משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

טיפוח ציפורניים – כל מה שאתן צריכות לדעת

טיפוח ציפורניים - מדריך

מצבן של ידיים מטופחות עם ציפורניים ארוכות המשוכות בלק קיבלו מאז ומעולם פרשנויות רבות והשתייכו לסטאטוסים חברתיים.

” צבען ומצבן של ציפורני האישה היווה שנים ארוכות סימן לכיוון שבנות המעמד הנמוך עסקו בדרך כלל בעבודות גופניות בידיהן, טיפוח ידיים וציפורניים היו בגדר מותרות לנשים אלה. ציפורניים מטופחות היו סימן היכר לנשים מן המעמד הגבוה.” (מתוך ויקיפידיה

מאז החלה מהפכת בניית הציפורניים לפני כשני עשורים, השתנו חוקי המשחק. טכניקות הבנייה באקריל נתנו מענה לתופעות כמו כסיסת ציפורניים, נשים שלא הצליחו להאריך ציפורניים, עבודות הבית השונות ולק שמתקלף בתדירות גבוהה.

כבר יותר משני עשורים בהן השתנו חוקי המשחק מאז החלה מהפכת בניית הציפורניים. טכניקות הבנייה באקריל נתנו מענה לתופעות כמו כסיסת ציפורניים, נשים שלא הצליחו להאריך ציפורניים, עבודות הבית השונות ולק שמתקלף בתדירות גבוהה.

טיפוח ציפורניים

Jessica cosmetics israel

טיפוח ציפורניים עם לק ג'ל

ציפורניים מטופחות עם לק ג’ל בצבעים

טיפוח ציפורניים 2019

ציפורניים מטופחות בהתאם לטרנדים

בניית ציפורניים מאפשרת לנשים לגוון את מראה הציפורניים הן על ידי בחירת האורך הרצוי והן על ידי בחירת הצורה – עגול, מרובע או שפיץ. תודות לטכנולוגיות המתקדמות, ישנן כיום מספר שיטות בנייה מקובלות. הביקור אצל טכנאית הציפורניים הפך לחלק בלתי נפרד משגרת טיפולי היופי אצל נשים רבות. ידיים מטופחות יוצרות רושם ראשוני חשוב ביותר, אולם היום כבר לא מדובר רק על ציפורניים מטופחות אלא גם על סגנונות שונים.

קורס לק ג'ל-min

לפני כעשור נכנס שחקן חדש למגרש- הלק ג’ל והבנייה בג’ל. הג’ל הינו חומר הרבה יותר ידידותי

לסביבה וגם ללקוחה. אין צורך בשיוף פני הציפורן ואין את הריח החזק שיש לאקריל. לק ג’ל גם מחזק את הציפורניים וגם שומר על עמידות למשך כ-שלושה שבועות.

הודות לטכנולוגיה המתקדמת ניתן להגיע עם לק הג’ל לתוצאות מרהיבות של טיפוח הציפורניים- צבעים, טקסטורות וטרנדים בקישוטי הציפורניים.

ציפורניים בניה אקריל

ציפורניים ארוכות עם בנייה באקריל

טיפוח ציפורניים בניה באקריל

ציפורניים ארוכות עם בנייה באקריל

טיפוח ציפורניים בלק ג'ל

ציפורניים מטופחות עם לק ג’ל וקישוטים

הסגנונות והצבעים רבים ומגוונים וכוללים גם קישוטי ציפורניים כמו מדבקות וחותמות.

היום כל אחת יכולה לשמור על ציפורניים מטופחות ואופנתיות, ללא כל קשר לסוג עבודתה. אנחנו רואים מתדלקות בתחנת הדלק, עובדות במפעלים ומקצועות נוספים שבעבר לא אפשרו שמירה על ציפורניים מטופחות לאורך זמן. כולל קישוטי ציפורניים של חותמות ומדבקות,המאפשרים משחק וגיוון בהתאם למצב הרוח והטרנדים.

אופנה וטרנדים

נושא קישוטי הציפורניים שייך לתחום נחשב בכל תצוגות האופנה ומתכתב ומתעדכן עם הטרנדים באופנה, איפור ושיער.

טרנדים באיפור וציפורניים משתלבים ומשלימים אחד את השני. לפני תהליך בניית הציפורניים באקריל וגם לפני מריחת לק ג’ל, חייבים להכין את הציפורן עם מניקור. חשוב לנקות את העור מסביב לציפורן, לשייף את החלק העליון שלה ולא לשכוח לסדר ולעצב את אורך הציפורן.

כדי לשמור על טיפוח של כפות הידיים, חשוב למרוח קרם ידיים מזין מס’ פעמים ביום.

אומנם גם תהליך בניית הציפורניים וגם הלק ג’ל מגנים על הציפורן, אבל לא מגנים על עור הידיים.

רוב חומרי הניקוי וסבוני הכלים מכילים מרכיבי טיפוח שונים לידיים, אך כאשר עובדים עם חומרי ניקוי בתדירות גבוהה מומלץ לעבוד עם כפפות לשמירה על עור הידיים והציפורניים. ישנם חומרי ניקוי מזיקים לידיים כמו כלור וחומצה, ולכן חייבים ללבוש כפפות כאשר עובדים עם חומרים אלו.

גם השמש מסוכנת לידיים שלנו, ובמהלך הזמן נוצרים כתמי פיגמנטציה כהים גם על כפות הידיים. למי שמבלה שעות רבות בחוץ, מומלץ למרוח קרם הגנה על הידיים.

 

קורס לק ג'ל-min

 

גורמים פנימיים המשפיעים על מצב הציפורניים

גם גורמים פנימיים משפיעים על מצבם של הציפורניים.

מחלות כגון סכרת משפיעות על מצב הציפורניים ברגליים ובכף הרגל.

מחסור בויטמינים מקבוצת A  האחראים על חוזק הציפורן וגדילתה יכולים להשפיע על מצב הציפורניים. ניתן למצוא ויטמין A  בחמאה, חלב מלא, כבד, ירקות ירוקים, גזר, עגבניות ושמני דגים.

ויטמנים מקבוצת B ידועים בתור אלה הקשורים למצב הציפורניים בגוף. ויטמין B2  חשוב לשיווי המשקל העצבי לכן הוא מצוין לטיפול בכסיסת ציפורניים.

המודעות לטיפוח הציפורניים כבר מזמן הפכה לשגרת טיפוח של כל אישה. אם בעבר הסתפקו נשים במריחת לק באופן עצמאי, הרי שכבר מזמן השתנו פני הדברים והביקור אצל טכנאית הציפורניים הינו חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של כל אחת.

לאלה אשר עדיין אוהבות למרוח את הלק בעצמן אפשר למרוח לקים רגילים או לק עמיד (כאלה שלא מצריכים ייבוש במכונת LED ) גם לבד.

לסיום כדי לשמור על מצב של כפות ידיים, כפות רגליים וציפורניים מטופחות, מומלץ לעשות אמבט פרפין, אשר מרפה את השרירים, מקל על קשיחויות פרקים, על התכווצות שרירים וממריץ זרימת דם. טיפול בפראפין מחדיר לחויות לעומק הרקמות בעור, הוא מצוין לעור יבש וסדוק ומחזיר מראה צעיר לידיים. את הטיפול באמבט פרפין כדאי לעשות אצל אנשי מקצוע כמו מניקורסטית.

מעוניינת להעמיק בתחום טיפוח הציפורניים? בעמוד קורס לק ג’ל יש פרטים מלאים על לימודים בבית הספר למקצועות היופי של רוית אסף

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים