משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

טיפוח כפות הידיים והציפורניים

המדריך לשמירה על כפות ידיים וציפורניים בריאות, יפות וחזקות

מאת רוית אסף, רשת בתי ספר למקצועות היופי

 

בשעה שכולנו בבית, חשוב לזכור את חשיבות טיפוח הגוף, ואת הקשר הישיר לנפש. לכן, כדי שנמשיך להרגיש מטופחים ומרוממים כל הזמן, בית הספר של רוית אסף דואג לפגוש אתכם מידי יום בצורה מקוונת עם טיפים והפתעות, עד שנשוב לשגרה

והפעם, איך לטפל בבית ביובש בידיים ובציפורניים שבורות וצהובות.

טיפוח כפות הידיים

רגע לפני פסח, השהייה המרובה בבית, הניקיונות וההכרח בשטיפת ידיים לעיתים תכופות מאד, לא מטיבים עם כפות הידיים והציפורניים שלנו. אז בין אם את מקפידה על לק ג’ל או לק רגיל או אפילו לא מחובבות הלקים בכלל, חשוב שתשמרי על ציפורניים בריאות וחזקות ועל כפות ידיים לחות.

 

טיפול בעור כפות הידיים בתקופה הזו ובכלל – כמה טיפים:

  1. כפפות גומי!! – בכל פעם שאתן במוד של ניקיונות, שטיפת כלים, עבודות גינון או כל פעולה שמצריכה מגי של מים עם חומרי ניקיון למיניהם, עשו זאת עם כפפות גומי. רצוי למרוח קרם ידיים עשיר בלחות לפני חבישת הכפפות.
  2. ייבוש!! – לאחר מגע במים, חשוב מאד לייבש את הידיים במגבת ולא לתת למים להתייבש באויר, מה שיצור יובש וסדקים בעור.
  3. שמני הזנה – לפני השינה מירחו ווזלין או שמן זית או שמן קיק על הציפורניים ועסו מסביב לכל הציפורן, כך שגם העור מסביב יוזן בלחות אופטימאלית. זה עוזר למנוע את התייבשות העור.
  4. לא לגזור או לתלוש את העור היבש מסביב לציפורן! – את זה תשאירו לטיפול אצל המניקוריסטית שלכן. תלישה או גזירה של עור יבש תגרום לעור יבש נוסף ולא בריא לגדול, לכן חיסכו זאת מעצמכן.
  5. שיוף הציפורניים – השתמשו בפצירה עדינה ורצוי לשייף בצורה ישרה על מנת לשמור על צורתן וחוזקן של הציפורניים.
  6. לק בסיס ומחזק ציפורניים! – במידה ואתן מתחזקות את הלק עצמאית, אזי מומלץ לפני מריחת הלק, למרוח שכבת לק בסיס, שימנע צהבת בציפורן, עוזר בהסרת הלק בקלות ולא משאיר סימנים של צבע ושומר על הלק לאורך זמן. מעליו שתי שכבות של לק בגוון הרצוי ומעל שכבה נוספת של מייבש לק/ מחזק ציפורניים.
  7. הסרת לק רגיל – לק רגיל, חשוב להסיר ע”י מסיר לק ולא אצטון, לאחר הסרת הלק, המתינו כרבע שעה, תנו לציפורניים להתאוורר לפני מריחת הלק החדש.
  8. אסור לקלף!! לא מקלפים לק רגיל ובטח לא לק ג’ל. הסרת לק רגיל תתבצע בעזרת מסיר לק והסרת לק ג’ל בכמה שלבים. תוכלו למצוא מידע בעמוד הסרת לק ג’ל בבית

פילינג טבעי לידיים

מרכיבים: סוכר חום, שמן זית ולימון.

הסוכר ישמש כפילינג, שמן הזית ירכך את העור והלימון יבהיר את הידיים.

בשעות הערב כשהידיים נמצאות במנוחה, מומלץ לעסות בכמות נדיבה של קרם ידיים או שמן זית/ קיק. לעטוף בכפפות חד פעמיות ולהניח בתוך מגבת מחוממת למשך חצי שעה לפחות. החום עוזר להחדרה טובה יותר של הלחות ומשפר את זרימת הדם.

פילינג לידיים

מסיכה ליובש בידיים

מרכיבים: 1 כפית דבש, 1 כף שמן זית, 2 כפות יוגורט טיבעי

מערבבים הכל ומעסים את כפות הידיים במשך כמה דקות. שוב, מומלץ להשאיר 20 דקות עם כפפות או גרביים ואז לשטוף ולמרוח קרם ידיים עשיר. אם כפות הידיים ממש יבשות, תוסיפו לקרם הידיים שלכן כמה טיפות של חומץ סיידר תפוחים ותקפידו על מריחת הידיים לפחות פעמיים ביום, תוך שבוע הידיים יחזרו להיות רכות ונעימות.

 

ציפורניים צהובות או כתמי לק – איך מטפלים?

יש פתרון! כתמים בציפורניים לרוב קורים בשל שימוש ממושך בלקים כהים. לכן רצוי למרוח שכבת בסיס שקופה טרם מריחת הלק, כך תיווצר שכבה מבודדת. להסרת כתמים מהציפורניים, קחו קערה ומלאו במים חמים ונעימים, בתוכה שימו כפית מי חמצן 3% וכפית סודה לשתיה. הניחו את הציפורניים כמה דקות בקערה ושיטפו. תופתעו לגלות ציפורניים בוהקות.

טיפוח ידיים וציפורניים

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים