משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

הסבה מקצועית או השלמת הכנסה

הסבה מקצועית או השלמת הכנסה: כך הפכו מקצועות היופי למבוקשים ביותר

תקופת הקורונה תפסה את רובנו לא מוכנים, עם לק מתקלף, עור פנים עייף ושיער שיבה מבצבץ, וסגירת מכוני הטיפוח והיופי בתקופת הסגר הבהירה לכולנו מה הם המקצועות החיוניים באמת. לצד מצב המשק הנוכחי וחוסר הוודאות הכלכלי, רבים (ובעיקר רבות) מוצאים במקצועות הביוטי פתרון אופטימלי להסבה מקצועית בטוחה או להכנסה צדדית מניבה, בהשקעה נמוכה של כסף וזמן. ברשת בתי הספר המובילה לאיפור ומקצועות היופי “רוית אסף” מדווחים על עלייה בביקוש ללימודי מקצועות היופי, במיוחד אחרי הסגר. אילו מסלולי לימוד מציעה הרשת, למי הם מתאימים ועד כמה הם משתלמים?

השלמת הכנסה - בחורה עם כסף ביד

מקצועות הביוטי נהנו מאז ומתמיד מביקוש גבוה, לא מעט בזכות שילוב מנצח של לימודים קצרים יחסית בעלות שפויה, שמאפשרים מיד בסיומם להתחיל לעבוד ולהרוויח כסף מיידי בתחום שתמיד יהיה לו ביקוש. ואם למישהו עוד היה איזשהו ספק בעניין הביקוש, הגיעה הקורונה והבהירה לכולנו מה המקצועות החיוניים באמת. מספיק היה להציץ בתקופת הסגר בתספורות עצמיות של גברים שהשתיקה יפה להן, או בסרטונים ששטפו את הרשת וניסו ללמד נשים מבוהלות איך להסיר לק ג’ל בבית, לסדר את הגבות או לרענן את העור העייף בקצת איפור וצבע.

“רמת הביקוש למקצועות היופי נמצאת בנסיקה, ועלתה במיוחד אחרי הסגר”, מאשרת רוית אסף, בעלת רשת בתי הספר המובילה לאיפור ומקצועות היופי “רוית אסף”. “הצורך בלק ג’ל, בניית ציפורניים, מניקור-פדיקור, עיצוב גבות או הסרת שיער בשעווה הוא צורך ברמה היום-יומית, מדובר בשירותים קבועים. מי שמגיעה ללק ג’ל או לצבוע את השיער תגיע מדי שבועיים-שלושה, זה צורך קבוע והיא הופכת ללקוחה קבועה”. ולצד האפשרות לעבודה מיידית שרווח בצדה במקצועות הללו, גם הביקוש למגוון מקצועות האיפור בבית הספר נמצא בעלייה מתמדת. מדובר בהזדמנות לרכוש מקצוע בזמן קצר, שפוטנציאל הרווח בו גבוה מאד (מישהו אמר איפור כלות?), או לחילופין – שהאפשרות להשתלב בו בעבודה קבועה ויציבה (וגם זוהרת) היא כמעט בלתי מוגבלת. מאפרים בטלוויזיה היו מאז ותמיד מצרך מבוקש, שלא נפגע גם בתקופת הקורונה, ובוגרי בית הספר “רוית אסף” זוכים לדלת ישירה לתחום. אבל עוד נגיע לזה.

הסבת מקצוע לבניית ציפורניים

קורס של 3-6 חודשים, ויש לך מקצוע ביד

בבית הספר לאיפור ומקצועות היופי “רוית אסף” תמצאו מגוון מסלולי לימוד בקורסים שנמשכים 3-6 חודשים בלבד, החל מקורסים קצרים של עיצוב גבות ושזירת ריסים ועד קורסים ארוכים יותר בתחום האיפור כלות ואופנה, איפור אפקטים ומקצועות הבמה, דרך עולם הציפורניים הרחב ועד קורסי עיצוב שיער, תסרוקות וסטיילינג.

בכל הקורסים תוכנית לימודים עשירה ומגוונת, המספקת לתלמידים את כל הידע המקצועי הנחוץ בתחום, וערכות עבודה עשירות לבניית העסק – שיכול להתקיים כמובן גם בתוך הבית – כדי שיוכלו להתחיל את דרכם המקצועית בתחום כבר עם סיום הלימודים. לצד זה מקבלים התלמידים הכוונה מקצועית, ייעוץ וליווי עסקי כולל פגישות אישיות עם רוית אסף בעצמה, ויש גם שיעורי שיווק, הכוללים בין היתר התייחסות לניהול אישי באחד מאמצעי השיווק הרלוונטים ביותר היום – הרשתות החברתיות.

לימודים שפותחים דלת לעבודה מיידית בתחום

אחד היתרונות הבולטים במסלולי הלימוד השונים בבית הספר “רוית אסף” הוא שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מותגי איפור, ציפורניים ושיער בינלאומיים מהמובילים בתחום – כגון מאק, סמשבוקס, בובי בראון, LAYLA MILANO וולה. שיתופי הפעולה האלה הם מקפצה ייחודית של בית הספר לתלמידים במסלולים השונים, עם הזדמנות לתעסוקה בתום הלימודים באחד ממותגי הקבוצות, למשל כמאפרים בסניפי מאק, או כמעצבי שיער במספרות העובדות עם וולה. החיבורים הללו למותגים המובילים בתחום, עם הסכמים שחלקם בלעדיים גם ברשתות הפארם השונות, הופכים את בית הספר “רוית אסף” למנוע ייחודי לתעסוקה עתידית.

Bio4 Laisha_12602-min

 

הקשרים האסטרטגיים שמציע בית הספר נובעים גם מהניסיון המקצועי העשיר ומההיכרות הענפה של אשת העסקים רוית אסף עם העוסקים בענף – עברה כמלכת היופי של ישראל לשנת 92′, כמיס פוטוג’ניק העולמית וכדוגמנית מובילה, לצד עבודתה בהמשך כמאפרת ומורה לאיפור עד להקמת רשת בית הספר למקצועות היופי בפריסה ארצית הפועלת מזה 20 שנה, הניבו קשרים משמעותיים עם במאים, מפיקים, ידוענים ודמויות מפתח אחרות בענף. “לצד מקצועות טיפוח הציפורניים, עיצוב גבות, צביעה וגזירת השיער, שהצורך בהם קבוע והעיסוק בהם יכול גם להיעשות מהבית,  יש את המקצועות של עולם הזוהר, האופנה והכלות, כמו איפור, תסרוקות וסטיילינג.” מסבירה אסף. כפרסונה שצמחה בתעשיית הטלוויזיה, הקשרים שפיתחה פותחים דלת רחבה לבוגרי בית הספר לעבודה באיפור, סטיילינג או עיצוב שיער גם במדיום זה.

ואכן, בתחרות האירוויזיון האחרונה שהתקיימה בארץ, ניתן היה למצוא בין המאפרים ומעצבי השיער של המשדר את בוגרי בית הספר. ולא רק שם – בוגרי בית הספר נמצאים גם בשידורי הגמר של תוכניות הריאליטי המוכרות, בתוכניות הבוקר של הערוצים המובילים ועוד. ואלה, כמו שכולנו יודעים, המשיכו להיות משודרים גם בתקופת הקורונה, ולא מושפעים משום נגיף, בינלאומי ככל שיהיה. “את התלמידים מעניין מה קורה ביום שאחרי הלימודים, והקשרים שהם יוצרים עם דמויות מפתח בתעשייה כמאפרים, כסטייליסטים או כמעצבי שיער בתוכניות טלוויזיה מוכרות מביאים אותם גם הלאה, ללקוחות פרטיים, לכלות וכיו”ב”, מסבירה אסף.

אין ספק, מצב המשק הנוכחי וחוסר הוודאות הכלכלית הופכים את מקצועות היופי לפתרון האולטימטיבי במיוחד בימים אלו, למי שמחפש הסבה מקצועית בטוחה, או השלמת הכנסה צדדית וקבועה – וכל זאת בהשקעה נמוכה יחסית של כסף וזמן.

חיילת משוחררת? שפרי הופעתך (ולמדי מקצוע מבוקש על חשבון הפיקדון)

אם ננסה לענות על השאלה למי מתאימים הקורסים השונים של מקצועות הביוטי, נראה שהתשובה תהיה לכל מי שיש לה זיקה או חיבה לעולם הטיפוח והיופי. היתרונות בתחום למעוניינים בהסבה מקצועית או בהשלמת הכנסה, במיוחד בתקופת הקורונה, שמזמנת לפתחה שינויים תעסוקתיים וצורך ביציבות כלכלית, ברורים. העובדה שהקורסים בבית הספר “רוית אסף” מוכרים במשרד הכלכלה, הופכת אותם למשתלמים במיוחד לחיילות משוחררות, שיכולות ללמוד על חשבון הפיקדון מקצוע מכניס עם ביקוש גבוה, ולעבוד בתחום כבר עם סיום הלימודים.

הפיקוח של משרד הכלכלה מאפשר לתלמידים גם מימוש מלגות והטבות דוגמת קורסים של הביטוח הלאומי, משרד העלייה והקליטה, לשכות התעסוקה, קרן מעגלים, שהוקמה לטובת עובדים שעוסקים במקצועות שוחקים ומעוניינים בהסבה מקצועית וכיו”ב. אין ספק שלימודי קורס יופי כמו לק ג’ל, המעניקים מקצוע רלוונטי ומבוקש בתקופה הקצרה ביותר, הם ניצול אופטימלי של המלגות הללו.

השלמת הכנסה עם בניית ציפורניים

קורסי קיץ גם לנערות

הקורסים המפוקחים של בית הספר מיועדים לבני 18 ומעלה, אבל בעולם של ימינו, שבו נערות צעירות גרות באינסטגרם ויוטיובריות בנות 14 הן מראה שכיח ברשת, זה היה רק עניין של זמן עד שיציעו קורסים ללימודי מקצועות היופי גם עבורן. בבית הספר “רוית אסף” ניתן למצוא קורסי קיץ לנערות הכוללים מסלולי לימוד מהירים של עד 12 מפגשים של לק ג’ל ואיפור ביוטי ללא מגבלת גיל, המתקיימים במתכונת של קייטנת קיץ, לכל חובבות הענף. גם בקורסים האלה יוצאות התלמידות עם ערכת איפור או ציפורניים, בהתאם לקורס.

ויש גם קורס אונליין

קורס ייחודי נוסף הוא קורס לק ג’ל קצר שמועבר כולו אונליין, ומאפשר לכל אחת ללמוד בנוחות ומהבית את ההתמחות הספציפית, ולקבל גם ערכת עבודה מקצועית. אז כל מי שנמצאות עכשיו בעיצומו של החופש הגדול (מורות יקרות, כן, הצלצול הוא בשבילכן), ומעוניינות ללמוד תחום מקצועי נוסף, אפילו רק לשימושן האישי (כי בינינו, אף אחת לא רוצה להיתפס שוב עם לק מתפורר, סגר אחד כזה הספיק לנו), ימצאו בקורס האונליין ידע מעשיר ואת כל הכלים לעשות לק ג’ל בעצמן, ולעצמן (ולפרגן גם לחברות על הדרך).

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים