משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
0 0.00

טיפוח ציפורניים בבית

נשים רבות מקדישות משאבים וזמן לטיפוח הציפורניים. הפתרון הבטוח והיפה לנשים שעובדות בעבודות כפיים, שעושות שימוש רב במים או שהציפורניים שלהן חלשות, הוא בניית ציפורניים.

מבט חטוף על ציפורנייך עשוי ללמד עליך הרבה. אך לנשים רבות בניית ציפורניים לא רלוונטית, אם בגלל שהן רגישות לאקריל וג’ל המשמשים לבניית ציפורניים, או ללק ג’ל. ומצד שני, יש נשים שלא מתחברות לבניית ציפורניים או ללק ג’ל ועדיין רוצות לשמור על מראה ידיים מטופח ויפה.

בקשנו ממירב עזריה, מורה בכירה בקורס פדיקור מניקור ברוית אסף ,בית ספר למקצועות האיפור והיופי.

מבנה הציפורן

תפקידה של הציפורן הוא להגן על קצות האצבעות מפגיעה וזיהום. מעבר לפונקציות הפיזיולוגיות, מראה הציפורניים הוא חלק ממראה מטופח. לנשים אשר עובדות בעבודות כפיים, חשוב להקפיד על תחזוקה שוטפת של הידיים והציפורניים, כדי לשמור על מראה מטופח.

טיפים למראה מטופח של הידיים

מצב הציפורניים מושפע גם  מגורמים פנימיים, כמו תזונה, מצב בריאותי, מתח וכו’. הדרך הנכונה לשמור על בריאות הציפורן מתחילה בתזונה נכונה, תזונה עשירה בביוטין (ויטמין היופי שקיים בעיקר בביצים) בוויטמינים ומינרלים – בעיקר ברזל, סידן ואבץ הבונים את הציפורן ומקנים לה חוזק.

כמו בכל דבר בחיים – גם בשמירה על בריאות הציפורן כדאי לשמור על איזון: אם את מרטיבה הרבה את כפות ידייך- תקפידי על ניגוב יסודי, מפני שלחות ממושכת באזור הציפורן העלולה לגרום לזיהומים פטרייתיים. מאידך, כדאי להישמר גם מיובש של הציפורן – לשם כך כדאי למרוח את הציפורן בתכשיר שומני כלשהו – חמאת שיאה או אף שמן זית.

דאגי לגזור ציפורניים (ציפורן קצרה נשברת פחות) ולנקות מתחת לציפורן. ניתן לעשות זאת בזמן המקלחת באמצעות מברשת קטנה וקשיחה המיועדת לניקוי הציפורניים.

דאגי להסרת העור העודף מהקוטיקולה. ביקור קצרצר אצל מניקוריסטית להסרת העור העודף יותיר את קצות האצבעות נקיות ומטופחות. לממהרות שבינינו ניתן לעשות מניקור רוסי (מניקור יבש ע”י מכונת שיוף) – טיפול שאורך מספר דקות. טיפול מוקפד על בסיס קבוע (אחת לשלושה שבועות) אצל מניקוריסטית ישאיר את הציפורן ואת העור שמסביב מטופחים ויקצרו את משך הטיפול. עיסוי של הידיים על ידי המניקוריסטית, מרגיע ידיים שעוסקות בעבודת כפיים וגורם להמרצת הדם בכפות הידיים.

תמונה של מניקוריסטית בפעולה. מומלץ להתמיד בביקור קבוע

ביקור קבוע אצל המניקוריסטית ישמור על ידיים מטופחות

עיסוי בכפות ידיים. מרגיע וממריץ את הדם

עיסוי בכפות הידיים ממריץ את הדם ומרגיע

טיפול לחיצות בכפות ידיים

טיפול מרגיע של לחיצות לכפות הידיים

הגני על ציפורן ע”י מריחת סרום לציפורן או ע”י מריחת מחזק ציפורניים. הם יגנו על הציפורן מפני כימיקלים (חומרי ניקוי וכד’) ויעניקו לה מעט ברק. היתרון בשימוש בסרום או מחזק הינו שכאשר הם מתקלפים לא מתקבל מראה לא אסתטי של לק שהתייבש והתקלף.

ולבסוף: הגני על כל כף היד ע”י עבודה בכפפות. רצוי כפפות נטריל איכותיות (כפפות של מנתחים) שהן עמידות, חזקות, ולא פחות חשוב: אינן מכילות טלק שמייבש את כפות הידיים.

הקפידי למרוח קרם ידיים עשיר על כפות הידיים, מס’ פעמים ביום, בייחוד לאחר שימוש מרובה במים.

מריחת קרם ידיים. מומלץ למרוח מספר פעמים ביום, בייחוד לאחר שימוש מרובה במים.

מריחת קרם ידיים שומרת על כפות הידיים והציפורניים

למי שרוצה לעשות זאת בבית, שייפי מעט את קצות הציפורניים. שיוף קצוות ועיצוב נכון של הציפורן יקנה לה מראה ארוך ומטופח (גם לציפורן גזורה). סיימי עם טיפול של פילינג ביתי לכפות הידיים: הכיני תערובת של כף סוכר, כף דבש ומיץ לימון ומרחי על כפות הידיים, שטפי את הידיים ומרחי קרם עשיר המכיל חמאת שיאה או שמניים טבעיים.

 

כך תכיני פילינג ביתי

הכנת פילינג ביתי

טיפול פילינג ביתי לכפות הידיים

טיפול פילינג לכפות הידיים

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים