משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

טיפים לעיצוב שיער וסטיילינג קליל – אביב 2024

עונת אביב 2024 סופסוף קרבה, ואיתה גם מגיע מזג האוויר החמים והפריחה הססגונית שמאפיינים את הזמן הזה בשנה. על מנת לסייע לכן להתאים את הסטיילינג המלא לעונה החמימה, ארגנו עבורכן מדריך מפורט ויעיל, שיאפשר לכן להתעדכן בכל הטרנדים החדשים לאביב הקרוב במהירות ובקלות וליצור לעצמכן טוטאל לוק מושלם.

לוק אביבי שזוף ואודם סגול

לוק אביבי שזוף ואודם סגול

בסיס איפור קליל

בתקופת האביב מזג האוויר משתנה והופך לחם, לעיתים חם מידי, עניין אשר דורש מאיתנו לבצע התאמות בכל הנוגע לבסיס האיפור שלנו. בעוד שבחורף לרוב נעשה שימוש במייקאפים שנחשבים “כבדים” יותר, בעלי כיסוי גבוה, באביב נעדיף לעשות שימוש בפורמולות קלילות, שיאפשרו לעור שלנו לנשום ולא יזלגו לנו מהפנים במזג האוויר החם.

איך תיצרו לוק בסיס מושלם לאביב?

אביב זו העונה של ה-BB או CC cream! פורמולות קלילות, שמאחדות ומתקנות את גוון העור בעדינות, נותנות לעור לחות, לא מכסות את הנמשים החמודים ונראות פשוט כמו העור הטבעי שלכן, רק טוב יותר. אז קרם לחות, BB טוב, טיפ טיפה פודרה אם אתן נוטות להזיע באזור הפנים, ואת הפודרה – לתוך התיק, לטאצ’ אפים במשך היום.

סטייל פרחוני - להרגיש את האביב בכל מקום

סטייל פרחוני – להרגיש את האביב בכל מקום

שימוש בגוונים בהירים

בכל הנוגע לשאר איפור הפנים, בשונה מעונות החורף והסתיו, אשר מתאפיינות בגוונים כהים ועמוקים, עונות האביב והקיץ מזוהות עם גוונים בהירים ועדינים יותר, כמו למשל גווני אפרסק, שמסייעים לנו ביצירת לוק יפה מחד, אך גם יותר טבעי ופחות מתאמץ מאידך. אתן מכירות את המראה העדין הזה של “נשארתי 2 דקות יותר מדי בשמש ויש לי זוהר ורדרד על הלחיים והאף”? אז זה זה. עבור אלה מבינכן שלא ממש מבדילות בין ברונזר לסומק, או שלא יודעות כיצד ניתן למקם את המוצרים הללו בצורה נכונה על הפנים אך מעוניינות ללמוד – בית ספר לאיפור של רוית אסף מציעה גם קורס איפור לאביב הקרוב, שיאפשר לכן להקפיץ את האיפור שלכן למדרגה הבאה וליהנות ממראה מהודק ומחמיא יותר, או אף לעסוק בתחום באופן מקצועי.

איך תיצרו לוק איפור מושלם לאביב?

צלליות ניוד או אפרסק עדין, מסקרה שנותנת אורך ולא עיבוי או נפח למראה מוקפד אבל לא דרמטי, סומק עדין בגוונים תואמים לצללית, וברונזר בהיר אותו תרפרפו בעדינות גם על גשר האף, בקו השיער ובצדי הרקות. מראה מושלם של נשיקת שמש. אגב, את השימוש בשימרים רצוי להשאיר לעונת החורף, משום שבקיץ יש לעור את הזוהר הטבעי שלו, אם כי ניתן להשתמש במעט מאוד שימר קליל על הנקודות הגבוהות של הפנים – גשר האף, עצמות הלחיים ועצמות הגבות.

שילוב גוונים בהירים המחמיאים לעור הפנים

שילוב גוונים בהירים המחמיאים לעור הפנים

המשיכה לשפתיים – האודם עושה קאמבק!

בתקופה האחרונה אנו רואים לא מעט שינויים בעולם, כאשר אחד מהם הוא הדעיכה של מגפת הקורונה, תודה לאל! בקרוב הממשלה אף צפויה להכריז על היפרדות מהמסכות, גם במרחבים הסגורים, כך שנוכל לשוב ולהשתמש באודמים מבלי לחשוש שהם ילכלכו את המסכה ויכתימו את האזור שסובב את השפתיים שלנו. אחרי כל כך הרבה זמן שנבצר מהשפתיים שלנו להביע נוכחות, ואף סלפי לא היה שלם בלי דאק פייס אופייני, כעת נוכל לתת להן מקום של כבוד בלוק הכללי שלנו, ולהתמקד יותר בהן ופחות בעיניים.

צבע השפתיים לאביב - סגול כהה

צבע השפתיים לאביב – סגול כהה

איך תיצרו לוק שפתיים מושלם לאביב?

באביב הזה הטרנד הוא אודמים דומיננטיים, אדומים, סגולים, גווני בורדו וחציל (שלרוב דווקא שייכים לחורף מבחינת פלטת הגוונים), לצד איפור עיניים עדין שיאזן את הלוק הכללי. למרות הרצון לבחור באודם עמיד ככל הניתן, באביב הזה כדאי לבחור דווקא באודמים לחותיים יותר, כדי להימנע מהמראה היבש והפלייקי שיכול לקרות כשמשלבים אודם עמיד עם מזג אוויר של חילופי עונות.

מידע נוסף על עיצוב וסטייל אביבי מאוד לחג הפסח

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים