משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור לעיניים ירוקות או כחולות

צבעי האיפור הם מגרש המשחקים של כל מאפר. עם צלליות בגוונים שונים אפשר ליצור איפור שמושך תשומת לב. לצבעים יש פסיכולוגיה והם מספרים סיפור ולכן חשוב מאוד להתאים לכל מאופרת את האיפור עם קשת רחבה של גוונים שיכולים ליצור איפור שיש בו גם אמירה. אם באיפור לעיניים חומות אנחנו מתאימים כל גווני האיפור, לאיפור עיניים ירוקות ועיניים כחולות יש גוונים שמאד מתאימים ויש שלא מתאימים כלל.
בנוסף לצבע יש חשיבות גם למבנה העיניים. באיפור לנשים עם עיניים שקועות או נפולות, אנחנו מתמקדים באיפור המשנה את הצורה של העיניים.

 

איפור עיניים ירוקות

מכיוון שבגלגל הצבעים, הצבע המשלים של ירוק הוא אדום, לאיפור עיניים ירוקות מומלץ להשתמש בגוונים משלימים, בעלי פיגמנט אדום. צלליות בגוונים ורודים, סגולים, וזהב ברונזה מדגישים משמעותית את צבע העיניים הירוק. מצד שני איפור בגוונים ירוקים או כחולים פחות מחמיא לנשים עם עיניים ירוקות. זה המקום לאפר את העיניים באיפור מעושן בגוונים של זהב ברונזה וסגול חציל, במקום בגוונים של שחור ואפור.

ישנה תמימות דעים בין כל המאפרים שלעיניים ירוקות מתאים איפור בגוונים סגולים, ואם יש לך עיניים ירוקות את חייבת שתהיה לך לפחות צללית אחת בגוון סגול או סגול חציל.

אם את לא אוהבת ללכת עם צלליות, את יכולה להניח עיפרון בגוון סגול חציל מסביב לעיניים במעקה העין ובקו הריסים, ולטשטש אותו מעט עם צללית חומה. את אותה פעולה אפשר לעשות גם עם עיפרון וצללית שחורים ועל ידי כך ליצור מראה הרבה יותר מודגש ועוצמתי.

 

איפור עיניים ירוקות

איפור עיניים ירוקות בגוונים ברונזה וסגול

 

צלליות מתאימות לאיפור עיניים ירוקות

צלליות בגוונים של סגולים וורודים מליין מוצרי האיפור המקצועי “רוית אסף”

 

למי שמעדיפה להתאפר בגוונים רכים וטבעיים יותר, מומלץ לבחור בגוונים נטרליים כמו שמנת או בז’ עם נגיעה של גוון אדום. גוונים אלה של צלליות ותוספת של מסקרה, ידגישו את העיניים בצורה עדינה ורכה, המתאימה לשעות הבוקר. שילוב של שפתון עדין בגוון ורדרד יכול להשלים את המראה.

 

צלליות בהירות לאיפור עיניים ירוקות

צלליות בגוונים ורודים המתאימים לשעות הבוקר מקולקציית הצלליות “רוית אסף”

 

לאיפור מודגש המתאים לאירועים אפשר להוסיף קו איילנר שחור וחתולי המדגיש את העיניים.

 

איפור הדגשת עיניים ירוקות

איפור הדגשת עיניים ירוקות – איילינר שחור

 

כפי שציינו צבעים כמו ירוק וכחול טורקיז פחות מתאימים לעיניים ירוקות. אך אם את אוהבת מאוד לאפר את העיניים בגוונים של ירוק, מומלץ להוסיף צבע שלישי של חום ברונזה או סגול חציל.

 

איפור כחול לעיניים ירוקות

איפור עיניים מעושן בגוונים של סגול חציל בתוספת איילנר טורקיז מקולקציית האיפור המקצועי “רוית אסף”

 

איפור עיניים כחולות

מכיוון שבגלגל הצבעים הצבע המשלים של כחול הוא כתום, לאיפור עיניים כחולות מומלץ להשתמש בגוונים משלימים, בעלי פיגמנט כתמתם ואפרסק. צלליות בגוונים אפרסקים, אפורים, וזהב ברונזה מדגישים משמעותית את צבע העיניים הכחול. מצד שני איפור בגוונים סגולים, תכלת או כחול נראה פחות טוב לנשים עם עיניים כחולות. זה המקום לאפר את העיניים באיפור מעושן קלאסי בגוונים של אפור ושחור.

למי שמעדיפה להתאפר בגוונים רכים וטבעיים יותר, מומלץ לבחור בגוונים נטרליים כמו פנינה, בז’ עם נגיעה של גוון כסוף וגווני ניוד למיניהם. גם גוונים אפורים חומים מחמיאים מאוד לעיניים כחולות. צלליות ותוספת של מסקרה, ידגישו את העיניים בצורה עדינה ורכה, המתאימה לשעות הבוקר. כדי ליצור מראה מודגש אפשר להוסיף גם נגיעה של צללית מבריקה בגוון ורוד פנינה או לבן כסוף.

 

איפור מתאים לעיניים כחולות

צלליות בגווני אדמה מקולקציית “רוית אסף”

 

שילוב של איילנר שחור ושפתון עדין בגוון אדום ייצרו מראה דרמטי שמאוד מחמיא לבעלות עיניים כחולות. איילנר כחול לא מומלץ בכלל לבעלות עיניים כחולות.

 

לסיכום נדגיש – איפור עיניים ירוקות או כחולות מומלץ עם צלליות בגוונים משלימים. כלל ברזל – תיחום עיניים עם קו עדין של איילנר ג’ל ומסקרה ידגיש משמעותית את צבע העיניים.

 

איילינר ג'ל מתאים לאיפור עיניים ירוקות וכחולות

איילנר ג’ל ומברשת מס’ 1 ליין האיפור המקצועי “רוית אסף”

 

אם כל מה שקראת מעניין אותך ואת רוצה לדעת עוד על כל נושא תורת הצבעים ואיפור, תוכלי ללמוד הכל בקורס האיפור המקצועי המקיף ביותר ברשת רוית אסף.

 

לעוד כתבות מעניינות לרשותכם בלוג אופנה עם טיפים וטרנדים מכל עולמות היופי

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים