משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור מפחיד לפורים

ההשראה לאיפור פורים של רשת בתי הספר לאיפור “רוית אסף”, שמוביל כפיר כהן, מרצה לארט וסטיילינג. הפעם – מראות מפחידים לפורים, הלקוחים מסרטי אימה ודמויות מעולם המתים והרוחות. כפיר בחר ארבעה מראות מרהיבים וביחד עם בן רביבו, מאפר ומורה בכיר בקורס איפור בחרו השניים ליצור מראות איפור שיש בהם שילוב של איפור אומנותי ואיפור יופי. רוית אסף, כפי שאף פעם לא ראיתם אותה, נכנסה לכל אחת מהדמויות רפאים ונתנה להם פן מלכותי

עיצוב שיער ואיפור לפורים בסגנון הכלה של פרנקנשטיין

מראה פורים – הכלה של פרנקנשטיין

 

רוית אסף במראה שלא ראיתם מעולם. כפיר ובן נתנו למראה לוק מודרני ורך יותר מהמקור. את הצלקות המפחידות, החליפו ניטים כסופים כהומאז’ לברגים המקוריים של פרנקנשטיין. כל מראה האיפור, נשאר חיוור כדי להתחבר לצד האפל. מראה השיער, נשאר נאמן למקור, עם טוויסט מודרני.

כיצד ליצור את המראה

הרימי את השיער לבועה  גבוהה, או השתמשי בפאה שחורה. מרחי צבע לשיער בגוון לבן, או צבעי מים  במרכז הראש. הדבקי ניטים כסופים בצידי הראש עם דבק זקנים. חפשי בגד לבן, עם צווארון מעניין, או חלוק מעבדה סגור כלפי פנים. מרחי לק שחור בגימור מאט על הציפורניים. כל האיפור בפנים הוא על מנעד הצבעים הבהירים והדגישי את עינך בהגזמה. השלימי את המראה בשפתון אדום לוהט.

מראה פורים בהשראת הסרט “חתונת רפאים” של טים ברטון

 

איפור לפורים בהשראת הסרט חתונת רפאים

 

האנשה לדמות מסרט האנימציה “חתונת רפאים”. רוית אסף מציגה את המראה הנוגה של כלת הרפאים היפה, מלנכולית כמו שלא ראיתם. בן רביבו שינה לרוית את כל תווי הפנים. השינוי המשמעותי, הוא שינוי של מבנה הגבות. מחיקת הגבות וציור של גבות חדשות עם הבעה עצובה והדבקה של ריסים מודגשים בקו הריסים התחתון. את גוון העור שינה לצבע כחול ולכן גם את ההצללות בפנים, עשה בן עם צללית כחולה בגוון כהה יותר, מגוון הפנים.

כיצד ליצור את המראה

לחתונת רפאים הניחי פאה כחולה או בגוון תכלת וסרקי כלפי מטה וקצת לצדדים. הוסיפי הינומה וכתר של פרחים יבשים וקוצים.  את הפנים תאפרי עם צבע מים בגוון תכלת, את העיניים תאפרי בגוון כחול בהיר. את ההצללות צרי עם צבע כחול כהה  והעמיקי את השקע בעיניים, מחקי את הגבות וציירי גבות מתעקלות כלפי מטה.  הדביקי ריסים מלאים בקו הריסים התחתון כשהם פונים כלפי מעלה.  כדי ליצור  הבעה עצובה את השפתיים הדגישי באודם בגוון ורוד בייבי ואת הציפורנים  בגוון תכלת בהיר, או אולטרה. נסי למצוא שמלת כלה, או מחוך לבן וחצאית ארוכה, ניתן להשיג בחנויות יד שנייה. כדי ליצור מראה מרופט תקרעי קצת את השמלה. גם שמלת נשף ישנה עם שרוולים בכל גוון תכול יתאים. החזיקי בידך זר. פרחים יבשים, בהירים וקמולים קשורים בסרט סאטן.  פזרי נצנצים בגוון אולטרה על הזר  וכן לרסס ספריי לשיער, על כל הפרחים.

 זומבי

 

איפור פנים לפורים: זומבי

 

השראה מהסרט הזומבים הראשון שיצא כבר בשנת 1968  “ליל המתים החיים” .

כפיר כהן ובן רביבו יצרו מראה מעורר אימה. כדי ליצור את המראה, השתמש בן בגוונים  שחור, לבן אדום וסגול חציל. שילוב של כל הגוונים בעיניים, בשפתיים ובצוואר יצרו מראה שקוע ומדמם.

שילוב הצבעים יצר אשליה של צוואר קטוע.

 כיצד ליצור את המראה

למראה הזומבית, בחרי פאה בגוון בהיר או  אפור, סרקי אותה כלפי מטה ומוללי בידך את הקצוות,  למראה מלוכלך.  ניתן גם, לערבב פודרה בהירה עם סרום לשיער ולפדר קלות. הניחי מייק אפ חיוור על כל הפנים וציירי את כל האלמנטים לפי הדוגמא המצורפת. מרחי את הציפורניים עם לק בגוון קרם/ניוד ועם צבע מים/אקריל בגוון אפור/ירוק חאקי. השתמשי בספוגית או מברשת והכתימי את הציפורנים בצורה לא אחידה, השלימי את הלוק עם כותנת לילה לבנה או חלוק בגוונים בהירים.

יום המתים המקסיקני

 

תמונה של מראה פורים בהשראת יום המתים המקסיקני

 

Día de Muertos הוא חג מקסיקני המוקדש לזכרם של אבות המשפחה שהלכו לעולמם. החג נחוג ביום הראשון והשני של חודש נובמבר. באותו מועד בו חלים יום כל הקדושים ולאחריו יום כל הנשמות של הכנסייה הנוצרית קתולית .על פי המסורת המקסיקנית, חוגגים את חג המתים עם אלמנטים של גולגולות שמחות. המוטיבים השמחים של פרחים, ציורים של גולגולות צבעוניות משלבים בין הכאב של המוות לבין שמחת החיים.

כיצד ליצור את המראה

למראה החג המקסיקני בחרי בפאה בצבעים בוהקים ורוד, בלונד, פלטינה, סגול.  שלבי שתי פאות יחד ליצירת מראה שופע. בחרי בשני גוונים שמשתלבים וחברי בעזרת סיכות ראש את שתי הפאות באופן לא חופף. פאה אחת על כל הראש ואת השנייה מהקודקוד. סרקי את הפוני לצד וחזקי בעזרת ספרי לשיער. הוסיפי כתר פרחים בגדלים שונים, בגוונים צבעונים. הוסיפי אבני סוורובסקי מנצנצות על איפור הפנים והדביקי אותן בדבק ריסים, או להשתמש באבנים מיועדות להדבקה. הוסיפי תכשיטים עם עיטורי  גולגולות, עגילים צמידים וכו. בלבוש בחרי במשהו צבעוני ופרחוני או חולצת טישרט עם הדפס גולגולת מדליק.
סיימי את המראה במריחת לק לציפורנים בגוונים זוהרים ו-top coat עם מרקם של חרוזים או נצנצים גסים בצבע מנוגד.

 

קרדיטים:

צלם: o.m סטודיו לצילום

ארט וסטיילינג: כפיר כהן

איפור ושיער: בן רביבו

דוגמנית: רוית אסף

פאות:רבקה זהבי

בגדים: לוני וינטאז’

כתר פרחים: לילי אמיר

שרשרת: מעיין חזן תכשיטים

ע. איפור ושיער: לירז סולומון,נתנאל טל

פורים שמח!
רוצים עוד תחפושות ומראות?

איפור פנים לפורים 2017

איפור לפורים 2018

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים