משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

המראה הנכון לחגים

אחרי החום של הקיץ והכניסה לתקופת החגים,מגיע גם הזמן להתחדש ולחדש את מראות האיפור שלנו.
אודם הוא חברה הטוב של כל אישה,ואפשרויות המשחק והשילוב של גוון האודם עם ה-look,נותנים לנו מראה איפור חדש,בקלות ובמהירות.
סתיו 2014 יתאפיין במנעד רחב של צבעים, הדגש בגווני האודמים יהיה בגימור מבריק ואטום ופחות בגימור שקוף ומבריק.
הגוונים מתחלקים לגוני הפסטל הכוללים ורודים עדינים, וקורל, זאת לצד אודם בולט באדום יין,ורוד פוקסיה, ניוד וחומים בהירים,שנשארים איתנו לאורך כל השנה.
בן רביבו, מאפר ומרצה בכיר ברשת בתי הספר לאיפור “רוית אסף”,יצר שלושה מראות איפור מרהיבים עם שפתיים מודגשות,בצבעים הנכונים לסתיו 2014.
בהשראת המראות הכינה, מיכל אופיר מאפרת, ומנהלת הדרכה ברשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי “רוית אסף” את ה”עשי ואל תעשי” לשפתיים מושלמות.

מספר טיפים,קלים ופשוטים שיעזרו לך על מנת להגיע למריחה המושלמת ושמירה על מראה האודם לאורך זמן.

1. חוזק של הצבע באודם בגוון כהה עם אודם אחד איכותי שיש לך בבית בגוון של אדום יין,חום כהה או אדום,ניתן ליצור שני מראות שונים ע”י משחק עם החוזק של הצבע ומספר המריחות בכל פעם.
אם מורחים את האודם בנגיעות (טפיחות) של צבע על השפתיים,מתקבל מראה רך יותר,המתאים יותר לשעות הבוקר.למראה מודגש ועשוי של השפתיים,המתאים לשעות הערב,מרחי שתי שכבות של אודם,בצורה מדויקת,בעזרת מברשת שפתיים,מליין מברשות האיפור “רוית אסף”.

2. כאשר מורחים אודם בגוון חזק, בעיקר אדום יין או ורוד פוקסיה, כדאי להתחיל עם מריחת כמות קטנה של פריימר על השפתיים, במידה ואין לך השתמשי בקונסילר או מייקאפ ישירות על השפתיים. האודם יימרח בקלות ובצורה אחידה גם על שפתיים יבשות.

3. כדי ליצור מראה לשפתיים של מושלמות,השתמשי בעיפרון תיחום לשפתיים,אשר מדגיש את המסגרת הטבעית של השפתיים.התחילי במריחה התוחם במסגרת השפתיים ומלאי גם את השפתיים בעיפרון, למראה אחיד ולשמירה על האודם לאורך זמן. מומלץ להשתמש בעיפרון בגוון השפתיים או בגוון של האודם.

4. למראה מאט השתמשי באודם בגימור מאט,או הספיגי עם טישו את השפתיים ומרחי מעט פודרה על השפתיים.

5. למראה מבריק וטרנדי,הוסיפי נגיעה של צללית מטאלית במרכז השפתיים.

6. למראה של שפתיים בגימור טבעי יותר,השתמשי בליפגלוס במקום בליפסטיק.

קרדיטים:
דוגמנית רוית אסף
איפור שיער וסטיילינג: בן רביבו
צילום:o.m סטודיו לצילום

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים