משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור נשים בוגרות

נשים בוגרות על השטיח האדום

אחד מהאתגרים הגדולים איתם מתמודדים מאפרים מקצועיים הוא איפור נשים בוגרות, שסימני הגיל ניכרים בעורן הבוגר. נשים בוגרות מוכרות, כמו השחקניות ג’יין פונדה, מריל סטריפ, סוזן סרנדון, הלן מירן וגם סופיה לורן האגדתית, הפכו לסמל היופי הנשי בכל גיל. טקס האוסקר והשטיח האדום הם הרבה יותר מפסטיבל הסרטים- זה המקום בו כל הכוכבות, בכל הגילאים, נראות במיטבן. הופעתן של הכוכבות על השטיחים האדומים באופן קבוע, הופכת את מלאכת האיפור של נשים בוגרות מאתגרת במיוחד. לפני שנצלול לכללי היסוד באיפור נשים בוגרות, כדאי שנבין מה מתרחש בעור בוגר, ואלו תהליכים שקורים בגוף משפיעים, בין השאר, על מראה העור.

מה קורה לעור בגיל בוגר?

רפיון העור

רפיון הוא אחד הסימנים הראשונים להזדקנות העור, והוא מופיע כבר בסביבות גיל ארבעים. רפיון העור נגרם בשל היחלשות שרירי ההבעה בפנים והאטה בייצור סיבי הקולגן והאלסטין, האחראים על מיצוק העור, וכן בשל האטה בתפקודים השונים בשכבות העור השונות, האפידרמיס והדרמיס. כתוצאה מכך העור מאבד מחוזקו, אזורי הלחיים, העפעפיים וקו הלסת מתרופפים ומטשטשים את תווי הפנים.

יובש וחוסר אחידות בעור

כתוצאה מאיבוד מים בגוף מתבגר, העור הופך להיות יבש ודק יותר. עם השנים גם שטח הפנים החיצוני של העור הופך להיות מחוספס, גוון העור הופך לא אחיד עם כתמי פיגמנטציה, ונשים רבות נוטות להאדים כתוצאה מגלי חום או מקופרוז (נימי דם מורחבים אשר גורמים למראה אדמומי).

אז מהו האיפור הנכון לנשים בוגרות? 

איפור בסיס

לפני הנחת המייק אפ חשוב להכין את העור עם מוצרי טיפוח עשירים במרכיבים מזינים, על מנת להעשיר בלחות את העור הבוגר.

לטשטוש פגמי עור שונים מומלץ להשתמש בקונסילרים מתקנים מקו מוצרי האיפור של “רוית אסף”: קונסילר מתקן בגוון כתום המנטרל כהויות וכתמי פיגמנטציה כהים, וקונסילר מתקן בגוון ירוק המנטרל כתמים אדומים של קופרוז ופצעונים.

מייק אפ ופודרה

לא סתם אומרים שפודרה היא האויב מס’ 1 של נשים בעלות עור בוגר. הפודרה נוטה להבליט את הקמטים, להיכנס לחריצים ולהדגיש את העור היבש. לכן, במקום הפודרה מומלץ להשתמש במייק אפ נוזלי עם תכולת אחוזי פודרה גבוהים ובגימור מאט, דוגמת הפרפקטאץ’ של “רוית אסף”, מייק אפ נוזלי שמתמזג בצורה טבעית ואחידה על עור בוגר.

עיצוב ומילוי הגבות

התבגרות העור משפיעה גם על הגבות – המסגרת של העין, ומרכיב חשוב בנראות של כל אישה.

צבע הגבות דוהה והן נעשות דלילות, כתוצאה משנים רבות של מריטה, ונדרשת תחזוקה שלהן ע”י הדגשה ומילוי באיזורים הדלילים.

ניתן לטפל בתופעה באמצעות פתרון נקודתי דוגמת הג’ל העמיד לגבות של “רוית אסף”, שמוצע בארבעה גוונים להתאמה מקסימלית לצבע הגבה ולגוון העור. פתרון נוסף לאורך זמן הוא איפור קבוע בשיטת השערה, המשפר משמעותית את מראה הגבות ומעניק להן מראה אחיד ומסודר.

איפור עיניים

ככל שמתבגרים מורגשת יותר ויותר צניחת העפעפים, ולכן קשה לראות את הצלליות הנמרחות על העפעף. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם התופעה היא הדגשה של קו הריסים העליון והתחתון באמצעות עיפרון תיחום בצבע כהה (שחור, אפור, כחול כהה או חום כהה). ניתן לחזק את תיחום העין באמצעות איילנר ג’ל עמיד של “רוית אסף” או באמצעות צללית כהה. טכניקה נוספת לשדרוג מראה העין היא הדבקה של ריסים בודדים או שורת ריסים מלאה, המעניקים לעין מראה גדול ופתוח.

איפור שפתיים

ראשית, יש לצמצם את הנראות של הקמטוטים סביב השפתיים ולמנוע גלישה של השפתון, ע”י תיחום השפתיים באמצעות עיפרון תוחם איכותי, ורק לאחר מכן להניח את השפתון.

ככלל, ההמלצה הגורפת באיפור נשים בוגרות היא שימוש בשפתונים עמידים אך עשירים בלחות. השפתונים העמידים של “רוית אסף” כוללים מגוון גוונים להתאמה אישית מקסימלית: גוונים עזים ובולטים למעוניינות בשפתיים דומיננטיות, לצד גוונים רכים המתאימים לאיפור טבעי ועדין.

השימוש בליפגלוס בלבד אינו מומלץ אך לא חייבים לוותר עליו כליל! ניתן להינות מהברקה עדינה ע”י הנחת מעט ליפגלוס במרכז השפתיים, מעל השפתון העמיד.

לסיום, מריחת שימר באמצעות מברשת רחבה על המחשוף ישלים את המראה.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים