משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור פנים לפורים 2023

 

חג הפורים הוא החג של אוהבי איפור הפנים. בחג זה אנו יכולים לממש את כל הפנטזיות שחלמנו עליהם, להתחפש ולאפר את הפנים מבלי לחשוב פעמיים. בקשנו מאורית יצחק ואדם משיח, מאפרים ומורים בבית הספר המתמחים באיפור אפקטים, לתת לנו מספר טיפים וטכניקות לאיפור פנים לפורים.

בשלב הראשון, חשוב לבדוק שאין כל רגישות לאיפור. גם אם מדובר באיפור חדש שנקנה זה עתה או אם מדובר באיפור ישן שאנחנו שומרים “כי זה מתאים לפורים”. הכי חשוב לבדוק שהצבעים מיועדים לשימוש על הפנים ובעלי אישור של משרד הבריאות (בעיקר אם אתם מתפתים לקנות איפור זול בשווקים או בבאזרים ). אם יש לכם איפור ישן בבית ואתם רוצים להשתמש בו בפורים, חשוב לבדוק שהוא לא מקולקל.

כדאי גם לבדוק את הצבע על היד לפני שמשתמשים באיפור כדי לבדוק שאין שום רגישות שמתפתחת. חשוב מאד להשתמש בצבעי מים איכותיים והיפו אלרגנים שמציירים על פנים ( במיוחד בילדים) ושניתן להסירם בקלות.

יש המון סוגים של צבעים שטיבם נימדד על ידי יכולת הכיסוי שלהם וטיב המריחה. בחירה בסוג הרצוי תלויה גם באופי התחפושת. אם מדובר על תחפושת בה מציירים על כל הפנים חשוב שהצבע יהיה אטום ויימרח בקלות על הפנים.

כאשר מדברים על איפור פנים לפורים, אחד הדברים המרכזיים הוא כמובן ציורי הפנים. ההבדל בין ציור פנים לאיפור ביוטי הוא השימוש בצבעים על בסיס מים או צבעי שמן במקום באיפור רגיל, ובטכניקות שונות לאיפור ולהדגשה.

ציורי פנים לפורים

תחום ציורי הפנים מתפתח מאד בשנים האחרונות. בציורי הפנים משתמשים בחגים כמו פורים או האלוואין וגם בתצוגות אופנה ובצילומי אופנה מיוחדים. מאפרים רבים משלבים היום בין שני התחומים ומתמקדים לא מעט בציורי הפנים.

פורים זהו החג של המאפרים, החל מאיפורי פנים לילדים ועד איפור חיות ופנטזיה למבוגרים. סוגי האיפורים מתחלק למספר סוגים:

1. ציור פנים המשלב איפור ביוטי:

בציור פנים זה, עבודה מדויקת המשלבת איפור אופנה קלאסי עם ציור. בסוג כזה של איפור בוחרים אלמנט אחד בפנים שאותו אנחנו מאפרים בהגזמה ולכן איפור כזה מתאים לפורים ולא כאיפור לאירועים.

איפור אופנה שמתאים גם לפורים עם הדגשה מוגזמת של השפתיים

איפור פנים לפורים

צילום om איפור בן רביבו

איפור אופנה עם אלמנטים של ציור והדגשה מוגזמת של העיניים

רוית אסף בתחפושת קליאופטרה

 

2. ציורי פנים מושקעים של דמויות:

ציורי פנים לפורים בשילוב של מסכות, זומבים, גולגולות ,חיות וכו’. ציורים אלה פופולאריים בפורים והם עובדים תמיד בכל שנה.

איפור של ציורי פנים אלה לוקח יותר זמן וזהו סוג של איפור שבו משלבים את מבנה הפנים בציור. ציורי פנים כאלה מצריכים עבודה מדויקת יותר ויד אשר יודעת לצייר מכיוון שמתייחסים לפנים כאל דף חלק לגמרי.

ציור פנים עם אלמנטים של ציור והדבקת אבנים

תמונה של ציור פנים עם אבנים משובצות

איפור: יוני אסף

תמונה של ציור פנים לפורים

איפור: יוני אסף

3. ציורי פנים מהירים לפורים ולמסיבות:

ציורים אלו צריכים לקחת דקות ספורות ולכן אנו משתמשים בטכניקות מהירות מאד. בד”כ עובדים עם ספוג על מנת למלא שטח גדול מהר ואח”כ מוסיפים פרטים ודוגמאות. הציורים הפופולאריים הם: חיות, פרפרים, קשת, פרחים וכדומה. מכיוון שמדובר בעבודה עם מספר גוונים שונים בו זמנית, חשוב לעבוד עם צבעי מים איכותיים שנמרחים ומתייבשים מהר. בציורי פנים בהם מציירים רק על חלק קטן של הפנים, אפשר להשתמש בצבעים עם ריכוז נמוך יותר של צבע ואפשר לעשות את זה גם עם עפרונות צבעוניים המיועדים לאיפור עיניים או שפתיים,ליפסטיקים צבעוניים וצלליות צבעוניות.

איפור עדין לפורים

איפור פנים עדין לפורים

מתוך השתלמות פורים בבית הספר

 

איפור לפורים – גיבורי על

איפורי הפנים לילדים בפורים מתחלקים לדמויות קבועות כמו גיבורי על: ספיידרמן, בטמן וכו’ ואיפורי חיות שתמיד עובדים.

התחפושות גם משתנות בכל שנה לפי הסרטים וסדרות הילדים הרלוונטיים לאותה תקופה, למשל אלזה, ארתור וסמי הכבאי. השנה יהיו פופולאריים הפוקימונים וכן הדמויות מהסנאפצ’אט כגון כלבלב, ארנב, אבטיח ,וונדר וומן ועוד.

ביקשנו מאדם משיח,  מורה בקורס איפור מקצועי של בית הספר רוית אסף, לתת לנו כמה טיפים מהירים איך אפשר להפוך את האיפור לקל ולא מסובך מדי?

1.לאחר שבחרנו את הדמות הרצויה, חשוב להתחיל קודם לעבוד עם הצבעים הבהירים באזורים הרלוונטיים ולאחר מכן לעבור לצבעים הכהים יותר (צבעוניים).

  1. חשוב לעבוד מול סקיצה. אפשר לקחת כל השראה מצילום, תמונה או ציור ופשוט להעתיק את הקווים. אפשר ומומלץ לצייר קודם על הפנים עם עיפרון לבן ומעליו לעבור עם הצבעים.

3.כדאי לעבוד עם מברשות לצבעי מים (כאלה שמיועדות לציור עם צבעי מים ולא מברשות איפור).

מברשות גדולות מתאימות לצביעה ומילוי של משטחים גדולים בפנים. עבודה עם מכחולים דקים, מתאימה לציור של קוים דקים וחדים ופרטים קטנים.

כמו שכבר ציינו, עדיף להשתמש בצבעים על בסיס מים ולא על בסיס שמן או לערבב צללית רגילה עם מים ולהפוך אותה לצבע מים (מתאים למשטחים קטנים ונקודתיים).

 

איפור של ספיידרמן הוא אחת מהדמויות הפופולאריות ביותר בכל שנה , אלה הם השלבים לאיפור הדמות:

מה צריך? צבעי מים לבן, אדום ושחור, מכחול בינוני, מכחול דק לצבעי מים וספוגית לטקס

שלב 1

מרח/י בעזרת מכחול בינוני צבע מים לבן מסביב לעיניים בזוית של 45 מעלות

ציור פנים של ספיידרמן- שלב 1

 

שלב 2

בעזרת ספוגית לטקס ומכחול בינוני מרח/י צבע מים אדום על כל הפנים

ציור פנים של ספיידרמן- שלב 2

 

שלב 3

בעזרת מכחול דק צייר/י מסגרת שחורה מסביב לעיניים

ציור פנים של ספיידרמן- שלב 3

 

שלב 4

מרח/י פסים ישרים ואלכסונים לאורך הפנים. להשלמת המראה של קורי עכביש מרח/י פסים דקים לרוחב הפנים

ציור פנים של ספיידרמן- שלב 4

 

קרדיטים:

צילום:רוני מטס

דוגמן: יהלי ישראלי

איפור:אדם משיח לרוית אסף

 

 

פורים שמח!>

רוצים עוד מדריכים וטיפים לפורים?

איפור לפורים 2018

איפור מפחיד לפורים 2016

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים