משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

טיפוח זקן – איך לשמור על זקן מטופח בבית

בצל בהלת הקורונה והעובדה שאין לנו מושג מתי נפגוש שוב את הספר שלנו, ורגע לפני הקיץ, הכנו עבורכם את המדריך לעיצוב וטיפוח הזקן בבית.

זקן מעוצב של גברים הפך מזמן לאחד הטרנדיים המובילים, אז דווקא בימים אלו, שהספר לא ממש זמין לנו והקיץ מתחיל לרחף מעל ראשנו, זה זמן טוב להבין כיצד לתחזק ולעצב את הזקן גם בבית. אז קבלו כמה כללים חשובים שיעזרו לכם לשמור על טיפוח הזקן ואף לאמץ שגרת טיפוח גם לימים שאחרי.

טיפוח הזקן

איך לטפח זקן

בטיפוח הזקן הכי חשוב לשמור על טיפוח וניקיון עור הפנים. פעולת הגילוח מהווה מעין פילינג לפנים ולהסרת תאים מתים. היות ובמצב מזוקן, נחסכת פעולת הגילוח, אזי מומלץ פעם בשבוע לעשות פילינג עדין בפנים ולהקפיד על שטיפת הפנים במים וסבון לפחות פעמיים ביום. מירחו לחות על פנים נקיות.

 

איך לסדר זקן ארוך

  1. חפיפת הזקן – חשוב לחפוף זקן ארוך פעם ביום בשמפו המיועד לשיער זקן. בקיץ, אף מומלץ לשטוף את הזקן לעיתים קרובות יותר בשביל להוריד את כל הלכלוך והזיעה. לאחר השטיפה מומלץ להזין בלחות את השיער עם מרכך לזקן שיחזיר את הלחות ויעזור לזקן להישאר בריא.
  2. ייבוש הזקן – ייבוש שיער הזקן ע”י שפשוף במגבת עלול לגרום לשבירת השיער ולקצוות מפוצלים, לכן רצוי לתת לשיער להתייבש לבד ואז לעסותו בשמן לרכות נעימה למגע ומראה.
  3. סירוק הזקן – סירוק שיער הזקן על בסיס יומיומי ימנע קשרים והצטברות חיידקים. בחרו מסרק בעל שיניים רחבות והימנעו ממסרקי מתכת. המסרק המועדף על שיער הזקן שלכם, הוא כזה העשוי מעץ.

 

איך לסדר זקן קצר/זיפים

  1. חפיפת הזקן – עור פנים עם זיפים נוטה להתייבש ולהיות מגורה, לכן חשוב להקפיד על מריחת קרם לחות לעור פנים עם זקן בבוקר ובלילה לאחר שטיפת הפנים במים עם סבון.
  2. עיצוב הזקן – לאחר החפיפה והייבוש של הזקן, קחו מספריים וגזרו את קווצות השיער שמבצבצות ויוצאות ממסגרת הזקן המסודרת, גם את שיער השפם מעל השפתיים וסביב הנחיריים.

עיצוב זקן

קשקשים בזקן

יש כאלה שסובלים מקשקשים בזקן, במיוחד בקיץ ולכן חייבים לטפל. חשוב לנקות את העור ואת הקשקשים של הזקן עם שמפו לזקן בבוקר ובערב. לאחר השטיפה, יש להבריש את הזקן עם מסרק בעל שיניים רחבות מהחלק התחתון כלפי מעלה (נגד כיוון הגדילה) ובכך להוריד את כל שאריות העור שנשארות על הזקן. בנוסף, פעולת הסירוק מפעילה את העור.

איך לסדר זקן קצר

טיפ לזקן מטופח כל היום!

בימים חמים, מומלץ להצטייד בבקבוק קטן של ספריי עם מים ומדי פעם משפריצים על הזקן, זה יצור אפקט קירור כמו של מזגן. הטיפות הקטנות שנשארות על הזקן יחד עם טיפה רוח יקרר אתכם מהחום הכבד.

טיפ לטיפוח הזקן

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים