משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

הפקת ט”ו בשבט 2017

“דבר אליי בפרחים”

הפקת ט”ו בשבט של רוית אסף רשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי בהשראת האביב. בהפקת ט”ו בשבט הנוכחית החליט כפיר כהן, הסטייליסט הראשי ברשת רוית אסף, ליצור מראה שכולו רומנטיקה רכה.

הטוטאל לוק משדר רכות עם בחירה של פרחים, בדים רכים ורומנטיים ומראה שיער עם לוק רומנטי. את מראה האיפור בחר הפעם בן רביבו, מאפר ומרצה בכיר, ויצר ארבעה מראות של איפור חזק ועוצמתי אשר יוצרים ניגוד הרמוני לרכות הנעימה. במראה הראשון – מראה עיניים חתוליות עם הדגשות חזקות של גבות עבות, הדגשה של עצמות הלחיים ושפתיים בגוון ורוד רך.

 

מראה איפור עם עיניים חתוליות
מראה איפור עם עיניים חתוליות

המראה השני – גווני פסטל רכים עם התמקדות בקונטורינג והארות של הפנים. גווני האיפור הם נייטרלים עם הצללות והברקות חזקות וסקין מושלם. נגיעות הצבע בגוון אפרסק מתחברות לצבעוניות של הפרחים.

 

איפור בגוונים נייטרליים עם הדגשות של תווי הפנים
איפור בגוונים נייטרליים עם הדגשות של תווי הפנים

את המראה השלישי יצר בן רביבו, עם הדגשה חזקה של השפתיים בצבע בורדו חזק, היוצר ניגודיות מושלמת לגווני הפרחים הרומנטיים. העיניים הודגשו בעדינות בגוונים רכים של צלליות בגוון נחושת, המדגישים את העיניים הירוקות של רוית.

איפור עם שפתיים מודגשות
איפור עם שפתיים מודגשות

הלוק האחרון משלב עוצמה בעיצוב השיער עם מראה נפוח והדגשות חזקות בעצמות הלחיים, שפתיים בגוון ניוד עם הברקות במרכז השפה ועיניים עם הדגשה עדינה.

 

מראה איפור רומנטי ועוצמתי
מראה איפור רומנטי ועוצמתי

אז באיזה מהמראות תבחרי להתאפר באביב השנה?

 

קרדיטים:

איפור ושיער: בן רביבו

סטיילינג וארט: כפיר כהן

ע. הפקה: לירז סולומון

צילום: סטודיו o.m

בגדים:לוני וינטאג”

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים