משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

האם כדאי ללמוד בניית ציפורניים ומה המחיר?

האם כדאי ללמוד בניית ציפורניים

עולם בניית הציפורניים והשימוש בלק ג’ל במקום לק רגיל הפכו בשנים האחרונות לאחד מהמקצועות המבוקשים ביותר בתחום הטיפוח.

נשים רבות אשר יש בהן אהבה לציפורניים מטופחות וגם גם חוש טכני, דייקנות וסבלנות יכולות להשתלב במקצוע של בניית ציפורניים.

טיפוח הציפורניים והביקור אצל בונת הציפורניים הפך לחלק משגרת הטיפוח הבסיסית של נשים רבות ולכן הביקוש לבונות ציפורניים, הפך להיות מבוקש ונדרש מאוד.

המקצוע מתפצל ויכול להיות מקצועי עיקרי של בונת ציפורניים על כל רבדיו או לחלופין, אפשר לקחת קורס בניית ציפורניים או קורס קישוטי ציפורניים כהכנסה נוספת ומשלימה.

האם כדאי ללמוד בניית ציפורניים

איפה לומדים בניית ציפורניים

כאשר מבררים על לימודי בניית ציפורניים, בודקים מספר דברים כגון תוכן מקצועי, צוות מורים ומיקום בית הספר וכמובן את המחיר של הקורס.

מחירי הקורס משתנים מבית ספר לבית ספר ולכן חשוב לבחור את מקום הלימודים שנותן את התמונה המלאה לשכר הלימוד.

תחום בניית הציפורניים והלק ג’ל, מתחדש באופן יומיומי, בית ספר אשר מביא לתלמידים ולבוגרים את כל החידושים בזמן אמת והשתלמויות של מיטב אנשי המקצוע בתחום, יעזור מאד להתפתחות המקצועית והאישית.

הדברים הנוספים שמומלץ לקחת בחשבון הם האיכות של חומרים שונים כמו אבקות אקריל, נוזל אקריל, מכונת לד ומכונת שיוף, אשר חייבים להיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר וחייבים להיות באישור משרד הבריאות ובעלי תו תקן.

בעולם שבוא הכול פתוח ואת כל המוצרים אפשר לקנות בלחיצת כפתור מאתרים שונים בארץ ובעולם, חשוב מאוד להקפיד וללמוד בבית ספר בו נושא ההגיינה והבטיחות של המוצרים, בהם משתמשים במהלך הקורס והנמצאים בערכות העבודה הנמכרות לתלמידים, נמצא במקום הראשון ואחד שלא מתפשר על איכות.

חשוב ללמוד בבית ספר שמקפיד על לימודים בכיתות קטנות בלימודי בניית ציפורניים, מכיוון ויש צורך בתשומת לב מלאה של המורה. במהלך הקורס מקבלים התלמידים כבר לקוחות לבניית ציפורניים ולק ג’ל ולכן חשוב שהמורה תפקח באופן אישי על העבודה של כל אחת ואחת.

איפה לומדים בניית ציפורניים

מחיר קורס בניית ציפורניים

מחיר קורס בניית ציפורניים משתנה בהתאם לפרמטרים כמו:

  1. האם הקורס מפוקח על ידי משרד הכלכלה ובסיום מקבלים גם תעודה מקצועית ממשרד הכלכלה ולא רק תעודת מקצוע
  2. איכות המורים בבית הספר מאושרת גם היא על ידי משרד הכלכלה, מה שמאשר צוות מורים ברמת מקצועיות וניסיון גבוה ביותר
  3. אורך הקורס ומספר שעות הלימוד
  4. תכולת המוצרים אותם מקבלים בערכת המוצרים

כאשר עורכים השוואת מחירים של קורס בניית ציפורניים יש לקחת בחשבון גם את שווי ערכת העבודה ותמהיל המוצרים, הם נגזרת של מחיר הקורס. מוצרים איכותיים ומקוריים עולים יותר ממוצרים אשר נמכרים באופן חופשי בשוק הפרטי ללא פיקוח כלשהו.

ישנן רמות שונות של חבילת מוצרים בסיסית ויש גם מחיר קורס בניית ציפורניים הכולל כבר את כל המוצרים לפתיחת מכון בבית, כמו שולחן מקצועי כרית עבודה, מכונת שיוף מתקדמת ומנורת לד מתקדמת וכמובן מוצרי לק ג’ל באיכות בינלאומית.

קורס לק ג'ל-min

מה עוד חשוב לבדוק כאשר עורכים השוואת מחירים?

  1. לבית ספר המלמד קורס בפיקוח יש יתרונות נוספים, למשל אפשרות מימון הקורס על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים. בנוסף כל בוגרת מקבלת תעודת הסמכה של משרד הכלכלה בנוסף לתעודת המקצוע של בית הספר.
  2. יש ערך גדול מאוד לבית ספר אשר דואג להשמה לבוגרות של הקורס. מחיר קורס בניית ציפורניים חייב לכלול גם את ההשקעה לטווח הרחוק בתחום. מקומות עבודה רבים מעדיפים לקחת בוגרות שלמדו בבית ספר הידוע במקצועיות שלו.
  3. נגישות – הדרך לבית הספר חשובה גם היא, הן מבחינת הנוחות והן מבחינת המחיר. אם הקורס נמצא במיקום מרכזי ונגיש לתחבורה ציבורית ולחנייה נוחה וזמינה, חוסכים זמן וכסף.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים