משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

בדמותה של אנה קרנינה

לרגל “הולנטיין דיי” החל מדי שנה ב-14 לפברואר רשת בתי הספר לאיפור “רוית אסף” מציגה מראה איפור חושני ורומנטי בהשראת דמותה המרתקת של אנה קרנינה, גיבורת הרומן של הסופר הרוסי לב ניקולייביץ` טולסטוי, אשר פרסם את הרומן הנושא את שמה של קרנינה בשנת 1877.

רשת בתי הספר לאיפור מקצועי של רוית אסף מציגה במיוחד לרגל “הולנטיין דיי” החל מדי שנה ב-14 לפברואר מראה איפור חושני ורומנטי בהשראת דמותה המרתקת של אנה קרנינה, גיבורת הרומן של הסופר הרוסי לב ניקולייביץ` טולסטוי, אשר פרסם את הרומן הנושא את שמה של קרנינה בשנת 1877.

כפי שמשתקף מהרומן, דמותה של אנה מוצגת גם במראה האיפור כאישה חזקה, נשית ואלגנטית במיוחד. בבית הספר לאיפור מקצועי של רוית אסף לקחו את שלושת האלמנטים המעצבים את דמותה של קרנינה ויצרו מיזוג הרמוני בניהם.
“איפור עיניים אלכסוניות בצלליות בגוון מוכסף יוצרות אלגנטיות המודגשת באמצעות קווי איי-ליינר בעפעף העליון – התורם גם למראה מצועף ונשי. על מנת לשמור על עיניים במראה רך וענוג אזור העפעפיים התחתונים נשמר נקי ונטול כל תיחום אך נעשה שימוש במסקרה מאריכה ומעבה ריסים יצר מסגרת מלאה רכות”, מסבירה אסף.

“גוון עור בהיר ואחיד יוצר ניגוד מושלם עם שפתיים בוהקות ואדומות המובילות את האלמנט הנשי אך יוצרות עוצמתיות נוכחת”, היא מוסיפה. “סגנון האיפור כולו מאופיין בנוסטלגיות אלגנטית ורומנטית המגובה בשלל אלמנטים דקורטיביים עתיקים המשלימים את הניחוח המתבקש לאותו רומן מוצלח וכובש”.

איפור וסטילינג: בן רביבו

צלם סטודיו לצילום MO

עוזרת הפקה אנליה גרינקוב

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים