משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

כלות בלבן איפור בצבע סתיו/חורף 2014

כן! כן! כולנו יודעים כי כלה לבושה בשמלה לבנה, צחורה וצחה מעניקה גלאם טהור וחגיגי במיוחד ביום החתונה. השיער המוקפד האיפור האלגנטי כולם יוצרים טוטאל לוק כמעט נסיכותי ליום המרגש. בן רביבו, מאפר ומורה בכיר ברשת בתי הספר לאיפור מקצועי של RAVIT ASAF בחר להציג חידושים ומגמות אופנתיות המנשבות לקראת הסתיו גם בגזרת איפור הכלות.

בהפקה מרהיבה ויוצאת דופן הוא מציג את קווי האיפור ובחירת פלטת הגוונים שתוביל את החידושים בגזרת האירועים בלבן. “האלגנטיות הפסטלית נשמרת וגולשת מהעונה החמה לעונה הנוכחית” מציין רביבו “שילובים של אייליינרים מעוצבים או כפי שזכו לשם “איילינרים ארכיטקטונים” בהחלט באים לידי ביטוי גם בעונה זו. תיחומי העיניים עליוניים או תחתוניים הם MUST. המרקמים הבוהקים, המבריקים בעלי זוהר יוקרתי מעניקים גלאם בלתי מתפשר ונוכחים בכל אופצייה אפשרית, צלליות, ליפגלוסים ואפילו סמקים השומרים על חיטוב עצם הלחי באלגנטיות זוהרת”.

גוונים של תכולים, סגולים וורודי פוקסיה בדרגות כהות שונות המאופיינים כגוונים של קיץ באים לידי ביטוי באופן מעושן יותר עם טאץ` מנצנץ קלות מה שהופך אותם מגוונים תוססים, חמים ואנרגטיים לגוונים, יוקרתיים עם אצילות שלווה ומרשימה במיוחד.
איפור שיער וסטיילינג: בן רביבו

צילום: m.o. סטודיו לצילום

דוגמנית: רותם לביא

עוזר הפקה וארט: כפיר כהן

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים