משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

כמה מרוויחה בונת ציפורניים?

בעשור האחרון אחד המקצועות הפופולריים ביותר בעולם הביוטי הוא מקצוע בונת ציפורניים; הביקוש לבניית ציפורנים איכותית ומקצועית הולך וגדל, יותר ויותר נשים בוחרות להדר את כפות ידיהן בציפורניים בנויות ומרשימות, ובהתאם לכך, יותר ויותר נשים בוחרות להיכנס למקצוע וללמוד את רזי הבנייה בתקווה לפרנסה טובה. אז כמה באמת מרוויחה בונת ציפורניים? כל המידע לפניכם.

בונת ציפורניים

מהו טווח המשכורות של בונת ציפורניים?

הסכום הממוצע עבור עצמאית הוא בערך 15,000 ₪, עם כמות לקוחות ממוצעת.

כמו בכל מקצוע, קל להבין כי מדובר בטווח די רחב שתלוי בניסיון, במקצועיות ובעיקר בסוג העבודה. עבור בונת ציפורניים שכירה, המשכורת הממוצעת תעמוד על 9,000 ₪ למשרה מלאה הכוללת שכר שעתי ובונוסים, בעוד שבונת ציפורניים עצמאית שעובדת מהבית והצליחה למלא את רשימת הלקוחות שלה כך שכל שעות היום תפוסות, תצליח אף להגיע ל25,000 ₪ בחודש. עם זאת, לא לכולן יש את האפשרות להזרים לקוחות במשך 10 שעות ביממה.

כמה תרוויח בונת ציפורניים מתחילה?

לכל טיפול יש את התמחור שלו, שגם משתנה, יש לומר, לפי האזור הגאוגרפי. משום ששכירויות וארנונה במקומות מסוימים בארץ בהחלט יקרים יותר מאשר במקומות אחרים, כך גם מחירי הטיפול עולים. בממוצע טיפול לק ג’ל יעלה בין 150 ל-180 ₪ ללקוחה, בניית ציפורניים תעלה בין 300 ל-350 ₪, ומילוי ציפורניים (חידוש לאחר בנייה או חיזוק) יעלה בין 180 ל-200 ₪. כאמור, את הסכום הנמוך תגבנה המתחילות הגרות באזורי פריפריה והסכום הגבוה שמור לרוב לוותיקות או לכאלה שגרות באזורים יותר מרכזיים.

באנר קורס בניית ציפורניים

כיצד מעלים את ממוצע ההכנסה?

בונות ציפורניים מתחילות או ותיקות שרוצות להרוויח יותר ממה שהן מרוויחות כיום יכולות לבחור להתמקצע במגוון טיפולים נוספים או משלימים אותן תוכלנה להציע ללקוחות כגון הסרת שיער בשעווה, שזירת ריסים, שיקום ועיצוב גבות, איפור קבוע, ובתחום הציפורניים גם טיפולי מניקור ופדיקור. כמו כן, ניתן לשפר את ההכנסה עם שיפור ממוצע הלקוחות היומי, על ידי שיווק העסק דרך פלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם, דרך חברות ומכרות, ואפילו דרך לקוחות חוזרים שנהנים מהשרות ועוד.

ומה לגבי הוצאות?

חשוב לזכור שלכל בונת ציפורניים יש גם הוצאות קבועות לצד הכנסות, אותן צריך לקחת בחשבון, אך ברוב המקרים מדובר בהוצאות ממש מינימליות. ההוצאות העיקריות הן רכישת מכונה לבנייה שזו הוצאה חד פעמית שמחזיקה לאורך שנים, ואיננה יקרה במיוחד, ואת הערכות של הלקים שמחזיקות גם הן לאורך זמן רב.

בקורס בניית ציפורניים של רוית אסף, תקבלו את הערכה והלקים כחלק מהקורס.

לסיכום, בכלכלה של ימינו, מקצוע אותו ניתן ללמוד בקלות, להתחיל לעבוד בו מתוך הבית הפרטי, להשקיע השקעה מינימלית ולהרוויח ממש מהיום הראשון הוא נכס נדיר, ואין ספק כי בניית ציפורניים נכנסת בקטגוריה הזו; הביקוש הולך וגדל והאפשרויות לרווח הן גדולות ומשתלמות במיוחד.

מילוי ציפורניים

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים