משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

גווני לק ג’ל לאביב 2024

הציפורניים שלנו נחשבות כבר מזמן לחלק מהלוק הכללי שלנו – זה שעוזר לנו להשלים את ההופעה או אף לשדרג אותה באמצעות טוויסט ייחודי ומעניין. בדיוק כמו סטיילינג ואיפור, גם כשהעניין נוגע לציפורניים ניתן לראות שהטרנדים משתנים גם בעקבות השינויים בעונות השנה, השינויים גלובאליים שפוקדים אותנו והאופנה העדכנית משפיעה גם על בניית הציפורניים. אז אילו גווני לק ג’ל מצפים לנו באביב 2024?

משדרים אהבה
משדרים אהבה

גוונים פסטליים

עונת האביב מזוהה עם גוונים עדינים יותר, בדגש על גוונים פסטליים, בעיקר כיוון שהם מתכתבים עם הקלילות המאפיינת את העונות הללו – קלילות שמתבטאת בלבוש, באיפור ואף בסגנון השיער שלנו. כאשר משלבים גוונים קלילים ועדינים יחד עם לוק קליל ולא מתאמץ, הם משלימים את ההופעה ומחמיאים לה. בדומה לאביבים הקודמים, גם באביב הקרוב נראה לא מעט ציפורניים מעוטרות בלקים בגוונים שקטים ובהירים, כמו למשל לק ורוד בהיר, לק ירוק מנטה, לק תכלת פסטלי ועוד.

לק ג'ל צבע פסטל
לק ג’ל צבע פסטל

צבעוניות אביבית

בעונת האביב אנו רואים יותר פריחה והעולם שסביבנו נצבע במגוון של צבעים וגוונים שונים, אז למה לא לשקף זאת גם בציפורניים? טרנד “הציפורן המרדנית”, שהתחיל כבר לפני כמה שנים טובות, תופס באביב הקרוב טוויסט – וחל על כמה וכמה ציפורניים, ולעיתים אף על כולן.

דרך נחמדה ליישם את הטרנד הזה באביב הקרוב, היא לצבוע את כל הציפורניים בצבעי הקשת לפי הסדר, באופן מעגלי (כלומר – לחזור לצבע הראשון כשהצבעים נגמרים). לחילופין, ניתן לשחק עם כמה גוונים של אותו הצבע בכל הציפורניים: לצבוע את הציפורן הראשונה בכחול כהה, את השנייה בכחול רויאל, את השלישית בכחול בהיר, את הרביעית בתכלת וכן הלאה. אלה שמעוניינות להשקיע יותר, יוכלו לצבוע כל אחת מהציפורניים במספר גוונים או צבעים שונים שמתכתבים בינהן.

למידע נוסף על קורס לק ג’ל של רוית אסף

לק ג'ל צבע פסטל
מהם הגוונים המומלצים ללק ג’ל?

צבעי ניאון בוהקים

אם כבר דיברנו על צבעוניות, אין ספק שגם צבעי הניאון יתפסו מקום של כבוד על הציפורניים שלנו באביב הקרוב. על אף שמדובר בטרנד שנמצא בדעיכה בתעשיית האופנה, נראה כי הוא עושה דרכו מהלבוש והאקססוריז היישר לעבר הציפורניים שלנו באביב 2024, בייחוד תודות לאיכויות הבוהקות שלו, אשר מתכתבות למעשה עם השמש הבוהקת. את צבעי הניאון ניתן למרוח על כל הציפורן, או לחילופין, למרוח בסגנון פרנצ’ – כשהציפורן כולה שקופה, והצבע מעטר רק את הקצה שלה. הנועזות יותר מבינינו יוכלו לשלב גם פה צבעים שונים ולעתים אף אקזוטיים יותר.

לק ג'ל בצבעי ניאון
לק ג’ל בצבעי ניאון לאביב 2024

ציורים ופרינטים

בשנים האחרונות, תודות להתפתחות המדיה החברתית, ניתן לראות יותר ויותר עבודות ציפורניים מרשימות, ובכלל זה כאלה שנראות כמו יצירות אמנות של ממש. החל מעיטורים מצוירים פשוטים של פרחים ועד לציורים מורכבים ומלאי פרטים – נראה כי באביב הקרוב, הטרנד יצבור תאוצה ויהפוך לפופולרי יותר מאי פעם.

לרכישת צבעי לק ג’ל בחנות של רוית אסף

צבעי לק ג’ל החדשים

הגוונים הקלאסיים

אם אתן פחות בעניין של טרנדים ויותר בעניין של קלאסיקות, בטח תשמחו לקרוא כי גם באביב הקרוב, הגוונים הקלאסיים לא הולכים לשום מקום. החל מהפרנצ’ העדין שמתאים לכל מאורע, דרך הוורוד העתיק שמשדר רומנטיות ועד לאדום שמשדר נשיות ותחכום – הצבעים הללו לרוב ישתלבו נהדר בכל מלתחה, ויאפשרו לנו ליצור מראה קלאסי ומהודק. מידע נוסף על עיצוב וסטייל אביבי מאוד לחג הפסח

 

דוגמאות לצבעי פסטל
דוגמאות לצבעי פסטל

לא על הגוון לבדו

כפי שניתן לראות, האביב והקיץ הקרובים מתאפיינים בלא מעט אופציות נהדרות לקישוט הציפורניים ולהתאמתן ללוקים שונים. על אף שבחירת הגוון או הציור הוא בהחלט עניין שכדאי לתת עליו את הדעת, חשוב להבין כי לא מדובר באלמנט היחידי שמשנה בבחירת הלק שלכן בקיץ, אלא גם הטיפול בציפורן עצמה: בשונה מבעבר, אז היה ניתן לבצע רק בנייה באקריל, כיום ניתן לבצע גם בנייה של לק ג’ל – הטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום בניית, עיצוב וטיפוח הציפורניים. פרט לעובדה שבנייה זו חזקה יותר ואינה מזיקה לציפורניים, בעונות האביב והקיץ היא פופולרית אף יותר, שכן תודות לחוזק שלה, היא שומרת על תקינותו של הלק לאורך זמן והופכת אותו לעמיד יותר בפני הזעה, מקלחות מרובות, ים ובריכה.

 

אלה מכן שמעוניינות לדעת כיצד לבחור את האופציה הטובה והנכונה ביותר עבורן ספציפית, או לחילופין – לעסוק בתחום באופן מקצועי, יכולות להירשם לקורס לק ג’ל ברשת בתי הספר למקצועות האיפור והיופי של רוית אסף. בקורס, שנערך בשיתוף Layla Milano וכולל בין היתר את הטרנדים העדכניים ביותר בתחום, תלמדו את כל השלבים להכנת הציפורן למריחת לק ג’ל, טכניקות עבודה בסיסיות ועוד.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים