משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איך פיגמנט בשפתיים הפך לטרנד מוביל?

אחד הטרנדים העולים בעולם האסתטיקה כיום הוא ללא ספק פיגמנט השפתיים, שמסייע בהענקת סימטריה ומראה מלא יותר לשפתיים, ללא כל צורך בהזרקות או איפור. לפניכם כל מה שצריך לדעת על הטרנד הייחודי הזה: החל מהאופן שבו התהליך מתבצע ועד למחירים.

פיגמנט בשפתיים, שירה לריפור- בוגרת ומרצה בכירה ברשת בתי הספר רוית אסף
שירה לריפור- בוגרת ומרצה בכירה ברשת בתי הספר רוית אסף

מהו פיגמנט בשפתיים?

פיגמנט בשפתיים, אשר ידוע בחו”ל גם בשם Lip Blushing, הוא מעין איפור חצי-קבוע לשפתיים. הטרנד כבש את עולם היופי בסערה בשנים האחרונות, תודות ליכולת שלו לשוות לשפתיים מראה מלא יותר, לתקן חוסר סימטריה וליצור צבע “חי” יותר בשפתיים.

טיפול בפיגמנטציה לשפתיים, מיטל טובול - מרצה בכירה ברשת בתי הספר רוית אסף
טיפול בפיגמנט לשפתיים, מיטל טובול – מרצה בכירה ברשת בתי הספר רוית אסף

מיקרופיגמנטציה, לא קעקוע

בשונה ממה שנהוג לחשוב, מיקרו פיגמנטציה היא לא קעקוע לשפתיים, וגם לא איפור קבוע. בעוד שקעקועים ואיפור קבוע בשפתיים מתבצעים באמצעות מכונה ומגיעים לעומק הדרמיס (שכבת העור העמוקה יותר), מיקרו פיגמנטציה הוא תהליך שמתבצע באמצעות מכשיר חשמלי מתקדם, אליו מחוברת מחט דקיקה המשחררת את הפיגמנט בנקודות לאפידרמיס בצורה הדרגתית – שכבת העור העליונה של השפתיים. בנוסף, בשונה מהפיגמנט של הקעקועים, שמכיל בתוכו גם  חומרים סינטטיים וברזל, במיקרו פיגמנטציה נעשה שימוש בפיגמנטים אורגניים, והתוצאה המתקבלת היא מראה עדין, “מאוורר” וטבעי יותר של השפתיים.

קורס איפור קבוע

 

מהו התהליך של יצירת פיגמנט בשפתיים?

תהליך המיקרו פיגמנטציה בשפתיים מתחיל במריחת חומר מאלחש על השפתיים למשך כ-20 דקות, שמטרתו למנוע את אי הנעימות שעשויה להתלוות לתהליך. לאחר מכן, אשת המקצוע תשרטט את קווי המתאר של השפתיים, תוך שהיא גורמת להן להיראות אחידות יותר ומתקנת את הסימטריה שלהן. לעיתים, בשלב זה אשת המקצוע תעלה מעל לקווי המתאר הטבעיים של השפתיים מעט, על מנת לגרום להן להיראות גדולות ומלאות יותר.

 

לאחר שאשת המקצוע והלקוחה יגיעו לתוצאה הרצויה עם השרטוט, יתחיל שלב המיקרו פיגמנטציה עצמו: אשת המקצוע תעבור על השפתיים עם המחט והפיגמנט שנבחר מראש במספר שכבות, על מנת ליצור גוון אחיד וטבעי ככל הניתן. התהליך אורך כשעה עד שלוש שעות וכרוך בחוסר נוחות מסוימת. מטופלות שיודעות כי סף הכאב שלהן נמוך, יכולות לקחת אקמול טרם הטיפול, יש גם להימנע מצריכה של שום, ויטמין אי ושמן דגים טרם הטיפול.

טיפול בפיגמנטציה לשפתיים, מיטל טובול - מרצה בכירה ברשת בתי הספר רוית אסף
טיפול בפיגמנט לשפתיים, מיטל טובול – מרצה בכירה ברשת בתי הספר רוית אסף

מהי תקופת ההחלמה?

מיד לאחר הטיפול ייתכנו אודם, כאב מקומי קל ונפיחות בשפתיים. ניתן להיעזר בקרח על מנת להפחית תופעות לוואי אלה. יום לאחר הטיפול לרוב יופיע על השפתיים גלד, שיתקלף בתוך כשבוע ויפנה מקום לרקמת שפתיים בריאה, בעלת גוון חי ויפה. בשלב זה, חשוב מאוד שלא לגעת בשפתיים. יש לתת לגלד להתקלף מעצמו, שכן חיטוט בגלד והסרה עצמאית שלו, עלולים להוביל להצטלקות או אובדן פיגמנט בשפתיים. בתקופה זו, רצוי גם להימנע מפעילות גופנית ומחשיפה לשמש ככל הניתן. השפתיים יחלימו במלואן בתוך כחודש, אך כבר כחודש וחצי לאחר הטיפול יש לבצע טיפול נוסף לצרכי תחזוקה והטמעת הפיגמנט בעור.

 

לכמה זמן התוצאות נשמרות לאחר פיגמנט בשפתיים?

באופן עקרוני, תוצאות התהליך נשמרות לתקופה של שנה וחצי-שנתיים, ולעיתים אף יותר מכך. עם זאת, מדובר בעניין המשתנה ממטופלת אחת לאחרת. גורמים כמו עישון, פילינג תכוף לשפתיים וחשיפה לשמש, עלולים לגרום לפיגמנט לדהות באופן מהיר יותר.

 

מי רשאי לבצע מיקרו פיגמנטציה בשפתיים?

באופן עקרוני, כל איש מקצוע שהוכשר בשיטת המיקרו פיגמנטציה, רשאי לבצע את התהליך. עם זאת, בשל העובדה שמדובר בסופו של דבר בטכניקת איפור, מומלץ שאנשי המקצוע שמבצעים את הפרוצדורה יהיו לא רק טכנאים שהוכשרו להליך זה באופן ספציפי, אלא גם כאלה שמחזיקים בתעודה של מאפרת או מאפר מקצועיים, ומתהדרים בלא מעט ניסיון בתחום.

הסיבה העיקרית לכך היא שלרוב, למאפרים מקצועיים תהיה תפיסה אסתטית מדויקת וטובה יותר בזכות הניסיון שלהם בתחום, כמו גם מיומנות רבה בטכניקות איפור שמטרתן למלא את השפתיים, תוך הקפדה על מראה טבעי ככל הניתן. פרט לכל אלה, יש לוודא שאנשי המקצוע שמבצעים את הפרוצדורה מקפידים על סטריליות מלאה ונעזרים בציוד איכותי ובפיגמנטים המאושרים לשימוש על ידי ה-FDA, משרד הבריאות וה-CE (תקן הבריאות האירופאי).

 

פיגמנט בשפתיים, כריסטי לינדו - בוגרת ומרצה ברשת בתי הספר רוית אסף
פיגמנט בשפתיים, כריסטי לינדו – בוגרת ומרצה ברשת בתי הספר רוית אסף

מהן העלויות של פיגמנט בשפתיים?

עלויות טיפול המיקרו פיגמנטציה נעות בין 1500-2500 שקלים, כתלות ברמת הניסיון של אנשי המקצוע המבצעים את ההליך, החומרים והמכשור שבהם הם משתמשים. ככלל, כדאי לזכור כי בדומה לדברים אחרים בחיים – הזול עלול לעלות לנו ביוקר, ועל כן, בבואנו לבצע פיגמנט בשפתיים מחיר הוא לא הפרמטר היחידי שנרצה להתבסס עליו.

 

לא מעוניינת במיקרו פיגמנטציה? כך תוכלי ליהנות בכל זאת משפתיים משורטטות ומלאות

אלה מביניכן שאינן מעוניינות לבצע את הפרוצדורה, יוכלו ליהנות מתוצאה דומה, זמנית, באמצעות עפרונות ואודמים לשפתיים. סדרת ה”גלוס ליפ ליקוויד” של רוית אסף, למשל, תסייע לכם בהענקת פיגמנט עמיד לשפתיים, שלא יאבד מצבעו במהלך היום. כל שיש לעשות הוא לבחור את הגוון הרצוי, לתחום את השפתיים באמצעות עיפרון שפתיים בגוון זהה לגוון של האודם, ולמלא את שטח השפתיים. לתוצאה טבעית יותר, ניתן לטפוח מעט על השפתיים בסיום באמצעות האצבעות או טישו, על מנת לדקק מעט את האודם.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים