משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

הכול על הגבות

הגבות הן המסגרת של העין ויש לצורתן משמעות רבה ,במראה האיפור הסופי. גבות לא נקיות או לא מעוצבות  בהתאם למבנה העין ,ייגרמו למראה לעיתים להראות מוזנח ומבוגר.

עיצוב הגבות עובד בשלושה חלקים:בחירת העיצוב,הפינצטה בה משתמשים והדגשת צבע הגבות.

 

הצורה הטובה:

לא למרוט יותר מידי:יש קו דק בין מראה של  גבות דקות לבין דקות מידי.אם  מרטת את הגבות בצורה דקה מידי,ואת  רוצה שהן יחזרו לצורה הטבעית שלהן,השתמשי בצללית או עיפרון גבות בצבע כהה יותר,עד שהגבות יצמחו מחדש.

צבע הגבות הטבעי של בלונדיניות (אמיתיות)אמור להיות כהה בשני טונים מגוון השיער.בעוד שאצל ברונטיות צבע הגבות אמור להיות בהיר יותר בטון-שניים מצבע השיער.

הרמת הגבות: המטרה בעיצוב הגבות היא “לפתוח ולהגדיל את העיניים”.בנוסף צורת העיצוב הזו,יוצרת אשליה של מראה פנים רזה ומאורך.

גבות עבות: מראה טבעי של גבות עבות,הוא אחד הדברים המיוחדים והיפים.אל תתבלבלו בין גבות עבות לא נקיות לבין טרנד של גבות עבות.בנוסף מראה של גבות עבות ,לא מתאים לכל אחת.

 

הפינטצה:

הפינצטה צריכה להיות ישרה וחדה. פינצטה עם זוית חדה בצורת משולש מתאימה למריטת שערות קטנות ושבורות.

 

הצבע הנכון למילוי הגבות:

את הגבות מאפרים עם צללית או עיפרון המיועדים לגבות.הגוונים נעים מבהיר ועד כהה,בהתאם לגוון הטבעי של הגבות.להשלמת המראה סרקי את הגבות עם מסרק גבות.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים