משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
0 0.00

איך מתאימים את הסטייל האישי לטרנדים בעולם האופנה?

אנחנו מאמינים שסטיילינג טומן בחובו סיפור עמוק יותר ורחב מאשר מה שנגלה לעינינו בסופו של תהליך – אמור לי מהם בגדייך ואומר לך מי אתה! משמעותו של סטייל אישי, היא לא רק בבחירת בגדים המתאימים למבנה הגוף וגם אופנתיים מספיק; סטייל אישי צריך לספר את הסיפור של כל אחד ואחת מאיתנו – להוציא את האני הפנימי שלנו, החוצה אל הגוף. צוות הסטייליסטים והסטייליסטיות, המורים והמורות מלאות השיק שמובילות את קורס הסטיילינג שלנו ברוית אסף, הסכים לענות על כמה שאלות ולספק לכם תשובות חשובות שיגרמו לכם לצאת מהבית עם חיוך.

שמירה על הסטייל האישי
שמירה על הסטייל האישי

איך לחבר את הסטייל שלנו לטרנד העכשווי?

 

סטיילינג הוא תהליך אישי שצריך להתחשב במספר פרמטרים ולא רק בידיעת הטרנדים העכשוויים – זהו הקו המנחה בכל קורס סטיילינג שתעשו, בין אם מדובר בפעם יחידה של סדנת סטיילינג ובין אם מדובר בשיעורים מעמיקים במסגרת לימודי סטיילינג. סטיילינג אמיתי זה תלושה של חדוות עשייה הכוללת מחקר מעמיק זמן ואנרגיה. מי שמתחברת ומתרגשת יותר מתצוגת אופנה וסיבוב בקניון לא תמיד יספק אותה – לימודי סטיילינג זה לגמרי המקום בשבילה.

כדי לחבר את הסטייל שלנו עם הטרנד העכשווי, חשוב להבין קודם כל מהו הטרנד העכשווי? האם הוא מתאים לטעמי האישי ומתחבר לסיפור שאני רוצה לספר? בשלב הבא נחשוב האם הטרנד יתאים למבנה הגוף שלי ויחמיא לממדיו? מכאן, הדרך לחיבור הסטייל שלכם עם הטרנד, היא לגמרי שלכם.

קורס סטיילינג

 

איך לשלב אבזור נכון עם ביגוד מתאים?

עולם הבדים והגזרות הוא עשיר ומגוון, וכך גם עולם התכשיטים, התיקים והנעליים – בקיצור: אקססוריז. הכלל החשוב ביותר בשילוב אקססוריז עם בגדים, הוא להתנסות ולא לפחד – עד שמוצאים את האיזון בין מראה לא מתאמץ אך עשיר וייחודי. כשבוחנים תכשיט למשל, שימו לב לכמה מאפיינים שלו: צבע התכשיט, אורך או גודל התכשיט והטקסטורה של התכשיט. תכשיטים בצבע זהב או כסף, נחשבים ניטרליים ויכולים להשתלב גם יחד וגם לחוד, לרוב עם כל בגד – השילוב ביניהם, זה כבר עניין של טעם אישי. אורך או גודל התכשיט והטקסטורה שלו עוזרים ליצור גיוון ועניין כשמשלבים בין התכשיטים השונים יחד. לרוב, ככל שיהיה פחות משחק עם אורך וטקסטורות שונות, המראה המתקבל יהיה יותר קלאסי, ולהיפך.

איך לאזן בין הטרנד האופנתי לטעם האישי?
איך לאזן בין הטרנד האופנתי לטעם האישי?

איך משלבים נכון את הסטייל האישי במקום העבודה?

כאמור, סטיילינג אישי צריך לספר את הסיפור האישי שלנו, וכחלק מנרטיב חיינו – יש את מקום העבודה שלנו. יש מקומות עבודה שכתבו קוד לבוש מסוים ויש כאלה שהקוד חופשי יותר. אם מקום העבודה שלכם דורש תלבושת אחידה שפחות מתחברת לאני הפנימי שלכם, תמיד תוכלו לשלב אבזור מעניין – תכשיטים שיותר מדברים אתכם, צעיף לכיסוי הכתפיים או מטפחת מיוחדים, תיקי יד ואפילו תספורת ייחודית. עולם הסטיילינג עשיר במגוון של בדים בצבעים וטקסטורות רבות, גזרות שונות ומעניינות ואבזור מגוון, הכלל החשוב ביותר הוא לכבד את חוקי המקום, לצד זה שתסתכלו במראה ותאהבו את התוצאה.

שמירה על הסטייל גם במקום העבודה
שמירה על הסטייל גם במקום העבודה

איך לשמור על הסטיילינג העכשווי ומצד שני לשמור על הסטייל האישי?

רבים מאיתנו נחשפים לסטיילינג מיוחד ועכשווי ברשתות החברתיות, במדיה ובחנויות השונות, אך לעיתים אנחנו מנסים להסתדר עם מה שיש – והאמת? זה בהחלט אפשרי. כל שצריך לעשות הוא להתבונן במראה בלי פחד, ולנסות שילובים מעניינים שמעולם לא חשבנו עליהם יחד – קחו השראה מהמגזינים ומפינטרסט ונסו את השילובים הללו בבית. מטפחת צבעונית עם בגדים מחויטים בגווני ניוד, שמלה שחורה עם עקב אדום או מכנס קצר עם מגף גבוה – חשבו מהם האזורים האהובים עליכם שתרצו להדגיש, והאירו את הזרקור עליהם.

רוית אסף בית ספר לאיפור

 

חשוב לזכור – סטיילינג אישי הוא דרך של לימוד, מחקר וניסוי. זהו עולם ומלואו שיכול לחבר אותנו לאני הפנימי שלנו ולהוציא אותו החוצה בהרבה יופי והנאה!

מעוניינים ללמוד קורס סטיילינג ולהכיר את עולם הסטיילינג מקרוב?  אתם מוזמנים לקבל מידע באתר וגם בטלפון: 1700-70-70-54

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים