משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור עיניים חומות

 

איפור עיניים חומות

https://cassrosemakeupartist.com.au/2014/06/23/your-eye-shape-and-you/kim-almond-eyes/

צבע עיניים חום הוא הגוון הפופולארי ביותר בכל העולם ובעל תתי גוון שונים. מיכל אופיר, מאפרת ומנהלת הדרכה ברוית אסף, רשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי, מסבירה את כל מה שרציתם לדעת על איפור לעיניים חומות. בחירת גווני האיפור יכולה ל”הקפיץ” ולהדגיש עיניים חומות בצורה הקלה ביותר ולכן הסוד בהדגשת עיניים חומות הוא קודם כל לזהות את הגוון השולט שנותן את הטון השולט. האם העיניים שלנו הם בגוון חום דבש, חום ענבר, חום חאקי או חום כהה כמעט נוטה לשחור. באופן כללי לבעלות עיניים בצבע חום מתאימים רוב גווני האיפור, כן- גם צלליות בגוונים כחולים, ירוקים וסגולים. רוב הנשים בארץ מעדיפות את האיפור הטבעי – איפור בגוונים הזהים לגווני העור, העיניים והשיער, הכוללים את כל גווני החום והבז’ ולכן זהו האיפור ההולם ביותר נשים בעלות עיניים חומות.

איפור עיניים חומות דבש

קים קרדשיאן, בעלת עיניים חומות ומראה ברונטי, היא דוגמא קלאסית לאיפור עיניים בגוונים טבעיים. לקים יש עיניים חומות דבש בצורת עיני שקד לכן הגוונים הנבחרים לעיניים חומות הם הגוונים הטבעיים. קשת של גווני חום בהיר ועד לחום כהה, המתאים לתיחום העין.

הצלליות המתאימות הן בגוונים חומים עם נגיעות פיגמנט של נחושת אדומה, מחמיאים מאוד ומשתלבים עם גוון עור שחום הנוטה לצהבהב.

סדרת צלליות בגוונים חומים מליין מוצרי האיפור רוית אסף

עיניים חום ענבר Amber eyes

איפור לעיניים חומות בגוון ענבר

http://fantabulash.com/beautiful-brown-eyes/

 

עיניים בגוון חום ענבר מכילות גם פיגמנט צהוב (המצוי גם בעיניים ירוקות), בנוסף לחום. גוון חום ענבר בעיניים הוא נדיר יחסית, וניתן לראות אותו יותר בבעלי חיים (הדוגמא הקלאסית היא חתולים ונמרים) ופחות בבני אדם.

גווני האיפור המתאימים לעיניים בגוון חום ענבר נוטים לכיוון ורודים וסגולים, אשר מחמיאים יותר מאשר גוונים חומים. למי שלא אוהבת צלליות בגוונים חזקים ודומיננטיים ומעדיפה להישאר עם הגוונים החומים הטבעיים, אני ממליצה על גוון חום עם פיגמנט ורדרד וצללית בהירה בגוון שמנת. על הגוונים האלה אפשר להוסיף תיחום עיניים בגוונים כהים של שחור או חום כהה לאיפור מעושן או איילנר שחור.

סדרת צלליות מליין מוצרי האיפור רוית אסף

עיניים חומות עם גוון חום חאקי Hazel Eyes

איפור עיניים חומות בגוון חאקי

איפור ושיער: אוולין לבקוביץ’ צילום:o.m סטודיו לצילום

 

גוון העיניים חום חאקי מכיל גם פיגמנט צהוב וזה מה שמעניק לעיניים את הנטייה להראות פעם חומות ופעם ירוקות, בהתאם להשתקפות של האור וגווני האיפור.

צלליות עם פיגמנט אדמדם כמו אפרסק, סגול לבנדר, ברונזה וזהב יגרמו לעיניים להראות בגוון ירוק חאקי ואילו עם צלליות בגוונים של חומים עם גוון צהבהב, יבלוט יותר הצבע החום.

צלליות בגוון חום

צלליות בגוון חום מליין מוצרי האיפור רוית אסף

עיניים חומות – שחורות

איפור לעיניים חומות שחורות

איפור ושיער:מנחם חלובה, צילום:אילן אמויאל

  עיניים חומות שחורות אופייניות בעיקר לנשים אסיאתיות ונשים בעלות עור כהה . הגוונים המתאימים לאיפור עיניים חומות שחורות הם גוונים כהים של חום אספרסו, חום בורדו יין, גוונים  שחורים ואפורים שאיתם הן יכולות להדגיש את המסגרת של העין בצורה או איפור מעושן. צלליות בגוון חום כהה

צלליות בגוון חום כהה מליין מוצרי האיפור רוית אסף

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים