משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מה זה בעצם סטיילינג?

מקצועו של הסטייליסט הפך לחשוב ולמודגש יותר ויותר בשני העשורים האחרונים וקיבל מעמד של מקצוע בפני עצמו. פירוש המילה סטיילינג לפי המילון, זהו עיסוק בעיצוב ובסגנון לפרט.

אם בעבר עולם האופנה היה שייך למעצבי אופנה ותופרים, מקצוע הסטיילינג התברג בין שניהם. בעידן של ריבוי ערוצים ובמציאות שבה האופנות והטרנדים משתנים מרגע לרגע, הפך הסטייליסט לבעל מקצוע מבוקש, החולש על מספר תחומים.

 

סטיילינג להפקות אופנה

על סט הצילומים הסטייליסט אחראי לטוטל לוק כולל מראה האיפור והשיער, זוויות הצילום, צורות העמידה של הדוגמנית ולמעשה משמש מנצח על כל התזמורת של אנשי הצוות השונים ועובד לצד הצלם.

בקמפיינים של בגדי מעצבים ובתצוגות אופנה, אחראי הסטייליסט על שילובי הבגדים, צבעים, אקססוריז של הפריטים השונים. ועובד בצמוד לצלם, למאפר ולמעצב השיער.

 

סטיילינג אופנה

צילום יח”צ – הסטייליסט אחראי על הפריים הסופי בצילומי אופנה וביוטי

 

סטיילינג לתוכניות טלוויזיה

הסטייליסטית הראשונה שהביאה את הסטיילנג למקום המכובד של מקצוע בפני עצמו, היא ללא ספק הסטייליסטית פאטרישיה פילד בסדרת הטלוויזיה האייקונית “סקס והעיר הגדולה”

סטיילינג טלוויזיה

//www.vogue.com.au/culture/features/the-sex-and-the-city-3-movie-script-reveals-one-big-character-would-have-been-killed-off/news-story/158c6a5dc0a1a4ef883b495

מקצוע הסטיילינג הגיע לפריים טיים בתכנית “סקס והעיר הגדולה”.

סטיילינג לתוכניות טלוויזיה, סדרות וסרטים הינו התמחות בפני עצמה בשונה מסטיילינג אישי. עבודת הסטייליסט בסדרות ובסרטים מתמקדת ביצירת מראות הלבוש לדמויות. על בניית הדמות, עובד הסטייליסט עם הבמאי, מעצב השיער והמאפר.

בתכניות מתמקדת עבודת הסטייליסט בהלבשת המגישים והמרואיינים לפי קוד הלבוש של אותה תכנית. מעבר לבחירת הבגדים והסגנון, הסטייליסט צריך לדאוג שהבחירות שלו מתאימות לפריים המצולם. הן מבחינת צבעוניות והן מבחינת הסגנון. בנושאים של חדשות ואקטואליה הלבשת המגישים והמרואיינים מתמקדת בחליפות ולבוש פורמלי.

 

 

סטיילינג אישי

לסטיילינג יש את הכוח לשפר את רמת הדימוי העצמי של אדם ולעשות רושם ראשוני חיובי – או לפחות על פי הכוונה המדויקת שהלקוח/אדם רוצה להעביר לצד השני. העמידה מול ארון הבגדים באמירה “אין לי מה ללבוש” אינה קלישאה, היא מכוונת לכולם וללא קשר לכמות הבגדים שנמצאת בארון, לסטייליסט ישנם הכלים כדי להבחין בדיוק איזו מידה צריך לאיזה בגד, באיזה צבע ואילו אביזרים להתאים לו, כמו גם מהי התספורת או התסרוקת שצריך, כדי להבין איך בונים מלתחה, כיצד בונים קונספט ואיך עובדים עם לוח השראה.

סטיילינג אישי

צילום יח”צ – סטיילינג אישי כאמצעי לביטוי ואמירה אישית

 

סגנונות הלבוש מתחלקים ל-4 סגנונות מרכזיים. לכל אחד מהסגנונות ישנן תתי סגנון ופעמים רבות הלבוש שלנו נע בין מספר סגנונות או משלב בניהם. סגנון קלאסי, סגנון ספורטיבי, סגנון קז’ואל, סגנון רומנטי.

סטיילינג אישי מתייחס הן לנשים והן לגברים. סטיילינג אישי לגברים, תופס תאוצה בשנים האחרונות ומהווה נישה נכבדה בתוך מקצוע הסטיילינג.

 

סטיילינג אישי לאמנים

אומנים רבים ביניהם זמרים נדרשים לשפה עיצובית בנראות שלהם. זמרים כמו מדונה, ליידי גאגא, סטטיק ובן אל ונטע ברזילי, ידועים בקביעת טרנדים באופנה. מי שאחראים על הטוטל לוק שלהם הם הסטייליסטים שלהם, שעובדים בשיתוף פעולה מלא עם מעצבי האופנה.

 

סטיילינג לגברים

סטיילינג גברים

צילום יח”צ

סטיילינג אישי לגברים הפך להיות חלק עיקרי ממקצוע הסטיילינג.

סטיילינג לאנשי עסקים לפי Dress Code – סטיילינג לאנשי עסקים נע מחליפות רשמיות ומחויטות ועד לבוש קז’ואל הכולל שילובים של ג’ינס וחולצה מחויטת או כמו גברים הבוחרים לשלב בין המראה המחויט עם קריצה שובבה. האקססוריז הם אלה שנותנים את הטוויסט.

אקססוריז כגון משקפיים, תיקים נעליים ותכשיטים הם כלי העבודה של הסטייליסט, מכיוון שבאמצעותם אפשר ליצור  מראות שונים ומגוונים, גם אם צריך לשמור על מראה מחויט ופורמאלי לעבודה ולפגישות עסקים.

סטיילינג לגברים

צילום יח”צ – אקססוריז לגברים בשילוב עם חליפה מחויטת

 

משקפי שמש כאקססוריז

צילום יח”צ – משקפי שמש הם האקססוריז בעזרתם ניתן ליצור אמירה אישית

 

סטיילינג לנשים ולנערות

סטיילינג לנשים במקומות העבודה מאפשר גיוון ושילוב בין חולצות מחויטות, ג’ינסים ונעלי עקב. היכולת ליצור מראה רשמי ולא פורמאלי, מאפשרים לכל אחת לשמור על סגנון אישי.

סטיילינג נשים

צילום יחץ – סטיילינג של מראה פורמאלי ולא מתאמץ (קז’ואל)

תפקידו של הסטייליסט הוא לפני הכול לדאוג שהבגד יתאים ויחמיא למבנה הגוף והסגנון יתאים לאופי של הבנאדם.שליטה בסוגי מבנה הגוף השונים, האבחנה בין סוגי הבדים, צבעים והדפסים, מעניקים את הכלים לסטייליסט במהלך עבודתו מול הלקוח.

סטיילינג נערות

צילום יח”צ

 

הרשתות החברתיות בכלל והאינסטרם בפרט, העלו בכמה רמות את החשיבות של הסטיילינג.

איך נראית כל תמונה, מבחינת הפריים, האקססוריז וזוויות הצילום.

ההתמקצעות של בני הנוער והרצון לשדרג את התמונות שהם מעלים, הגדילו את כמות הנרשמים לקורס סטיילינג לנוער, המתקיימים בעיקר בחופשת הקיץ.

החשיבות בקורס סטיילנג לנערות חשובה פי כמה וכמה. חוסר המודעות למבנה הגוף הרצון להיות כמו כולן הופכים את הנערות ל”קורבנות אופנה” ולא תמיד באים בהתאמה למבנה האישי שלהן, דבר שגורם להן לתסכול.

סטיילינג נשים ונערות

צילום יח”צ

 

המראה המוגמר TOTAL LOOK

המשמעות של המונח הוא מה שמנחה את הסטייליסט בתהליך העבודה שלו.

המראה השלם, מורכב משילובים של פריטים,צבעים וסגנונות. אקססוריז המתאימים גם למבנה הפנים, עיצוב שיער ואיפור משלימים את המראה הסופי.

סטיילינג TOTAL LOOK

צילום יח”צ

 

אוהב/ת את תחום הסטיילינג ורוצה לקחת אותו צעד קדימה?

לימודי סטיילינג יכולים להתאים לכל מי שאוהב ומעריך את עולם העיצוב והאופנה.

בעמוד לימודי סטיילינג בבית הספר של רוית אסף כל המידע על נושאי הקורס, מבנה, היקף ועוד

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים