משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור מקצועי – מיתוסים, נכון או לא נכון???

מאת רוית אסף – מאפרת ובעלת רשת בתי ספר וחנויות לאיפור מקצועי

אמני האיפור באשר הם, מעניקים תשומת לב מיוחדת לעיניים. דרך העיניים, ניתן לבחון את גדולתו של המאפר. עיניים מאופרת היטב, הן למעשה אומנות הראויה להערכה. לאיפור עיניים מגוון אפשרויות חופשיות למשחקים שונים. אולם, יש חשיבות רבה להתאמת איפור העין למבנה העין. רוית אסף מבית הספר לאיפור של רוית אסף תעמיד אותנו על ההבדלים בין מבני עיניים שונים, והתאמת למבנה העין האידיאלי באמצעות “איפור תיקוני”.

מבנה העין האידיאלי

“עיני שקד”: מבנה עין אופטימאלי לאיפור הוא לא בהכרח עיניים יפות, ויש לזכור זאת. מבנה עין אופטימאלי מתייחס למרחק בין העיניים, עומקן, גודלן וזוויות העין. המרחק בין זווית פנימית של עין אחת לבין הזווית הפנימית של העין השנייה צריך להיות בגודל של עין אחת. העין אינה צריכה להיות גדולה מדי או קטנה מדי וגם אינה צריכה להיות שקועה או בולטת.

חשיבות צורת הגבה בעיניים

נקודת ההתחלה של הגבה: נעלה קו דמיוני אנכי מהזווית הפנימית של העין, וזו תהיה הנקודה בה צריכה להתחיל הגבה (נקודה A). נקודת הסיום של הגבה: נעלה קו דמיוני אלכסוני מקצה כנף האף, דרך הזווית החיצונית של העין, ועד לקו הגבה, וזו תהיה הנקודה בה צריכה להסתיים הגבה (נקודה B).

טיפים באיפור עיניים קרובות – מרחק בין העיניים

המרחק בין שתי העיניים קטן מאורכה של עין אחת. מריטת הגבה בחלקה הפנימי (עד לנקודה A), והמשכתה מעבר לנקודה B. כלומר, הגבה תסתיים בנקודה רחוקה יותר מנקודה B, כך שישווה לה מראה ארוך יותר. בעיניים קרובות על הגבה להיות מעוצבת כך שהגובה המרבי של הגבה יהיה בנקודה שמעל אישון העין (מרכז העין).
הדגשה בזווית החיצונית של העין. כשתוחמים את העין בעיפרון/ צללית/ איילנר, יש להדגיש את התיחום יותר בזווית החיצונית של העין (שני השלישים החיצוניים של העפעף), ולא בזווית הפנימית שלה, כדי ליצור עין רחוקה ושקדית. גם על המסקרה להיות מודגשת יותר בזווית החיצונית של העין. יש להשתמש בצלליות בגוונים בהירים בזוויות הפנימיות של העיניים, ובצלליות כהות יותר בזוויות החיצוניות של העיניים.

 

טיפים לאיפור עיניים
טיפים לאיפור עיניים

טיפים באיפור עיניים רחוקות

כאשר המרחק בין שתי העיניים גדול מאורכה של עין אחת. קירוב הנקודה הפנימית של הגבה (נקודה A) לכיוון האף, על ידי צללית או עפרון. הגבה תסתיים בנקודה B. גובהה המרבי של הגבה יהיה בנקודה שמעל אישון העין (מרכז העין).הדגשה בזווית הפנימית של העין. כשתוחמים את העין בעיפרון/ צללית/ איילנר, יש להדגיש את התיחום יותר בזווית הפנימית של העין (השליש הפנימי של העפעף), ולא בזווית החיצונית שלה, כדי ליצור אשליה של עיניים קרובות יותר.
יש להשתמש בצלליות בגוונים כהים בזווית החיצונית של העין, ובצלליות בגוונים בהירים במרכז העפעף. בזווית הפנימית של העין- נשתמש בצללית מעט כהה יותר מהצללית שבמרכז העין.

טיפים באיפור עיניים נפולות

כאשר הזווית הפנימית של העין גבוהה יותר מהזווית החיצונית של העין. על הגבה להתחיל בנקודה A ולהסתיים בנקודה B. יש להקפיד על כך שהגבה לא תהיה ארוכה מדי ויורדת בחלקה החיצוני. תיחום בצללית בזווית החיצונית של העין: על ידי הרמת אנך מהזווית החיצונית של העין (יצירת משולש), והמשכו בקו ישר פנימה עד לסיום המשולש בקו הריסים. הצלליות הכהות בזווית החיצונית של העין יהיו עד לעצם הגבה ולא ימשיכו בשום אופן עד לגבה עצמה. נשתמש בצלליות בהירות בחלק הפנימי המרכזי של העפעף. מסקרה – בקו הריסים העליון בלבד! לא נשתמש במסקרה בקו הריסים התחתון.

טיפים באיפור עיניים קטנות

תיחום העין לכל אורכה, כולל הזווית הפנימית של העין- בצורה חיצונית סביב העין. תיחום מסוג זה יוצר אשליה של עין גדולה יותר. אפשרות נוספת לתיחום העין: תיחום החלק העליון ותיחום החלק התחתון של העין, בלי לקשר ביניהם. כלומר, שני הקווים ממשיכים החוצה מהנקודה בה מסתיימת העין, בלי חיבור ביניהם.
תיחום פנימי של העין (בתוך העין) בעיפרון בהיר או לבן, דבר המגדיל את שטח פנים העין. יצירת עין אופטימאלית, בעלת מראה שקדי ומורם במקצת בהתאם לאיפור תיקוני בעיניים קרובות.

טיפים לאיפור עיניים שקועות

טיפים באיפור עיניים שקועות המאפיין צורת עין שקועה היא ארובת עין עמוקה, והמרחק בין הגבה והעפעף העליון הוא קטן:

  • הרחבת אזור העפעף העליון על ידי מריטת הגבה בקשת הפנימית שלה.
  • איפור תיקוני בעזרת מייק אפ לבן באזור השקוע.
  • גווני הצלליות בהם נשתמש יהיו בהירים וזוהרים.
  • תיחום פנימי של העין בעיפרון בהיר או לבן חשוב מאוד. הדבר יבליט מעט יותר את העין.
  • הדגשה חזקה יותר (תיחום חיצוני חזק יותר) בשליש החיצוני של העפעף ליצירת מראה שקדי.
  • המסקרה חשובה מאוד באיפור עיניים שקועות, שכן היא יוצרת אשליה של עין פתוחה יותר.

טיפים לאיפור עיניים בולטות

מריטת הגבות בשאיפה “ליישרן”. כלומר, צורת הגבות תהיה פחות גבוהה וקשתית. הצללת הקשת הפנימית של הגבה. יצירת עין צרה על ידי: תיחום פנימי של העין (בתוך העין) בגוון כהה לכל אורכה. תיחום חיצוני של העפעף העליון של העין בגוון כהה לכל אורכה. מריחת צללית כהה בעפעף התחתון, לאורך כל העין. לכיוון הגבה נמרח צללית כהה פחות, באופן הדרגתי.

טיפ נוסף! נמנע משימוש בצלליות מבריקות ואבקות כוכבים בעיניים גדולות או בעפעף מקומט.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת, למידע נוסף על קורס איפור מקצועי אתם מוזמנים לפנות גם בטלפון.

רוית אסף.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים