משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

יום האהבה – האיפור המומלץ של רוית אסף

המראה שנבחר הוא מראה איקוני, קלאסי ומפתה, במיוחד לוולנטיין. מראה המתאים לאישה הסקסית שאוהבת לבלוט אבל יחד עם זאת מעדיפה להישאר קלאסית ומסתורית.

מראה איפור ליום האהבה שכולו נשיות נצחית עם מראה של עיניים מעושנות ושפתיים מודגשות בצבע אדום לוהט. השנה בחרנו באחד מהטרנדים הבולטים בחורף 2018, ליפסטיק  אדום בגימור מטאלי. מלבד המראה המנצח של עיניים מעושנות, יצרנו גם הצללות חזקות בעצמות הלחיים ובמסגרת הפנים. ויחד עם תוספת של שימר נוזלי למייק אפ, יצרנו סקין בגימור פוטושופ.

רוית אסף בלוק המומלץ ליום האהבה

ליצירת המראה עקבי אחר הצעדים הבאים:

להכנת הפנים והבהרת העור, הניחי פילינג קריסטלי, שפשפי בעדינות את העור ונקי את הפילינג בעזרת ספוגית לחה; להשלמת שלב הכנת העור הניחי סרום ומעליו קרם לחות; הניחי פריימר על בסיס סילקון על כל הפנים להכנת העור לשלב המייק אפ.

למראה זוהר,ערבבי מס’ טיפות של שימר נוזלי עם מייק אפ silk cover ומרחי בתנועות קלילות עם מברשת מייק אפ מס’ 19.

את שלב איפור העיניים, התחילי בהנחת פריימר לעיניים על העפעף העליון ומעליו הניחי צללית בגוון שמנת על כל שטח העין, עם מברשת להנחת צללית מס’ 10; הדגישי את שקע העין עם צללית כהה יותר, בגוון חום שוקולד ומברשת רחבה לטשטוש מס’ 15; תחמי את העיניים עם צללית כהה בגוון חום אספרסו ומברשת לתיחום מס’ 3; הוסיפי נגיעות של צללית  בגוון חום כהה בגימור מטאלי,במרכז גלגל העין, בעזרת מברשת קטנה להנחת צללית מס’ 5

ותחמי את קו הריסים העליון עם אייליינר ג’ל ומברשת מס’ 16. למי שרוצה להדגיש את המראה, אפשר להניח אייליינר ג’ל גם בקו המים

הניחי כמות נכבדה של מסקרה מעבה ומדגישה על הריסים העליונים והתחתונים,

נקי מעט את האזור שמתחת לעיניים משאריות הצלליות והניחי קונסילר נוזלי בצורת האות V בעזרת מברשת קונסילר מס’ 23.

הדגישי את עצמות הלחיים ומסגרת הפנים על ידי שימוש בפלטת קונטור ומברשת להצללות זוויתית מס’ 9, הניחי את הגוון הבהיר שבפלטה על האזורים הגבוהים: גשר האף, מעל הגבות, על עצמות הלחיים עם מברשת מס’ 8. סיימי את האיפור עם הנחה עדינה על הפנים של שימר באבקה גוון N1  ומברשת רחבה מס’ 18.

את השפתיים הדגישי על ידי תיחום עם עיפרון שפתיים בגוון אדום, את מסגרת השפתיים ומלאי גם את השפתיים עם העיפרון. הניחי אודם עמיד בגימור מאט בגוון אדום אש מס’ 5 או אדום בורדו מס’ 21. כדי ליצור מראה של שפתיים משורטטות, עברי בעדינות על קו השפתיים עם מעט קונסילר ומברשת מס’ 22 לניקוי שאריות האודם.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים