משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

כל מה שרציתם לדעת על אייליינר

האיילנר הופיע לראשונה בתקופת מצרים העתיקה והיה מזוהה עם המלכה קליאופטרה היפיפייה. מרלין מונרו אייקון הנשיות והסקסיות נהגה ללכת עם פס אייליינר שחור דק מלוכסן ומדויק להפליא. איפור שיצר מראה נקי המשדר עיניים נשיות וסקסיות.

האיילנר  – EYE LINER   הוא למעשה קו דק בצבע כהה הצמוד לקו הריסים ויוצר את המסגרת של העין. האיילנר מופיע בשלל צורות ומרקמים וניתן לשלב וליצור איתו מראה רך של הדגשת העיניים ועד מראה של עיניים חתוליות ומלוכסנות. סגנון האיפור של האייליינרהנו נצחי ונמצא תמיד בכל עונה ובכל מצב, כשהשינוי בכל עונה הוא טוויסט בהתאם לטרנדים הקיימים.

איפור איילינר

סגנון האיפור

קו האיילנר יכול להיות חלק ממראה אופנתי או טרנדי אבל הוא גם יכול להיות “קו מתקן”  במבנה הטבעי של העין היוצר מראה חתולי ונשי. האיילנר יכול להיות סגנון האיפור השולט או כחלק מסגנון איפור מעושן, מודגש או נקי.

כל האמת על האיילנר

כבר הרבה נאמר על טכניקות שונות לציור קו האיילנר בצורה מושלמת ומדוייקת, לכל מאפר יש את השיטה הייחודית לו ואין “רק דרך אחת”.

את קו האיילנר אפשר לעשות את מגוון של מוצרים בעלי גימור וטקסטורה שונה וכל אחד מהמוצרים מאפשר לך לצייר את הקו בקלות ובסגנון שונה. המרקמים והגימורים הנפוצים ם איילנר ג’ל, איילנר טוש ואיילנר עם מכחול.

האייליינר מקפיץ כל סגנון איפור ומשדרג כל הופעה.ואפשר ליצור בעזרתו מספר אפקטים שונים של איפור על העין. הוא יכול להיות דק, עדין וכמעט לא מורגש; הוא יכול להשוות לעין מראה חתולי קלאסי ומעט מלוכסן; הוא יכול להיות עבה, דרמטי וסקסי, או דק וקצר – סגנון שידגיש את קו הריסים העליונים. צבע האיילנר יכול להיות שחור בגימור מבריק (איילנר טוש), שחור בגימור מאט (איילנר ג’ל)

בחרנו בשלושה ממראות האיילנר הנפוצים של, אוולין לייבוביץ מאפרת ומורה בכירה ברשת.

ורגע לפני שאת מנסה בעצמך הכנו לך רשימת טיפים כיצד ליצור את “הקו המושלם” והנחשק.

 SEXY LINER איילנר קלאסי חתולי

ה-sexy liner הוא האיילנר החתולי הקלאסי ואחד מסגנונות האיפור שנמצאים תמיד ללא קשר לטרנדים מתחלפים. כבר בשנות ה-50 הביאה איתה מרלין מונרו, את סגנון האיילנר הקלאסי והחתולי, כאשר הביטה לכולם בעיניים סקסיות ומפתות.

הייחודיות של ה-sexy liner  היא במראה החתולי שהוא יוצר. קו דק בצבע שחור חזק ומבריק,המתחיל בקו הריסים העליונים, בזוית הפנימית של העין והולך ונהיה עבה וזוויתי בחלק החיצוני של העין. חשוב למצוא את נקודת הסיום של הזוית החיצונית כשהעין פתוחה.

BOLD LINER  איילנר עבה ודרמטי

איילנר עבה ,מעניק לעין מראה מודגש ועוצמתי.

BOLD LINER איילנר עבה ועוצמתי, יכול להיות  חלק מטוטל לוק או מותאם למבנה העין.

BOLD LINER מתאים מאוד לעיניים בולטות, או לעין בעלת עפעף עם שקע ברור ומספיק מקום על העפעף.

כאשר יש עיניים שקועות או עפעף נפול  ה – BOLD LINER יכול להתאים יותר

מה-SEXY LINER. הוא לא מתאים לכל אחת וכדי להימנע ממראה של איפור עיניים כבד, חשוב להקפיד שעובי הקו יהיה בפרופורציה לגודל העפעף.

שימוש באיילנר במרקם ג’ל עדיף על שימוש באיילנר נוזלי כאשר יוצרים את המראה.

TOTAL  LINER  איילנר עליון ותחתון למסגרת שלמה ועיניים חתוליות

 מראה מושלם של איילנר זוויתי ותיחום קו המים וקו הריסים התחתון.

זהו המראה המושלם להדגשת העיניים במראה החתולי. מראה המשתלב ומדגיש את צבע העיניים,אם זה עיניים ירוקות או כחולות ואם זה עיניים חומות או כהות. מראה המשתלב ומחמיא לכל גוון עור מבהיר ועד כהה.

למראה עוצמתי,את ה-TOTAL  LINER   רצוי לעשות על עין המאופרת בצלליות בגוונים בהירים בגימור מאט או מבריק, עם הדגשת שקע העין. הדגשת הריסים בנדיבות עם מסקרה מעבה ומאריכה או בהדבקה של ריסים, תשלים את המראה.

קרדיטים:

צילום:o.m  סטודיו לצילום,אפיק גבאי

איפור ושיער: אוולין לייבוביץ

דוגמניות:מאיה שטיין,נטלי דדון,אסתי דיסקין

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים