משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איך תראי בסילבסטר?

רשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי רוית אסף בחר השנה להיצמד לאחד מהטרדנים הבולטים ביותר בעולם האיפור – איפור לסילבסטר המתמקד בשפתיים מודגשות ועיניים נקיות.
השנה בחרנו בחגיגה אמיתית של צבעים וגימורים למראה של שפתיים נועזות ודומיננטיות בגוונים שונים. אז באיזה צבע תבחרי את המראה שלך לסילבסטר???

איפור סילבסטר בדגש על שפתיים מודגשות

שפתיים אדומות ונועזות משתלבות עם עור נקי,זוהר וקורן ועיניים נקיות.זהו מראה מנצח שמשתלב נפלא אם את לובשת שמלה שחורה קלאסית עם תכשיטים עדינים.

 

איפור סילבסטר המדגיש את השפתיים

מראה של שפתיים אדומות ונועזות

 

מראה של שפתיים חושניות בצבע בורדו – אם את בוחרת במראה שפתיים חושני צבע בורדו הוא הגוון שיעשה את העבודה.

 

איפור לסילבסטר – שפתיים צבע בורדו

מראה של שפתיים חושניות בצבע בורדו

 

שפתיים בצבע סגול נועז הוא הגוון הנכון לטרנדיות שבינינו. אם נמאס לך מהאדום הקלאסי ואת רוצה לגוון ולבלוט, שפתיים בצבע סגול נועז הוא הגוון הנכון בשבילך.

 

שפתיים בצבע סגול

שפתיים טרנדיות בצבע סגול

 

מיכל אופיר, מאפרת ומנהלת ההדרכה ברשת, מספרת לנו בהרחבה על ההבדל בין איפור ערב לאיפור לסילבסטר. מראות האיפור המתאימים  לסילבסטר הם תמיד נועזים יותר, זה הזמן להשאיר את העיניים נקיות עם איילנר עדין והדגשת הריסים על ידי הנחת מספר שכבות של מסקרה מעבה ומדגישה.

שימוש בשימרים מתאים מאוד לבילוי לכל מסיבות הסילבסטר, השימוש באלמנטים זוהרים בבגדים, בעיצוב וגם באיפור הם אחד הסממנים הבולטים של החגיגות לרגל השנה האזרחית החדשה בכל העולם. בשנה שעברה היתה זו צבעוניות חזקה של כסף וזהב.

במראות האיפור לסילבסטר, אנחנו משתמשים יותר במוצרי איפור עם גימור מבריק ומטאלי המעניקים מראה זוהר מכיוון שהוא משתלב מצוין עם התאורה המנצנצת בכל מסיבות הסילבסטר.

זה הזמן לחגוג עם מוצרי איפור כמו שימרים לעיניים, על ידי הנחה של צלליות מבריקות באבקה בגוונים טבעיים למי שאוהבת לשמור על המראה הנקי, או להוסיף שימר בגוון זהוב על איפור עיניים מעושן בגוונים כהים למי שאוהבת דווקא את המראה המעושן. השילוב של שניהם יוצר מראה מתוחכם וחגיגי.

את השימר אותו אנחנו רגילים למרוח בעדינות בנקודות האור בפנים במהלך היום יום, אפשר ל”התפרע” ולהניח בנדיבות גם על עצמות הלחיים, גשר האף ומרכז המצח. רק תיזהרו לא ל”התפרע מידי”, אחרת המראה ייראה מוגזם ולא יפה. שימו כמות נדיבה של שימר לגוף ומעליו פודרה מבריקה בתפזורת גם על המחשוף. למי שמעדיפה את השפתיים במראה מאט, כדאי להדגיש אותן בצבע דומיננטי כמו אדום שמשתלב נפלא עם שמלה עם שילובים של אלמנטים מבריקים וזוהרים ותכשיטים גדולים. למי שרוצה ללכת עד הסוף, שכבה של ליפגלוס מבריק תהפוך את מראה השפתיים למיוחד.

טיפים למראה שפתיים מושלמות בערב הסילבסטר:

  1. ניתן לשלוט על עוצמת הצבע בליפסטיק בצבע אדום:

ניתן ליצור שני מראות שונים ע”י משחק עם החוזק של הצבע ומספר המריחות בכל פעם.

אם מורחים את האודם בנגיעות (טפיחות) של צבע על השפתיים, מתקבל מראה רך יותר המתאים יותר לאלה שאוהבות ליפסטיק אדום, אבל לא אוהבות שהשפתיים מודגשות ובולטות  מידי. אם מוסיפים שכבה נוספת של אודם בעזרת מברשת שפתיים, השפתיים הופכות למודגשות יותר, במראה עשוי ובולט יותר.

  1. כאשר מורחים ליפסטיק בגוון חזק, בעיקר אדום, בורדו או סגול, כדאי להתחיל עם מריחת כמות קטנה של פריימר על השפתיים. במידה ואין לך השתמשי בקונסילר או מייקאפ ישירות על השפתיים. האודם יימרח בקלות ובצורה אחידה גם על שפתיים יבשות.
  2. עיפרון תיחום לשפתיים יוצר מראה לשפתיים מושלמות, מומלץ להשתמש בעיפרון בגוון של הליפסטיק. היצמדי לקו התיחום הטבעי ומלאי את כל שטח השפתיים בעיפרון.
  3. כשמדובר בבחירת הליפסטיק הנכון לחגיגות הסילבסטר, בחרי להשתמש בליפסטיק עמיד שישרוד גם את הנשיקה בחצות.

 

קרדיט איפור- רוית אסף מראה סילבסטר  2017

איפור ושיער:בן רביבו

צילום:o.m

 

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים