משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מה הן מברשות איפור המומלצות?

עולם האיפור טומן בחובו מגוון עשיר של מוצרים וחומרים שייעודם – להבליט את המקומות הנכונים ולטשטש את האזורים האחרים. בתוך העולם השופע הזה, הכוכבות האמתיות שיכולות לעשות המון הבדל הן מברשות האיפור. כל מאפר ומאפרת יודעים – עדיף מברשת איפור איכותית ביד, מאשר עשרים בקיט המברשות, אז מי היא אותה מברשת איפור המומלצת שהיא חובה בכל ערכה, ומה הן המברשות לשימושים השונים שעושות את כל ההבדל? יצאנו לבדוק.

מגוון מברשות האיפור עושות לכן בלאגן ?
מגוון מברשות האיפור עושות לכן בלאגן ?

אילו מברשות איפור מתאימות לנו?

ישנן כמה מברשות שהן חובה בכל בית (ובטח אצל כל מאפרת מקצועית), היות שהן עוזרות להגיע למראה המאופר הרצוי, בזמן קצר מאוד ובלי הרבה לכלוך מסביב. אלו הן מברשת מייקאפ, מברשת קונסילר, מברשת פודרה, מברשת סומק, מברשת צללית, מברשת אייליינר ומברשת שפתיים. כדי להתאים את כל אחת מהמברשות הללו לתווי הפנים האישיים ולוודא שהן נוחות לשימוש, הן קודם כל צריכות לעבור את מבחן המגע – אם המברשת נעימה למגע על גב היד או על הפנים, היא עוברת את השלב.

 

קורס איפור

הצעד הבא, הוא לבחון את ידית האחיזה – לרוב, ככל שידית המברשת ארוכה יותר ורחבה יותר, כך האחיזה תהיה נוחה יותר. לבסוף, חשוב להתאים את הגודל של ראש המברשת לתווי הפנים – ככל ששטח הפנים רחב יותר, כך ניתן לעשות שימוש במברשת רחבה יותר, ולהיפך. בסופו של דבר, סט המברשות האישי, צריך להכיל מברשות שהן בדיוק מה שהמשתמשת זקוקה להן – גם מבחינת הנוחות וגם מבחינת ההתאמה לפנים. בקורס איפור המקיף של רוית אסף, לומדים המשתתפים כיצד לבחור ולאתר את המברשת המדויקת לכל פעולת איפור, וכיצד לעבוד איתה באופן הנכון כדי להוציא ממנה את המירב ולקבל את המראה האידיאלי.

בחירה מומלצת של מברשת איפור
מהי הבחירה מומלצת של מברשת איפור

האם יש מברשות איפור מיוחדות לעיניים ולשפתיים?

לכל פעולת איפור יש מברשת איפור מתאימה – מברשת מייקאפ שמתאימה להנחת מייקאפ נוזלי או סמיך, מברשת גבות לסירוקן, מברשת סומק להנחה וטשטוש עצמות הלחיים, מסרק ריסים להארכת השערה ועוד. מכאן, שחברות האיפור השונות מייצרות גם מברשות מיוחדות לעיניים ומברשות מיוחדות לשפתיים, לכן רוב המאפרות והמאפרים יצטיידו בסט מברשות איפור. עבור הנחת הצללית לדוגמה, יכולות להיות בשימוש מספר מברשות ליצירת אפקטים שונים – למראה עיניים חתוליות, חדות ומדויקות, נשתמש במברשת זווית שטוחה וצפופה, שתסייע להנחה מדויקת של הפיגמנט, למראה עיניים מעושן וממוזג, נשתמש במברשת עגולה בעלת צפיפות נמוכה יותר, שתסייע לטשטוש הפיגמנט ומיזוג עם העור. לשפתיים, קיימות מברשות מיוחדות בגדלים ספציפיים שיסייעו להנחה מדויקת של השפתון ושרטוט קו השפתיים ועוד.

make up brushes free pik

מה ההבדל בין המברשות השונות?

כפי שעולם מוצרי האיפור הוא רחב ועשיר, כך גם עולם המברשות. רוב ההבדל הטמון בין המברשות השונות, נובע הן מהגודל של המברשות שנועד להתאים למיקומים השונים של הפנים, והן למראה המבוקש בסוף התהליך. באופן כללי, מברשות בעלות צפיפות גבוהה, כמו מברשות קבוקי, יעמיסו על עצמן יותר חומר ולכן עושים בהן שימוש כשרוצים להפיק תוצאה ניכרת – לקבל כיסוי טוב עם מברשת מייקאפ צפופה, או הנחה של צללית עם פיגמנט עוצמתי, למשל.

 

טיפ משמעותי מהאיפור המקצועי הוא תמיד להתחיל במעט חומר ולהוסיף עוד במידת הצורך – הרבה יותר קשה להסיר או לטשטש חומר שכבר הונח על הפנים. עם מעט הבנה בסוגי המברשות ושימוש נכון במברשת, תוכלו לשדרג את האיפור שלכם בקלות, לחסוך זמן בניסיון לתקן העמסת חומר ולהפוך את המראה להרבה יותר טבעי, קליל והרמוני.

 

כדי להשלים את המידע על שימוש במברשות איפור, אנחנו מצרפים מספר שאלות ותשובות בנושא איפור עיניים:

 

מה הן המברשות הטובות ביותר לאיפור עיניים?

קודם כל חלק ממברשות האיפור עשויות מסיליקון וחלקן משיער טבעי. לא החומר הוא הקובע אלא לרוב הצפיפות של המברשת זה מה שחשוב. יש המון סגנונות של מברשות איפור ולכל מברשת ייעוד משלה. המבנה מותאם לאותו חלק שמאפרים ויש מלא סגנונות כאשר כל אחת מעדיפה משהו אחר  ..ככלל עדיף מברשות על ספוגיות משום שהן סופגות את כל החומר  לתוכה.

 

מה הן מברשות האיפור שחשוב שיהיו לנו?

לרוב צריך מברשת איפור שטוחה וצפופה – מה שנקרא מברשת הנחה. הנחת צללית על גלגל העין ולאחר מכן חייבים מברשת טשטוש וזו מברשת פתוחה ורכה יותר שתפקידה לטשטש: מברשת טשטוש, עפרונות, מברשת איילנר – מברשת זויתית למי שמעוניינת בשימוש באיילנר.

 

מה הן המברשות האיפור המתאימות להוספת צלליות בעיניים?

מברשות שמתאימות להוספת צלליות בשקע העין הן מברשת טשטוש על גלגל העין , מברשת פתוחה, מברשת לטשטוש וגם עפרונות.

 

האם ניתן למנוע מהמברשת שתפסיק להישחק?

לא ניתן למנוע שחיקה לחלוטין כי כל דבר בעולם הזה נשחק…אבל  אם שומרים עליה נכון ומטפלים בה …אז היא זוכה להרבה זמן מדף…לוודא שהיא אינה מלאה בשמן ולכלוך.. לא ללחוץ עליה חזק מידי.. לחפוף אותה פעם בשבוע או שבועיים . תלוי ברמת הצריכה וגם מומלץ לחפוף אותה עם סבון כלים שמפרק שומנים או שמפו טוב.

 

מהי הדרך הקלה לניקוי מברשות לאיפור?

אם אין זמן בין לבין לקחת חומר שמנקה מברשות שגם מחטא וגם מנקה וגם מייבש.

 

מהו הייחוד של מברשות לאיפור?

מברשות איפור טובות תלויות מאיזו חברה הן הגיעו  – חשוב לקנות מברשות טובות מחברה טובה ואיכותית ששמה הולך לפניה ולא מברשות זולות.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים