משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

להיות יפה כל הזמן

איפור במהלך חופשה

חופשות בארץ ובחו”ל, טיולי שטח, קמפינג וטיול במדבר – כל אלה הם חלק מהנאות חופשת החגים הארוכה. גם בטיולי שטח ובטיולים בטבע אנחנו יכולות לשמור על שגרת הטיפוח והאיפור שלנו, בייחוד כשאנחנו מצטלמות ומצלמות, אנחנו תמיד רוצות להיות יפות (-:

עונת חגי תשרי היא עונה נוחה ומומלצת לטיולים. מזג האוויר נעים ולא חם מידי ולכן זה הזמן לצאת לטיולי שטח וטיולים משפחתיים בחיק הטבע. ומה יותר טבעי מלרצות להראות יפה ומטופחת?

איפור וטיפוח בהתאם לעונה

חופשות קיץ הן יותר מאתגרות, העור שזוף וקורן גם ללא איפור והחום והלחות לא תמיד הולכים בנשימה אחת עם שגרת הטיפוח. בחופשה בים לא כדאי להתאפר, עדיף להתמקד בשמירה והגנה על עור הפנים מהשמש. מספיק להקפיד על אקססוריז כמו משקפי שמש וכובע אופנתי שיעשו בשבילנו את העבודה.

אותו הנוהל גם בחופשת סקי – קרינת השמש במקומות הגבוהים הרבה יותר חזקה ומסוכנת מאשר בים. חשוב מאוד להקפיד על קרם הגנה ומשקפי שמש.

גם לחופשת סקי אפשר לקחת אקססוסריז מיוחדים שישדרגו את המראה שלנו – משקפי שמש להגנה מפני קרינת השמש החזקה, כובע צמר אופנתי, צעיף, כפפות ומעיל מחמם.

הרעיון הוא להתאפר אבל במראה הכי נקי וטבעי שיש. כשיוצאים לטיול בשטח לא כדאי לקחת איתך את כל קולקציית מוצרי האיפור שלך, מדובר גם במטען עודף וגם – לא חבל שילכו לאיבוד?

 אז איך הכי נכון ליצור מראה של makeup no makeup  שמצד אחד יהיה קליל, מהיר ומחמיא ומצד שני גם יהיה עמיד?

טיפוח בעת חופשה משפחתית

אנחנו ברוית אסף הכנו לכם את הקולקציה המושלמת לנסיעות, איתה תוכלי להתאפר בקלילות, יעילות ובמהירות.

מייק אפ

על המייק אפ אפשר לוותר ולהשתמש במקום בקונסילר. אבל, אם את מאותן נשים שלא זזות בלי מייקאפ ולא משנה איפה את נמצאת, השתמשי במייק אפ עמיד כדי לחסוך מקום. כמו כן, תוכלי לוותר גם על הפודרה. חשוב להשתמש במייק אפ המומלץ לסוג העור שלך על מנת להשיג את המיטב ממנו.

קונסילר

גלגל קונסילר עם גוונים מתקנים הוא פתרון מעולה לחיסכון במקום, וגם אם חלילה יופיע פתאום פצעון, כהות או כתם, תוכלי לשלוף ולהסתיר את המטרד. גם אם יש לך נטייה לפיגמנטציה מסביב לעיניים ואת רוצה להיראות טוב בתמונות, כדאי שיהיה לך קונסילר בהישג יד.

קונסילר של רוית אסף

גלגל קונסילר מליין  רוית אסף

 

פלטת צלליות

 אתן יכולות להרכיב לכן את הפלטה המושלמת. ארבעה גוונים של צלליות שיתאימו לבוקר וגם לארוחת ערב במלון. אפשר ומומלץ להוסיף גם גוון אחד של סומק ורדרד למראה בריא.

צלליות של רוית אסף

רביעיית צלליות טבעי מליין רוית אסף

מסקרה – כי  פשוט אי אפשר בלי

מסקרה היא מילת המפתח לכל דבר. ברגע שמניחים מסקרה כל העין נפתחת ובולטת יותר. אפשר להשתמש במסקרה עמידה במים, אם מדובר ברפטינג או בהליכה בשטח.

שפתון בגוון ורוד

בחופשות בהן אנחנו מסתובבים כל היום בחוץ ובערב הולכים לאכול במסעדה, במועדון או בכל בילוי אחר, אפשר לשחק ולשנות את הגוון של השפתון. גוונים טבעיים יתאימו לשעות הבוקר וגוונים של אדום אש, אדום בורדו או סגול חציל יתאימו לשעות הערב.

טיפ למריחה של השפתון: למראה רך יותר לשעות היום אפשר לשים רק נגיעות של צבע ולמראה מחשמל בערב, מומלץ למרוח בנדיבות בתוספת תוחם שפתיים.

קולקציית האודמים העמידים מליין רוית אסף

שתהיה לכן חופשה מהנה ויפה.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים