משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
0 0.00

טיפים לאיפור קיץ 2014 רשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי “רוית אסף”

מראה האיפור בקיץ 2014 מתאפיין במראה טבעי ונושם, “פחות עשוי” כפי שניתן היה לראות בתצוגות של דונה קארן, TOP SHOP ו-CLHOE’

כלל הגימורים הם קלים ושקופים, כמה שפחות שכבות ועומס של צבע, כאשר הרעיון המוביל את מראה האיפור הוא להשאיר מראה של עור נקי ונושם, כאשר אזור העיניים מתאפיין בהדגשות רכות ופחות דומיננטיות.

הגוונים שנבחרו נעים בין ברונזה וחום לבין ניוד במראה חיוור וקפוא.

שלב אחד לפני האיפור, חובה עלינו לעצור ולדון בנושא הטיפוח והבסיס הנכון,

1.מריחת סרום, קרם לחות ופריימר, מליין מוצרי הטיפוח של רוית אסף, נותנים לעור מראה חלק ומוקפד ולכן אין צורך בכמות גדולה מידי של מייק אפ.

  1. כדאי להשתמש במייקאפ, המעניק כיסוי בהתאם לצורך של העור כמו מייק אפ PERFECT TUCH מליין “רוית אסף” ,מריחה קלילה עם מברשת מייק אפ מס’ 19 ,יוצרת מראה אחיד וטבעי.

למראה זוהר יותר מומלץ לשלב ביחד עם המייקאפ גם את המייקאפ שימר בגוון ברונזה מליין רוית אסף, חשוב למרוח בעזרת מברשת המייקאפ מליין רוית אסף.

 

שלב איפור העיניים

הטרנדים המובילים בעולם לאיפור העיניים ולצבעוניות בקיץ 2014 מתחלקים לארבעה סגנונות עיקריים

  1. גווני פסטל

גווני פסטל רכים בגימור מאט משתלבים בצורה מושלמת עם עור שזוף. איפור העיניים עם צלליות בגווני פסטל רכים (תכלת בהיר,ירוק פיסטוק,סגול לוונדר וורוד בייבי) מתאימים לאלו הרוצות מראה מואר ופתוח ומעדיפות לוותר על הגוונים הכהים ודומיננטיים, המראה שנוצר הוא מראה נקי, רומנטי ובובתי.

איילנר דק המדגיש את קו הריסים, בגוונים כמו כחול כהה,חום כהה או סגול כהה משלימים את המראה ויוצרים עיניים רכות ומודגשות.

איפור שפתיים עם ליפסטיק בגווני ורוד בייבי או אפרסק בגימור מאט יוצרים מראה אופנתי וטרנדי,כזה שרואים בתצוגות האופנה המובילות.

  1. מעושן

גווני האיפור המעושן מתאפיינים הקיץ בגוונים חומים מוזהבים במרקמים קלילים ושקופים. ניתן להדגיש את עצם הגבה עם מייקאפ שימר בגוון מוזהב או פנינה בהתאם למראה הרצוי.

 

איפור טבעי

גווני הניוד ממשיכים להיות מובילים גם העונה הזו, המצטרף החדש הוא המייקאפ שימר מליין רוית אסף.

השינוי הוא במרקמים ובשילוב של הגימור (finish) בעזרת מריחות בנקודות האור בפנים, בעזרת צלליות בגוונים טבעיים מתקבל שילוב של גימורים שקופים יחד עם שילוב של מבריק ומאט היוצרים מראה טבעי ומתוחכם.

אפשר גם בצבעים

על מנת ליצור את מראה האיילנר בסגנון רך יותר,השתמשי במקום איילנר בצבע שחור,בצבעים כהים  אחרים כמו כחול כהה,סגול חציל וחום כהה. אפשר להוסיף גם קו דק של איילנר נוזלי בצמוד לקו הריסים,למראה מודגש.

ברונזר/סומק ושפתייים

בקיץ 2014 נראה פחות הברקות חזקות של שימרים נוצצים ויותר שימוש בשימרים בעלי גימור טבעי ועדין בדיוק כמו הגוון של העור הקורן אחרי שיזוף.

על מנת להשלים את המראה, מומלץ להשתמש בסמקים בגימור מאט ובגוונים עדינים של אפרסק,ורוד עדין ודובדבן.

שפתיים

מראה השפתיים בקיץ 2014 נע בין הדגשה דומיננטית לבין מראה ניוד קפוא, כדי ליצור מראה זוהר ניתן לשלב מייקאפ שימר בנגיעות מעל הליפסטיק או בשילוב עם ליגלוס.

טיפ מוביל!!

לקבלת מראה שזוף ומבריק של המחשוף והכתפיים ניתן לערבב את המייקאפ שימר מליין רוית אסף בגוון ברונזה עם קרם לחות ולהמתין 10 דק לאחר המריחה עד ייבוש מלא, לפני לבוש.

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים