משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור עור בוגר

זוהרת בכל גיל! טיפים וכללים לטיפוח ואיפור נכון של עור בוגר

איפור לא מדויק, מוגזם או לא נכון, שימוש בתכשירים לא מתאימים, יכולים ליצור לנו מראה לא מחמיא ואף עלולים לגרום לנו נזק. זה תמיד מזכיר לי את הרגע בו נתקלתי באישה מטופחת שלא ידעה להתאפר. עיניי תכלת מדהימות, אך מרוחות בצללית בגוון טורקיז עם אייליינר עבה ומוגזם, גבות עגולות מצוירות בעיפרון ושפתון וורוד פוקסיה עם תיחום בורדו. האיפור לא החמיא ואף הזיק לפנים היפות שלה…

לאיפור יש חשיבות רבה בהופעה החיצונית שלנו, ועוד יותר חשוב כשמדובר בעור בוגר. איפור מוגזם ולא נכון או שימוש בתכשירי טיפוח לא מתאימים, עלול לעשות את ההיפך, להבליט את סימני הגיל, ליצור מראה כבד ומבוגר יותר ובוודאי שלא להחמיא.

עור בוגר – מה זה אומר?

עור בוגר אינו קשור בהכרח בגיל, מדובר בעור שאינו מתוח וזוהר כבעבר ומופיעים בו קמטים או קמטוטים (לרוב סביב העיניים והשפתיים), עפעפיים נפולים, פיגמנטציה, קופרוז (נימי דם), גבות דלילות וכו. עור בוגר נוטה ליובש ולכן יש חשיבות רבה לטיפוח העור עוד לפני שלב האיפור כי איפור יפה יושב על עור מטופל.

דוגמא לאיפור בוגר לפני ואחרי מקורס מאסטר קלאס עור בוגר

איפור עור בוגר
איפור עור בוגר

טיפוח עור בוגר

חשוב להשתמש בתכשירים אנטי אייגינג רוויים בלחות וחומצות הילראוניות (ככל שהעור מתבגר, כך אובד הקולגן ולכן יש להעשיר אותו חזרה), סרום עשיר, קרם עיניים וצוואר. העור באזור העיניים והצוואר דק יותר ולכן זקוק לקרם עשיר וייעודי.

מייק אפ לעור בוגר – פריימר לאפקט מתיחה ומייקאפ נוזלי

כתוצאה מאיבוד מים בעור, העור הופך להיות יבש ודק יותר עם השנים, לעיתים מחוספס ולא אחיד. לכן זו טעות לחשוב ששימוש במייקאפ כבד יסתיר את נזקי הגיל. להיפך, יש להשתמש במייקאפ נוזלי ועשיר בלחות. רצוי למרוח בעזרת מברשת מייקאפ היוצרת מראה טבעי ואחיד. אבל עוד לפני מריחת המייקאפ, מומלץ למרוח פריימר ע”ב סיליקון ליצירת משטח חלק ואפקט מתיחה יפה של העור. מומלץ בגוון מייקאפ מעט שזוף, למראה חיוני וחי יותר.

לכיסוי פיגמנטציה או קופרוז (נימי דם) יש להשתמש בקונסילרים מתקני גוון ובעזרת קורקטור. כיסוי קופרוז ע”י קונסילר ירוק. טשטוש פיגמנטציה ע”י קונסילר כתום. יש להניח לפני המייקאפ נקודתי על האזור הרלוונטי ולטשטש.

מוצרי מייק אפ וטיפוח לעור בוגר
מוצרי מייק אפ וטיפוח לעור בוגר

היזהרי!! פודרה היא האוייב מס’ 1 של עור בוגר!

פודרה עלולה ליצור מראה עמוס ובוצי ולכן שימוש במייקאפ עמיד יחסוך את הפידור מעליו. במקרה הצורך, רצוי להשתמש במברשת לפיזור הפודרה ולא ע”י פודריה/ פאף.

איפור עור בוגר
איפור עור בוגר

איפור עיניים לעור בוגר

הדגשת הגבות

הדגישי את הגבות ואל תציירי אותן!

לגבות חשיבות עליונה ביצירת המסגרת לעין. גבה משורטטת נכון, תרים את העין ואילו גבה לא נכונה תיצור מראה לייצני ולא מחמיא. היות ויש נטייה לדלילות הגבות עם השנים, אזי חשוב למלא אותן בעזרת צללית למראה רך וטבעי יותר ולא ציור בעזרת עיפרון. חשוב בגוון שלא יהיה כהה מהשיער. לחילופין איפור קבוע בשיטת השערה בהחלט יהווה פתרון קבוע ומחמיא.

צלליות מבריקות אפשר!

צלליות על בסיס אבקה מנצנצות יחלחלו לתוך החריצים ויבליטו את הקמטוטים, אבל צלליות מבריקות במרקם דחוס אפילו מומלצות כי יאירו את העין. מומלץ לתחום את קו הריסים בעזרת עיפרון. לא חייב רק שחור, אפור, חום כהה, כחול עמוק או ירוק בקבוק – מאד יחמיאו.

כל צורות האייליינר החתולי והזוויתי אינן רלוונטיות כשיש עפעף נפול.

במהלך שנות ההתבגרות הריסים נעשות דלילות. חשוב להדגיש אותן במסקרה, להשתמש במעגל ריסים או אף להדביק ריסים בודדות.

במידה והדבקתן ריסים, אזי את המסקרה מורחים אחרי.

איך מאפרים עור בוגר

העדיפי סומק מאט ולא מבריק

סומק מבריק לאיפור עלול ליצור מראה עייף ומלוכלך. לכן העדיפי סומק בגוון מאט מתון. יש להניח את מברשת הסומק גבוה לכיוון הרקות, על מנת להעניק ללחיים מראה מורם יותר. רצוי לשלב גוונים של אפרסק, חום או ורוד.

זהירות עם השימר!

הברקות אומנם מבליטות קמטוטים, אבל שימוש נכון ונקודתי אפשרי בהחלט באמצעות שימוש בשימר. העדיפי שימר קרמי או סטיק ולא אבקתי. יש להניח בעדינות בעזרת האצבע מעט מהשימר סטיק באזור הרקות לכיוון המצח בטפיחות, כך תשיגי מראה מואר ועדין.

דוגמא לאיפור עור פנים בוגר
דוגמא לאיפור עור פנים בוגר

הדגישי את השפתיים

הקפידי לתחום את השפתיים בגוון השפתון שבחרת כדי שהשפתון לא יגלוש לקמטוטים. במידה ושפתייך אינן דקות מדיי, תוכלי להשתמש בגווני האדום/ בורדו הדומיננטיים. רצוי להשתמש בשפתון עמיד.

הקפידי על הטיפים הללו! איפור נכון לעור בוגר יכול לשנות את המראה לחלוטין ולהפוך אותו למטופח ויפהפה.

אוהבת לאפר? מעוניינת להפוך את התחביב למקצוע? הכנסי לעמוד קורס איפור מקצועי

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים