ובעזרת פינצטה ממקמים את המדבקה על הציפורן. ממתינים לייבוש ומורחים טופ לאחר מכן.

קרדיט: אומנית הציפורניים יעל מדמון
קרדיט: אומנית הציפורניים יעל מדמון

איך מתאימים עיצוב למבנה הציפורן?

בין אם מבנה הציפורניים הטבעי שלך מאורך ובין אם הוא קצר, עגול או מרובע, יש לכל מבנה פתרון לציפורניים יפות ומטופחות. כדי להתאים את עיצוב הציפורן ללקוחה, ראשית כל יש להבין לאיזה סגנון ציפורניים היא מתחברת, ואיזו תוצאה היא רוצה – עדין או בולט, מבריק או מט, אחיד או מקושקש.

ישנם מבני ציפורניים שיכולים להתאים ולהחמיא יותר ליד כמו ציפורניים אליפטיות או שקד שיכולות לטשטש מראה ציפורן רחב במיוחד, או עיצוב עגול למראה ארוך יותר עבור אצבעות קצרות ועבות. שילוב מנצח הוא התאמה בין מבנה הציפורניים האנטומי לצורה שתשווה להן מראה עדין ואלגנטי, יחד עם הקשבה לרצון הלקוחה, והעיקר – שהיא תצא מהקליניקה שלך מחוייכת. להלן כמה נקודות חשובות על העיצובים השונים שניתן להוסיף על הציפורן:

בבניית ציפורניים ניתן לעשות צורות שונות בגלל אורך הציפורן. בציפורן טבעית במידה שהיא קצרה אז האופציות הן לרוב מרובע או עיגול.

קישוטי ציפורניים ורודות. קרדיט: אומנית הציפורניים יעל מדמון
קישוטי ציפורניים ורודות. קרדיט: אומנית הציפורניים יעל מדמון

עיצוב צורה עגולה – מדובר על עיצוב קלאסי ועדין יותר, נותן מראה שקט ולא בולט במיוחד. צורה זו מתאימה במיוחד לאצבעות קצרות ועבות, זאת צורה שמאריכה את הציפורן.

עיצוב צורה מרובעת – צורה זו נותנת מראה טבעי עם המשכיות הציפורן, מומלצת לנשים עם משטח ציפורן צר וארוך.

עיצוב צורה מרובעת עגולה – צורה זו היא עיצוב קלאסי, עדין יחסית המתאימה לכולם גם בציפורן ארוכה וגם בציפורן קצרה.

צורת שקד – צורה זו נותנת מראה צר וארוך יותר ומתאימה לנשים עם אצבעות קצרות וצורת ציפורן רחבה.

צורת סטילסו – צורה זו נותנת מראה קלאסי ונועז ביחד. מתאים לנשים עם אצבעות ארוכות ודקות וציפורניים ארוכות וצרות.

צורת בלרינה – מדובר על מראה קלאסי אבל גם נועז. הוא מתאים לנשים עם אצבעות ארוכות ודקות וציפורניים ארוכות וצרות.

איך מקשטים את הציפורניים?

גם בתחום קישוטי ציפורניים יש טרנדים מתחלפים ומתחדשים, אך אין ספק שבמקרה הזה – על טעם ועל ריח, אין מה להתווכח. בין אם את מעדיפה את הציפורניים עדינות וחלקות, ובין אם את אוהבת איורים בולטים, תוספות מיוחדות וצבעים חזקים, מי שתבנה לך את הציפורניים צריכה להיות מעודכנת בכל מה שעכשווי ומעודכן בשוק. לדוגמא, מאז ומתמיד ליווה אותנו הפרנץ׳ – לרוב הוא הטרנד הפייבוריטי שאף פעם לא נעלם, ועובר עם הזמן שדרוגים באווירת התקופה – עכשיו נשים רבות מבקשות פרנץ׳ צבעוני, צבע אחר בכל אצבע.

קרדיט: אומנית הציפורניים יעל מדמון
קרדיט: אומנית הציפורניים יעל מדמון

עיצוב ציפורניים לכלה

בעבר עיצוב ציפורניים לכלות היה לרוב פרנץ’ קלאסי ולא ממש עיצוב בולט כפי שהוזכר קודם. עם השנים ניתן לראות גוונים עזים יותר כמו הצבע הנועז אדום שיכול כיום להתאים גם לכלות. השאלה מה הכלה רוצה להביע דרך הציפורניים: האם מראה קלאסי ועדין או מראה נועז ושובבי…

חשוב לציין שכמו כל עיצוב ציפורניים גם כאן חשוב להתאים את עיצוב הציפורניים גם לעיצוב השיער, האיפור וגם השמלה התואמת שהכלה תלבש בערב חתונתה.

ציורי ציפורניים בגוון שחור. קרדיט: אומנית הציפורניים יעל מדמון
ציורי ציפורניים בגוון שחור. קרדיט: אומנית הציפורניים יעל מדמון

מה עושים כדי להיכנס לעולם עיצוב הציפורניים?

אחרי שפירטנו קצת על עולם עיצוב הציפרוניים, חשוב לדעת שברשת בתי הספר ללימוד מקצועות היופי, ״רוית אסף״, מציעים לך קורס עיצוב ציפורניים מקיף ומעמיק, כדי שתכנסי לתחום עם כל הידע והכלים הדרושים לך להרוויח בגדול. המורים בבית הספר שלנו נבחרו בפינצטה ומחזיקים ידע וניסיון רב שנים מעולם היופי. הקורס מתאים הן למתחילות והן לבונות ציפורניים שמעוניינות להתקדם בעבודתן ולהגדיל את קהל הלקוחות.

תוכנית הלימודים כוללת ידע עשיר, הן תיאורטי והן מעשי, החולש על כל השיטות לבניית ציפורניים, טכניקות קישוט, שימוש נכון בציוד וחומרים מקצועיים כמו בחירה נכונה בציוד המתאים, עבודה זהירה ללא פגיעות, חשיבות עבודה סטרילית ונקייה ועוד.

כמו כן, כל בוגרת קורס זוכה ליום צילומים מקצועי ואיכותי, קרש הקפיצה לבניית תיק עבודות מרשים וכמובן – דיפלומה בינלאומית לבניית ציפורניים מטעם ״רוית אסף״. אם תמיד היית טובה עם הידיים ורצית להרוויח כסף טוב, קורס עיצוב הציפורניים הוא הפתרון המושלם עבורך.

פוסטים נוספים:

טרנדים באיפור כלות ל-2024

איפור כלות הוא אחד התחומים החמים ביותר בעולם היופי והאסתטיקה בכל שנה ושנה, ואין ספק שחובבי הטרנדים והז’אנר בכלל, מחכים בכל עונה כדי לראות אילו סגנונות ייחודיים יאפיינו את עונת החתונות הקרובה. הנה כמה מגמות איפור כלה ששווה להכיר לקראת 2024, פלוס כמה טרנדים נוספים שעשויים בהחלט להשפיע על עולם איפור הכלות

read moreקרא עוד

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים