משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור מבעד לעדשה

מאת רוית אסף –מאפרת ובעלת רשת בתי ספר וחנויות לאיפור מקצועי

את עומדת לצאת למועדון, למסיבה או לסרט, אחרי שהשקעת זמן רב באיפור. פתאום את מתנשפת בתסכול כשאת נזכרת שעל כל היצירה המופתית שלך, את צריכה להרכיב משקפיים, שמעלימים את האיפור באופן טבעי.
אז איך מתאפרים כשמרכיבים משקפיים? רוית אסף מ”בית הספר למקצועות של רוית אסף” מסבירה איך עושים את זה הכי נכון והכי אופנתי שיש.
ראשית, את לא חייבת להתפשר על צבעי האיפור, בגלל שהמסגרת של המשקפיים היא בצבע מסוים. ההפך, הרגישי חופשייה להתאפר בשלל צבעי הקשת! כשמרכיבים משקפיים צריך לקחת בחשבון שצריך להניח כמות צבע גדולה יותר וצבעים חזקים יותר. כך מומלץ שלפני כשתסיימי, הניחי את המשקפיים בכדי לוודא שהנחת מספיק צבע.

באזור גשר האף, היכן שהמשקפיים “יושבות” הניחי מעט מייק אפ, כך שהם לא יורידו כמות של מייק אפ ויתלכלכו. הרעיון הוא שאם תורידי את המשקפיים לרגע, לא יישארו “עקבות” של המשקפיים.

מרחי בנדיבות מסקרה ל”extra” הדגשת הריסים. המסקרה מעניקה גם מסגרת יפה לעיניים הניבטות מבעד למשקפיים.

דוגמה לאיפור מהיר וקל שמחמיא לנערה ממושקפת היא מסגרת אייליינר עליונה מעל הריסים ומסגור העין בקו הריסים התחתון בעזרת עיפרון או צללית כהה וכמובן מסקרה. מומלץ להשתמש באיפור מוצק יותר ופחות אבקתי שכן האבקה עלולה להתפזר על העדשות וללכלך אותן.

זכרי, שלצד העיניים את תמיד יכולה למשוך את תשומת הלב לשפתיים, למרוח שפתון בוהק או ליפגלוס מעניין!

המשקפיים אינן מגבלה, הן אביזר אופנתי בנוסף להיותן אביזר ראות, הקפידי לבחור מסגרת עדכנית ואופנתית המתאימה לפנייך ולצורת הגבות שלך.

טיפ אופנה: ניתן לקשט את מסגרת המשקפיים עם הלקים הצבעוניים שיש בבית, גם עם מדבקות לקישוט ציפורניים.

רוית אסף.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים