משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

לק צבעוני לגברים: הטרנד החדש

ממעצב העל מארק ג’ייקובס, דרך הארי סטיילס ועד לדיוויד דמוס – יותר ויותר גברים מפורסמים בוחרים כיום להשתמש בלק צבעוני. הטרנד החדש, אשר הולך וצובר תאוצה רבה יותר ברחבי העולם, מסמל את תחילתו של מעין גל חדש של גבריות – ומטשטש את הגדרות המגדר כפי שהן היו מוכרות לנו עד היום.

לק לגבר ככלי להבעה עצמית

עד כה, לק צבעוני או לק בכלל, נחשב כדרך לגיטימית של נשים ליצירת מראה אסתטי,יפה ואף דרך להבעה עצמית. בעוד שגברים נעזרו עד כה בדרכים “קונבנציונאליות” יותר להבעה עצמית, הרי שכיום כבר ברור לכל בר דעת כי אלמנטים שנתפסו בעבר כנשיים – יכולים להיות בשימוש אצל שני המינים, ולאפשר לכל אדם, גבר או אישה, להביע את עצמו כראות עיניו. לא פלא, אם כך, שלא מעט גברים מפורסמים החליטו לאמץ לעצמם את הטרנד החדש שכולל שלל אלמנטים לטיפוח שלא היו מוכרים קודם לכן אצל מבוגרים, כגון: איפור, תכשיטים או לבוש שנחשב כמשויך למין הנשי, וכך למעשה יצרו מהפכה במאפיינים ובהגדרות הקשוחות של המגדרים שהועברו לנו מדור לדור.

טיפוח לגבר

טיפוח לגבר

ביוטי: לא רק לנשים

ואם כבר דיברנו על המאפיינים ועל ההגדרות של המגדרים השונים, אין ספק כי בעוד שבעבר, עולם הביוטי נחשב לנחלתם של הנשים בלבד – כיום גברים רבים עושים את הצעדים האמיצים לעבר העולם היופי והטיפוח, מבלי להתבלבל או להתנצל. אותם אנשים, הן מפורסמים והן “אנשים מהשורה”, עומדים בחזית הטרנד שצפוי להמשיך ולצבור תאוצה בשנים הקרובות. מדובר בטרנד שלא רק יסמל את תחילתו של עידן חדש ומתקדם יותר, אלא גם ככזה שיאפשר לכל אדם לעסוק בתחביבים או בעבודות שהוא באמת נמשך אליהם, ללא קשר למגדר ולציפיות של החברה ממנו.

לק לגברים – טרנד חולף? לא בהכרח

על אף שנהוג להסתכל על הצהרות אופנתיות כעל מעין טרנד חולף, הלק הצבעוני הוא טרנד אשר קיים למעשה כבר לא מעט זמן. בעבר, מפורסמים כמו ג’וני דפ, ג’ארד לטו ואף הכדורסלן דניס רודמן, עשו שימוש בלק צבעוני כאמצעי לביטוי עצמי. רודמן לדוגמא כבר אמר בעבר כי הוא מעוניין לאתגר את הדימוי והתפיסה שיש לאנשים על ספורטאים ועל איך שהם אמורים להיראות, ואחת הדרכים שלו לעשות זאת – היא באמצעות שימוש בלק צבעוני, צבעי שיער נועזים, תכשיטי גוף לרוב, ואם אתם זוכרים, הוא אפילו נראה פעם או פעמיים מתהדר בשמלה.

לק צבעוני לגברים גם לשם הבעת עמדה

לק צבעוני לגברים גם לשם הבעת עמדה

לק לגברים: גם בג’ל

כפי שנראה, הטרנד החדש פה כדי להישאר. לכן, בשנים הקרובות, סביר להניח שנראה יותר ויותר גם לק ג’ל לגברים, ולא רק בקרב מפורסמים, אלא בקרב כל מי שמאפשר לחיצוניות שלו לבטא את האני-הפנימי שלו, מבלי לחשוש שהעניין יעיד בהכרח על המגדר שלו או אפילו על העדפותיו המיניות. למעשה, כיום בתי ספר הגדולים בתחום, מכניסים לתוכנית הלימודים שלהם תכנים שעוסקים במגוון של צבעים ועיצובים בלק ג’ל, על מנת לאפשר לבוגרים שלהם לייצר תוצאות לא רק אסתטיות, אלא גם כאלה שנחשבות לאמנות של ממש, הן עבור נשים והן עבור גברים.

תמונה של לק שחור לציפורניים לגברים מהפרופיל של Bruce Nicolosi – קישור לפוסט

תמונה של לק שחור לציפורניים לגברים מהפרופיל של Bruce Nicolosi

תמונה של לק שחור לציפורניים לגברים מהפרופיל של Bruce Nicolosi – קישור לפוסט

אמנות: חלון לנפש

אמנות תמיד נחשבה כחלון לנפש של היוצר, כמו גם לנפש של רוכש האמנות, ואין ספק כי לק לגברים משמש ככלי דומה לכך. בבחירת הצבעוניות או של עיצוב הציפורניים, גברים רבים לא רק מבטאים את עצמם ואת ההעדפות האסתטיות שלהם, אלא פותחים צוהר קטן לנבכי נפשם, לתחומי העניין שלהם ולאהבות שלהם, בדומה לסוגי אמנות אחרים כמו למשל ריקוד, ציור ומוזיקה.

הלגיטימציה החברתית להבעה עצמית נרחבת יותר של כל המינים, היא זו שתאפשר לנו לחיות בעולם מכבד, מכיל ונעים יותר, תמנע הרבה מהבריונות שהדורות הקודמים חוו ותאפשר לכל אדם לחיות את חייו באותנטיות אמיתית, תוך נאמנות לעצמו, לערכים שלו ולמה שהוא מעוניין לייצג – בדיוק כפי שאמור להיות בעולם מתוקן.

מספר שאלות ותשובות בנושא לק לגברים:

האם מומלץ שגברים ימרחו לק על הציפורניים?

לק נחשב כפריט אופנה וטיפוח נשי מאוד, לכן הוא לא מתאים לכל אחד אבל בהחלט ניתן ואף מומלץ לגברים שמרגישים נוח עם עצמם לעשות טיפולי פנים, מניקור ואף למרוח לק צבעוני או שחור על הציפורניים.

איזה צבע כדי למרוח על הציפורניים של גברים?

לאחר שהגעתם למסקנה שאתם רוצים לשים לק על הציפורניים, מגיע הרגע לבחור את הצבע הנכון. גברים רבים מתלבטים בין צבע שחור ללבן אבל האמת שניתן לשים לק בצבע כחול או ירוק וכך תיהיה אפילו אמירה של הזדהות עם קבוצת כדורגל מסויימת עם הצבע התואם.

האם גברים אוהבים לשים לק בצבע שחור?

אם מסתכלים על גברים שצבעו ציפורניים, הצבע הבולט יהיה לרוב שחור זה התחיל עוד בעבר כדי להביע סטאטוס וכיום הוא אמור להביע שאני מרגיש נוח עם עצמי.

האם צבע אפור אמור להביע מסר בהשוואה לצבע שחור?

הצבע של הלק שלך כמו אצל נשים גם כך אצל גברים אמור להביע את מצב הרוח שלך ואת התכונות האישיות שלך, כך גם הצבע האפור.

האם לק לגברים הוא עניין של הבעת מחאה?

צביעת ציפורניים הוא לא רק עניין של טרנד אלא מדובר יותר ויותר כאקט של מחאה. בשנה האחרונה גברים בחרו לצבוע את הציפורניים שלהם כאקט תמיכה בספורטאית הטרנסג’נדרית, במקרים אחרים הביעו שחקנים מפורסמים תמיכה בהפסקת אלימות נגד ילדים.

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים