משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מה האיפור שלך אומר עליך?

אוהבת איפור דרמטי? לא זזה בלי שפתון אדום? מעדיפה להדגיש את העיניים, או שאת בכלל לא מאלה שמתאפרות… מסתבר שסגנון האיפור שלנו והגוונים אותם אנחנו מעדיפות, אינם רק עוד צבע על הפנים, אלא ממש מצביעים על האישיות שלנו. לאיפור ולנראות הויזואלית שלנו בכלל יש השפעה לאיך הסביבה רואה אותנו או מגיבה אלינו. בוודאי שגם לך יצא לפגוש נשים שהאיפור שלהן יצר דמות מסוימת עבורך שאינה בהכרח מי שהן. אז אם את נתקלת בתגובות דומות או משדרת משהו שונה ממי שאת, ואת לא אוהבת איך שאת נתפסת בעיני הסביבה, אז יתכן והכל טמון באיפור שלא מחמיא וכדאי שתדעי מה סגנון האיפור הנכון עבורך.

מחקרים רבים כבר הוכיחו שאיפור מעניק לנשים ביטחון, אישה שנראית טוב, מרגישה טוב ולהיפך ומצליחה להיות הרבה יותר פרודוקטיבית ומצליחה. כן, יש קשר בין יופי להצלחה. כמובן שהאיפור משתנה עם הגיל, הסטטוס האישי והסיטואציה. קרוב לוודאי שנתאפר שונה לעוד יום עבודה לעומת אירוע חשוב בערב.

אז מה האיפור אומר עליך?

נשים שאוהבות לגוון בסגנון האיפור שלהן

נשים שאוהבות ריגושים וחידושים, לא מתרגשות “ממה יגידו” ויודעות מה טוב בשבילן. השגרה משעממת אותן ולכן הן מעדיפות להתחדש כמה שניתן. נשים שאוהבות אופנה, לא מפחדות מטרנדים גם אם עזים וביזארים כמו שפתון סגול שחור או צללית כתומה, צלליות אבקה מנצנצות או אייליינר צבעוני. האיפור הוא עוד ביטוי לפן האופנתי והצורך לתעוזה ושינוי.

איפור צלליות צבעוני

נשים שמרניות בסגנון האיפור שלהן

נשים שיודעות מה יפה להן ואין להן צורך לשנות, הן פחות נוטות לקחת סיכונים, מעדיפות את המוכר והבטוח, אישיותן יותר סולידית ורגועה.
האיפור שלהן יהיה יותר שקט וטיבעי, שימוש במוצרים בגוונים קלאסיים מוכרים שמחמיאים להן, כמו צלליות מאט דחוסות בצבעי החום הטבעי, שפתון ניוד, אייליינר טוש (שקל לשרטט איתו ולא אייליינר ג’ל שמצריך יותר מיומנות) ומסקרה שחורה קלאסית.
נשים שמרניות שלפתע מפתיעות בסגנון איפור לא אופייני להן, השינוי הוויזואלי, לרוב מתחבר לשינוי פנימי כמו פרידה מבן זוג, שינוי קריירה וכל מה שגורם להן לשחרר מוסכמות.

איפור קלאסי

נשים שאוהבות איפור שאינו שגרתי, מתוחכם ונוכח

נשים בעלות ביטחון עצמי גבוה ומאד פרפקציוניסטיות. מסתכלות על כל פרט, יורדות לפרטים ולא מוותרות. חשוב להן להיות במרכז. האיפור שלהן יהיה הכי איכותי ומקצועי ומושקע כאילו כל פעם הלכו למאפרת מקצועית. למשל ישקיעו באיפור עיניים מוקפד ושפתון מדויק ונוכח.

איפור מיוחד

נשים שמדגישות את איפור העיניים

נשים שיודעות להקשיב ולראות את האחר, רגישות ובעלות לב טוב ויכולת הכלה.
איפור העיניים שלהן יהיה מוקפד ודומיננטי, כמו מעושן שחור או אייליינר דרמטי ומסקרה מעבה.

נשים שמדגישות את השפתיים

נשים רגשניות, חושניות ונועזות. וורבליות ואוהבות במה. ישירות ומדברות לעניין, הכי “סטרייט טו דה פוינט”. הדגש על השפתיים מעיד על צורך עז בהבעה עצמית, אוהבות לדבר על עצמן אבל גם מחמיאות ומפרגנות לאחרים.

נשים שמדגישות את איפור הפנים
נשים שמדגישות את איפור הפנים

נשים שמתאפרות באופן קיצוני עד כדי כך שהאיפור נראה מסיכה

איפור אובר מעיד בדר”כ על נשים חסרות ביטחון או דימוי עצמי נמוך, שכנראה לא שלמות עם עצמן. שהאיפור המוגזם מאפשר להן להסתתר מאחוריו ונותן להן תחושת הגנה.
האיפור שלהן יהיה סופר נועז דרמטי, שימוש בהרבה שכבות של מייקאפ וגוונים עזים וחזקים.

נשים עם איפור מוגזם
נשים עם איפור מוגזם

טעויות שנשים עושות באיפור

1. להסתכל על מה שאנחנו לא אוהבות ולהתמקד במה שלא בסדר במקום במה שיפה. איפור נכון ידגיש עוד יותר את מה שיפה בנו.
2. לחשוב שאיפור ישנה אותנו. מייקאפ הוא לא פוטושופ. המטרה באיפור, הוא להראות מי שאת ולהיות בטוחה במה שיש לך. המחמאה צריכה להיות: “איזה יפה את נראית” או “איזה יפה העור שלך נראה…” ולא “המייקאפ שלך נראה נהדר”.

לסיום, האיפור הוא כלי פסיכולוגי אינסופי לפיתוח אישי ויש בו הרבה מעבר ליופי!

קראי עוד אודות קורס איפור מקצועי מבית ביה”ס המוביל למקצועות היופי של רוית אסף, כדי להוציא את המיטב שבך ולגלות עולם שלם של יופי שמחכה רק לך.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים