משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור מעושן עדין

מיכל אופיר, מאפרת ומנהלת ההדרכה ברשת בתי הספר לאיפור רוית אסף, מסבירה איך ליצור איפור מעושן עדין. לפני שניצור איפור מעושן חשוב להכיר את אחד מסגנונות האיפור המובילים. מקור המילה איפור מעושן היא מהמילה עשן ((smoke.ההשוואה היא לצבעוניות של העשן. ככל שהעשן קרוב יותר לאש, הצבע שלו שחור וסמיך וככל שהעשן עולה למעלה, הצבע שלו הופך להיות בהיר יותר.

את האיפור המעושן הקלאסי יוצרים עם צלליות בגוונים של שחור ואפור כהה בגימור מאט. הצבע השחור נמצא קרוב יותר לקו הריסים העליונים והופך להיות שחור/אפור בהדרגה כלפי מעלה מהעפעף לכיוון שקע העין. באיפור זה יש להשתמש בגוונים כהים, גם בקו הריסים התחתון ובקו המים.

 איפור מעושן עדין – רוית אסף

*** צילום o.m  סטודיו לצילום

איפור ושיער: בן רביבו

עם השנים הפך להיות איפור מעושן סימן לאיפור סקסי וחושני, כאשר שחקניות כמו ברג’יט ברדו וסופיה לורן אימצו את מראה האיפור המעושן.

מעבר להיותו סגנון איפור היוצר מראה נשי ומפתה, יש לאיפור המעושן גם אפקט של הדגשה והגדלת העיניים.

באותו אפקט משתמשים גם באיפורי במה בהם רוצים להדגיש משמעותית את העיניים ולכן מאפרים אותם בצורה כזו שהצבע השחור (או גוונים כהים) מקיפים את העין ויוצרים “כתם” שחור שבולט יותר משאר חלקי הפנים. באותו אפקט השתמשו גם בשנות ה-20, התקופה שבה צילמו סרטים בשחור לבן כדי להדגיש את העיניים.

מאז, האיפור המעושן היה ונשאר אחד מסגננות האיפור הקלאסיים והוא חוזר ומשנה צורה בכל עונה על מסלולי תצוגות האופנה הגדולים בעולם, בהתאם לטרנדים המשתנים.

את האיפור המעושן ניתן ליצור עם גוונים נוספים כמו כחולים, סגולים, חומים וכו’, אשר יוצרים מראה עדין יותר מהאיפור המעושן הקלאסי.

 

 

איפור מעושן- רוית אסף

*** צילום o.m  סטודיו לצילום

איפור ושיער: בן רביבו

כדי ליצור מראה המתאים גם לשעות היום, מומלץ להתאפר בגוונים רכים יותר כמו חומים או אפורים. טכניקה נוספת היא איפור חצי מעושן. כדי ליצור מראה עדין יותר, מומלץ להניח את הצבע הכהה קרוב לקו הריסים עד לאמצע גלגל העין (אמצע העפעף), בשקע העין מניחים צללית בגוון ניטרלי כמו חום אפרפר בגימור מאט או חום בהיר.

איפור מעושן עדין הוא סגנון איפור המחמיא ומתאים כמעט לכולן, מכיוון שהוא מדגיש את העיניים ומבליט אותן. הטכניקה של תיחום העין בצבע כהה, בקו הריסים העליון והתחתון, מתאימה לנשים הרוצות להדגיש את העיניים בצורה עדינה ולא בולטת מידי.

איפור זה מתאים מאוד לאיפור אירועים בעלי אופי קליל וחופשי ,כמו חתונה בימי שישי בבוקר, המתקיימת בתאורת יום, להבדיל מחתונות ערב, בהם התאורה עמומה יותר.

בנוסף, איפור זה מתאים לנשים הרוצות להדגיש את העיניים בצורה עדינה ולא מוגזמת.

לבעלות עיניים קטנות, הרוצות להגדיל את העיניים ולבעלות מבנה עיניים עם עפעף נפול, איפור מעושן עדין הוא סגנון האיפור המחמיא להן ביותר.

כדי ליצור מראה מעושן, חשוב להשתמש במברשות איפור איכותיות וצלליות בגימור מאט או משי.

למידע על קורס איפור מקצועי ברוית אסף לחץ כאן

איפור מעושן – שלבים

על ידי מספר שלבים מהירים, ניתן ליצור את המראה בקלות:

  1. לאחר ניקיון הפנים, מרחי פריימר על כל הפנים ומעליו מייקאפ בגוון העור. קונסילר כבסיס על כל העפעף ומעליו צללית בגוון שמנת
  1. הניחי צללית משי מבריקה על עצם הגבה ובזווית הפנימית של העין ליצירת נקודות אור.

 

  1. בעזרת עיפרון שחור שרטטי את קו הריסים העליון ותחמי גם את קו הריסים התחתון ובתוך העין.

איפור מעושן –שלב

 

  1. הניחי צללית בגוון אפור שחור או חום כהה מעל העיפרון בקו הריסים העליון. מרחי את הצללית בעדינות לכיוון שקע העין.

איפור מעושן –שלב 4

 

  1. על כל גלגל העין בעזרת מברשת להנחת וטשטשי בעזרת מברשת טשטוש משקע העין כלפי ,בעזרת מברשת טשטוש בינונית.

איפור מעושן –שלב 5

** איפור רוית אסף לרשת בתי הספר לאיפור רוית אסף

  1. עברי עם צללית בצבע כהה ומברשת תיחום דקה על עיפרון קו הריסים התחתון.
  1. הוסיפי מסקרה בנדיבות להשלמת המראה.

אם רוצים להעצים את האיפור המעושן ולהדגיש אותו, אפשר להוסיף גם איילנר שחור בקו הריסים העליונים.

טיפים לאיפור מעושן עדין

  1. כשהעיניים דומיננטיות, רצוי להשאיר את השפתיים במראה טבעי ונקי, בגווני הניוד או הטבעיים.
  2. שימר בגוון כסוף ברקות, יקפיץ את המראה.
  3. כשיש כהויות מתחת לעיניים, יש להשתמש בגוון קונסילר כתמתם או בגוון כהה בטון אחד מגוון העור על מנת לאחד עם גוון הפנים ומעליו קונסילר בטון אחד בהיר יותר מגוון העור ליצירת מראה מואר ומחמיא.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים