משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

המראה הנכון לערב ראש השנה

ראש השנה ותקופת החגים מסמלים תמיד התחדשות והתחלות חדשות.

כפיר כהן, סטייליסט בכיר ומרצה בקורס סטיילינג ברוית אסף, רשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי, בהפקת האופנה היפיפייה המשלבת את כל הצבעים והסגנונות של הטרנדים החדשים לסתיו 2016. החידוש השנה הוא בחזרה לצבעים הירוקים והכחולים בבגדים ובאיפור.

על אף שאלה צבעים  דומיננטיים, כאשר משלבים אותם במינונים ובגוונים שונים, ניתן ליצור בכל פעם אפקט אחר.

דוגמנית בלבן

ערב ראש השנה מציין את תחילתה של השנה החדשה וללא ספק זוהי ארוחת הערב הגדולה והמושקעת ביותר. גם אם את המארחת או המתארחת, זה הזמן שלך להרשים את כולם במראה מרשים אבל לא מתאמץ במיוחד. שמלה חגיגית וקלאסית בגזרת A  המשלבת שני סוגים של הדפסים – בהיר בחלק העליון וכהה בחלק התחתון, המאזנים אחד את השני.

השיער מעוצב בסגנון אסוף מרושל, להשלמת המראה לחגיגי יותר הוספנו זוג עגילים מוזהב עם טקסטורה עדינה המתכתבת עם הדפסי הפרחים בשמלה. מראה האיפור משלב גוונים עדינים של כחול וברונזה.

מראה לערב יום כיפור

מראה קלאסי לערב יום כיפור של שמלה בסגנון ויקטוריאני מונוכרומאטי בגוון קרם, עם שרוולים ארוכים להדגשת קו המותן. אפשר להוסיף חגורה בגוונים מנומרים. מראה השיער והאיפור מתאימים לאווירת החג.

מראה לערב חג סוכות

בהשראת ערב חג סוכות והקישוטים החגיגיים בסוכה, בחר כפיר כהן שמלה בגוון ירוק אמרלד בסגנון שנות ה-70 עם חגורה דקה במותן בצבע קמל, ובמראה שיער ואיפור בסגנון כוכבות הטלוויזיה של אותה תקופה.

מראה לחול המועד סוכות

אנחנו עדיין בקיץ, ארוחות החג יכולות להיערך גם בחוץ ולכן בחר כפיר בסגנון קליל ולא מחייב. שמלת שיפון פרחונית בגוונים פסטליים של ירוק וצהוב תראה מושלם על העור השזוף מהקיץ. שיער פזור בסגנון גלי מוברש, איילנר דק וחתולי על פנים נקיות וחלקות וליפגלוס בגוון ניוד, יוצרים לוק אידאלי לבילוי בחול המועד.

שתהיה לכולנו שנה יפה ושמחה….

צילום: Om

איפור ושיער-בן רביבו

סטיילינג-כפיר כהן

בגדים ותכשיטים:לוני וינטאג

ע.איפור ושיער-לירז סולומון

.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים