משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור ושיער לכלות 2016 – כל הטרנדים החמים לקיץ

מנחם חלובה, מאפר ומעצב שיער וכן מורה בכיר בקורס עיצוב שיער ותסרוקות ברשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי “רוית אסף”, מספר לנו על מקורות ההשראה באיפור ושיער לכלות בקיץ הנוכחי:
“בשנים האחרונות, כחלק מהרצון לחזרה לחיים פשוטים יותר וחומריים פחות, האופנה בכלל ואופנת הכלות בפרט חוזרת להיות פשוטה ו”נקייה” יותר.
אנו כאנשי מקצוע, רותמים את הטכנולוגיה והקדמה בכדי ליצור מראה טבעי יותר, כזה שמדגיש את היופי הטבעי של הכלה, במקום לנסות לשנות אותה למישהי אחרת. גם גזרות השמלות והבדים מרמזים על חזרה לתחילת המאה הקודמת, תוך שילוב של מודרניזם מינימלי.
כמו תמיד, מושפעת אופנת הכלות ממסלולי האופנה ברחבי העולם. הגזרות פשוטות ומחמיאות לגוף ומבליטות את קימוריה הטבעיים של האישה. בדי תחרה, שיפון וטול נשפכים וזורמים המשובצים בעדינות באבני זכוכית או קריסטל. מכאן שמגמות השיער והאיפור מתכתבות באופן ישיר עם החזרה לעולם פשוט יותר.”

תסרוקות כלה 2016

עיצוב השיער והתסרוקות לכלה ב- 2016 הולכים להדגיש את השפע והיופי הטבעי של השיער.
שיער גלי ושופע מסורק ברישול מה, בד”כ בשילוב של צמות, ימשיך להיות פופולארי מאוד גם בעונת החתונות הקרובה. כדי לשמור על עמידות תסרוקות הכלה בלחות ובבריזה של הקיץ, אשר יכולים לפרוע את השיער ואת העיצוב, משלבים מעצבי השיער בתסרוקות כלה תוספות שיער המוסיפות נפח ועמידות.

בנוסף, מושפעת האופנה העולמית בשנה האחרונה מסדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע כגון “משחקי הכס” – בה נראות תסרוקות של שיער טבעי ורך בשילוב צמות.

תסרוקת כלה אסופה עם צמות

איפור ושיער: הודיה עקרב

סגנון נוסף בתסרוקות כלה שממשיך איתנו גם בעונה הקרובה הוא תסרוקות אסופות “מרושלות” ולא מתאמצות כמו: קוקו נמוך, צמה לצד הראש או ככתר, או איסוף גבוה ומחמיא. במקרה זה מנסה מעצב השיער להשתמש בחומרי העיצוב בכדי להשאיר את המראה הטבעי והרך של השיער.

איפור ושיער:הודיה עקרב

שילוב של קוקו מרושל לצד או צמה מרושלת מתאימות לכלות הרוצות מראה מאוד טבעי ולא עשוי. סגנון זה של תסרוקות כלה הפך להיות מאוד מבוקש בקרב הכלות. חשוב להבין כי גם בתסרוקות כלה מסוג זה, השיער מטופל ומעובד וכולל גם תוספות שיער.

תסרוקות כלה עם שיער פזור ורך

 

איפור ושיער: מנחם חלובה

קישוטי שיער מהווים חלק בלתי נפרד מתסרוקות כלה. בעונת האביב/קיץ הנוכחי קישוטי השיער הפופולריים יותר הם מסרקיות / כתרי פרחים. ניתן להשתמש בפרחים טבעיים (במקרה כזה רצוי להכין מסרקייה/כתר נוסף בכדי שהפרחים יראו טריים לאורך כל האירוע), או בפרחי משי.

לעומת שנים קודמות, השנה אנו רותמים את הצבע שבפרחים בכדי להוסיף עושר לקישוט.

בתסרוקת כלה בעונות הסתיו/חורף קישוטי שיער העמוסים אבנים גדולות מעשירים את התסרוקות הפשוטות.

תסרוקות כלה עם כתר

 

איפור ושיער: מנחם חלובה

תסרוקות לכלה עם אבזרי שיער כמו פרחים

איפור ושיער:הודיה עקרב

בנוסף כדאי להכין את השיער לפני החתונה ולבחור בצבע ובתספורת אשר יתאימו לתסרוקת כלה המבוקשת. שילוב עדין של גווני שמש בשיער יוסיפו עושר וברק לשיער. על הגוונים להיות בהירים מעט מצבע השיער הטבעי. גם אופנת ה”אומברה”, שכבשה את הנשים בעולם בשנה האחרונה, היא אופציה נהדרת למי שרוצה להוסיף גוון נוסף. חשוב מאוד לא לעשות ניסיונות של צבע חדש ותספורת חדשה,סמוך למועד החתונה. אם החלטת לשנות את גוון שיערך, עשי זאת לפחות(!) שלושה חודשים לפני החתונה, כך תוכלי להתרגל לצבע השיער החדש או לתספורת החדשה. במידה ותתחרטי – יישאר מספיק זמן לתיקונים.

חשוב מאוד לשמור על השיער בריא ומלא, כחודש לפני החתונה חשוב לבקר את הספר כדי לתחזק את התספורת ואת הצבע שבחרת. גם אם מדובר רק בגזירת “קצוות שרופים”.

איפור לכלות 2016

איפור כלות בשנת 2016 ייתן דגש בעיקר לעור הפנים (SKIN). העור צריך להראות חסר פגמים, זוהר וצעיר.

בכדי להקנות לעור את המראה הזה, חשוב לתחזק את העור עוד לפני החתונה. יש להקפיד על שגרת טיפוח מקיפה הכוללת: ניקוי יום יומי וניקוי עם פילינג עמוק 2-3 פעמים בשבוע. הזנת העור הכרחית וכדאי מאוד לשים מסכת הזנה וזוהר/סרום/קרם לחות קליל  (לפי הצורך) כשמדובר בחודשי הקיץ החמים.

כדי לשמור על מראה קליל ולא מאופר של העור, ישנה חשיבות רבה להתאמת מוצרי האיפור לפנים. תפקידו של המאפר הוא להתאים את הטקסטורה והגימור של המייק אפ בהתאם לרמת הכיסוי הנדרשת.

מוצרים נוספים כמו פריימר סילקוני וקונסילרים מתקני גוון, תורמים למראה אחיד, קליל , יפה וזוהר ולא מאופר וכבד מידי.

בשנתיים האחרונות ישנה התמכרות חדשה בקרב נשים ברחבי העולם – שימר!
השימר נותן ברק לעור, אך בשימוש מוגזם יכול לתת לעור מראה מיוזע.

בחודשים החמים רצוי להמעיט בשימוש בשימר מכיוון שאנו מזיעים יותר ומבריקים יותר. אם אנו רוצים לתת ברק עדין לאזורים מסוימים ניתן לפדר את הפנים ולהשאיר אזורים אלו עם הברק הטבעי ולא להוסיף שימר.

פלטת צבעי האדמה עדיין שולטת: גוונים חומים, כתומים, ורודים, ברונזה וזהב וגווני חמרה.
ריסים ארוכים ומלאים (ריסים מלאכותיים תמיד מבורכים) יתנו מסגרת לעין ויפתחו אותה.

כמו תמיד, האיילינר הקלאסי יככב גם השנה, אך הפעם, בנוסף לאיילינר החתולי והמודגש, נוכל לראות איילינר דק וצמוד לקו ריסים, שייתן רק תחושת נפח לריסים ומסגרת עדינה לעין.

עמידות האיפור היא החלק החשוב ביותר כשמדובר באיפור לכלות. מדובר על שעות רבות עם תנאי מזג אויר משתנים כגון: לחות, שרב, גשם וכו’.

איפור: הודיה עקרב

בעונת אביב/קיץ גווני השפתיים יהיו  ורודים  וחושניים ואילו בעונת סתיו/חורף השפתיים יצבעו בגוונים עזים וכהים כגון בורדו, שזיף או סגול.
שנת 2016 היא ללא ספק שנת הגבות – מלאות, מעוצבות בקפידה וצבועות לעילא. מסגרת הפנים מעולם לא קיבלה דגש חזק כ”כ.

איפור לכלות בגווני אדמה

איפור ושיער: מנחם חלובה


למידע על קורס איפור מקצועי ברוית אסף

 

***סייעו בהכנת הכתבה

מנחם חלובה, מאפר ומעצב שיער ומרצה  לאיפור ועיצוב שיער

ברשת רוית אסף.

הודיה עקרב מעצבת שיער ומאפרת, בוגרת ברשת רוית אסף.

קרדיטים:

איפור ושיער: מנחם חלובה

צילום: שילת מזרחי

שמלות כלה: אורליה – בוטיק כלות

דוגמנית: קטיה לוין (דהז’הוו)

תכשיטים: קרן וולף

שיער ואיפור- הודיה עקרב

דוגמנית – דינה אבן-טוב

צילום- טניה פרמון

סטיילינג – לילך מזאט

תכשיטים – אביגאיל אדם

שמלה- שני גולסה

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים