משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור שפתיים מושלם

 

כל מה שרצית לדעת על איפור שפתיים מושלמות!

מאת רוית אסף – רשת בתי ספר למקצועות היופי

 

שפתיים, כמו העיניים, הן אזור חשוב ביותר באיפור. יש שידגישו את העיניים ופחות את השפתיים, ויש שהדגשת צבע השפתיים חשובה להן יותר והן ישמרו על מראה רך בעיניים וכמובן יש שידגישו גם וגם.

בכל אחד מהמקרים, איפור שפתיים חשוב שיעשה נכון ומדויק, במיוחד אם בחרנו בגוונים כהים ואטומים היוצרים הדגשה. איפור שפתיים מדויק ובחירת גוון נכונה, יעניקו מראה קורן ומושלם.

 

איפור שפתיים – שלבים:

  1. פריימר לשפתיים – לפני מריחת השפתון, מומלץ למרוח פריימר שפתיים שיעניק מראה חלק ונעים. במידה והשפתיים יבשות או סדוקות, מירחי פילינג שפתיים והסירי את התאים המתים ולאחריו מירחי את הפריימר/קרם שפתיים ותני לו כמה דקות להיספג. אפשר להספיג בעזרת טישו.
  2. עיצוב גבולות השפתיים – במידה והשפתיים אינן סימטריות או שמצריכות הגדלה/הקטנה, מרחי מייקאפ בגוון העור שלך גם על השפתיים על מנת לטשטש את הגבולות הטבעיים ואז בעזרת תוחם נקטין או נגדיל מעט את השפתיים. מעל המייקאפ פדרי קלות על מנת ליצור משטח עמיד להנחת התוחם והשפתון.
  3. תיחום שפתיים מדויק – הכי חשוב באיפור שפתיים, זה תיחום מדויק על קו השפתיים הטיבעי (או מעליו במקרים של עיבוי). תיחום שפתיים בעזרת עיפרון מומלץ במידה ויש חריצים מסביב לשפתיים על מנת למנוע זליגה של השפתון (לרוב באיפור עור בוגר) או במצב של הגדלת/הקטנת השפתיים או כשהתיחום עוזר לך לייצר מסגרת אחידה וברורה.
    לאחר תיחום השפתיים מלאי את שטח השפתיים מגבולות העיפרון כלפי פנים, כך השפתון יישאר עמיד יותר, ולא יהיו הבדלי גוון בין השפתון לתיחום.
  4. מילוי – מלאי את השפתיים בשפתון בגוון הרצוי.

איפור שפתיים מושלם

אודם לפי מבנה השפתיים:

אודם לשפתיים דקות

שפתיים דקות לעיתים יוצרות מראה נוקשה, על מנת להגדילן מעט, מירחי מייקאפ או קונסילר על השפתיים כדי לטשטש את הגבולות הטבעיים, תיחמי עם העיפרון מעל המסגרת הטבעית (היזהרי לא להעלות מדי. התיחום חייב להיות צמוד למסגרת הטבעית). באזור הלב ישרי מעט את החיבור, זה יצור אשלייה של גובה ובצידי השפתיים תיחמי בצורה מעט עגולה ולא ישרה, ליצירת אשליה של נפח.

לשפתיים דקות יתאימו יותר שפתונים בגימור מבריק וגוונים בהירים כמו גווני אפרסק, וורוד, אדום כתמתם. גוונים אטומים וכהים כמו גווני יין, חומים ובורדו עמוק ייצרו אשליה של כיווץ.

אודם לשפתיים נופלות

אלו שפתיים שזוויות הפה שלהן נופלות כלפי מטה ויוצרות מראה של שפתיים בוכיות. לכן רצוי ליצור תיחום יותר עגול בחיבור בין השפה העליונה והתחתונה.

אודם לשפתיים אובליות

שמרי על צורתן היפה של השפתיים. אם החלטת לתחום, עקבי במדויק על המסגרת הטבעית.

 

בחירת גוון האודם לפי גוון העור:

קיימים כמה גווני עור:

גווני העור נחלקים לכמה סוגים:

– עור בהיר

– עור כהה

– עור עם בסיס ורוד

– עור עם בסיס צהוב (רוב הישראליות)

 

קיימים כמה סוגי שפתונים:

– עמיד ומאט עם פיגמנט חזק ואטום

– עמיד בעל ברק עדין

– עמיד עם נצנוץ מטאלי

– ליפגלוס שקוף

– ליפגלוס עמיד עם גוון

– אודם קלאסי עשיר בצבע ולחות

 

איפור שפתיים בגוונים אדומים:

אדום על בסיס צהוב (הליפ ליקוויד העמיד מליין רוית אסף מס’ 1) – מתאים לבהירות עור ובלונדיניות

אדום קלאסי על בסיס כחול (הליפליקוויד העמיד מליין רוית אסף מס’ 5) – מתאים לכולן

אדום בורדו (הליפליקוויד העמיד מליין רוית אסף מס 21) – מתאים לכהות עור

 

איפור שפתיים בגוונים סגולים:

מתחלקים לגוונים בהירים של וורוד, גווני אמצע וגוונים כהים כמו סגול יין ובורדו עמוק.

גוונים כהים מתאימים יותר למי שפחות אוהבת אדומים אבל רוצה אודם עם נוכחות ולכל הישראליות בעלות תת גוון צהוב בעור.

(צהוב וסגול אלו שני צבעים משלימים אשר מנטרלים אחד את השני ולכן אודם סגול ינטרל גוון עור צהוב ויחמיא מאד).

 

איפור שפתיים בגווני ניוד:

גווני הניוד מתחלקים לבהירים מאד על בסיס ורוד או חום, גווני אמצע וגוונים כהים.

למשל, כהה עור לא מומלץ שתבחר בניוד בהיר. הוא לא יחמיא כי ייעלם עליה. ובהירת עור, גם לא נכון שתבחר בניוד בהיר, כי יחוויר אותה.

 

איפור שפתיים בגוונים טרנדיים:

כמו שחור, סגול בוהק, סגול כהה שנוטה לשחור, גוונים מטאליים וכו, יתאימו בעיקר לבחורות צעירות, בעלות שפתיים מלאות ומשורטטות.

 

הדגשת צבע שפתיים

 

כמה טיפים נוספים:

  • במידה ובחרת בשפתון עמיד, במרקם מאט ואטום והשפתיים שלך מושלמות ולא מצריכות שום תיקון, ואת שולטת היטב במריחת השפתון, את ממש לא חייבת תיחום. בעזרת האפליקטור, תתחילי את מריחת השפתון מהמסגרת ואז מלאי פנימה את שטח השפתיים.
  • בחירת גוון השפתון/הליפגלוס תעשה בהתאם לגוון העור והשיער, בהתאם לצבע הבגד ובהתאם לאיפור העיניים. לרוב ההמלצה לבחור אזור אחד מודגש בפנים, כך שאם בחרת בשפתיים אדומות ובולטות, רצוי להרגיע באיפור העיניים. הכלל הזה לא בהכרח תופס באיפור עור בוגר, בו אפילו מומלץ להדגיש גם וגם.
  • ליצירת נפח בשפתיים דקות, הוסיפי נגיעה של עיפרון לבן במרכז השפתיים ולפני מריחת השפתון העבירי עיפרון בהיר לתיחום על קו השפה העליונה ואז מירחי אותו בעזרת האצבע.
  • פילינג לשפתיים יבשות – שפתיים יבשות גורמות לעור להיסדק ולהתקלף. במצב כזה מומלץ למרוח על השפתיים חומר פילינג עדין (נמצא בחנויות איפור) ולשפשף בעדינות בעזרת האצבע כדי להסיר את העור המתקלף ואז יש למרוח לחות על השפתיים. בשום פנים לא לקלף. אופציה אחרת היא להכין בבית פילינג סוכר ודבש – שתי כפיות סוכר עם כפית דבש ולמרוח על השפתיים. להשאיר שלוש דקות ואז לעסות בעדינות ולשטוף.

בהצלחה….

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים