משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מה זה שימר?

מוצרי איפור מגיעים בסוגים שונים של טקסטורה: קטיפתית, סאטן, מטאלי, אבל שני השחקנים הגדולים הם מאט ושימר.

הפירוש של המילה שימר הוא נוצץ, בוהק ואם מתרגמים זאת לאיפור, מדובר על מוצר בעל טקסטורה מבריקה ונוצצת.

ההתחלה של שימוש במוצרי איפור מבריקים ונוצצים, נולדה עם תחילתו של הטרנד כבר בשנות השבעים, עם פריחתם של מועדוני הדיסקו, בגדי לייקרה ופאייטים. מוצרי האיפור מתפתחים בהשראת הטרנדים השונים.

מוצרי איפור שונים עם טקסטורה מבריקה כגון צלליות מבריקות, ליפגלוס מבריק הם חלק בלתי נפרד מארסנל האיפור של החברות השונות.

איפור עם שימר

איפור עם שימר

שימר – מה זה אומר?

השימר, כפי שאנחנו מכירים אותו היום הוא למעשה אבקה המכילה חלקיקים של פנינים אשר יוצרים זוהר עמוק ומראה מבריק. את השימר ניתן למצוא בטקסטורות שונות כמו אבקה, קרם, נוזל או מוצק. השימר מגיע בגוונים נייטרלים למראה מבריק ונקי או בגווני ברונזה למראה מבריק ושזוף.

שימר נוזלי

שימר נוזלי

שימר מוצק

שימר מוצק

שימר אבקה

שימר אבקה

 

בכל שנה, כאשר מתחילה עונת טקסי השטיח האדום כמן טקס גלובוס הזהב וטקס האוסקר, מתחילות הכוכבות לצעוד על המסלול כשהן מאופרות עם שימרים לפנים וגם לגוף. השנה זכינו לראות כמה מגמות נוצצות בנוסף ללחיים, גם שפתיים נוצצות, ועיניים נוצצות עם שימוש בהרבה צלליות מבריקות. למי שרוצה להוסיף קצת שיזוף לשגרת האיפור שלה, שימרים לפנים ולגוף בעלי גוון ברונזה הם אלה שיוצרים מראה שזוף וזוהר גם בחורף.

איך שמים שימר? איך מורחים אותו?

את השימר אפשר להניח בצורות ובדרכים שונות, תלוי במראה אותו רוצים להשיג.

מהו שימר נוזלי?

את השימר הנוזלי ניתן לערבב עם המייקאפ למראה של זוהר עדין. למי שרוצה מראה עם הברקה חזקה ומודגשת, כדאי להניח את השימר הנוזלי עם מברשת סיליקון על החלק העליון של המצח והחלק העליון של עצמות הלחיים, גשר האף, ומתחת לסנטר.

איך משתמשים בשימר מוצק?

שימוש בשימר מוצק מתאים למי שרוצה מראה זוהר אבל טבעי ועדין יותר. מניחים את השימר עם מברשת קלה ורכה, ככל שהמברשת צפופה יותר, כך הברק ייצא יותר חזק. גם את השימר המוצק מניחים באותם המקומות של השימר הנוזלי.

שימר בתפזורת

שימר בתפזורת מתאים גם לשימוש בפנים וגם במחשוף décolletage. את השימר בתפזורת אפשר להניח בכמויות קטנות למראה של הבקרה מאוד עדינה במקומות המיועדים לכך וגם ליצור הברקה חזקה יותר על כל הפנים, אם מניחים אותו עם מברשת רחבה.

שימר בורנזר הוא שילוב נהדר של מוצר המעניק גם שיזוף עבור אלה שרוצים מראה זהוב sun kissed הוא מכיל חלקיקים שמשקפים אור ולכן בשמש העור נראה יותר מבריק ושזוף.

בליין מוצרי האיפור של “רוית אסף” קיים שימר נוזלי אותו ניתן לערבב עם מייקאפ, או שימר נוזלי בעל הברקה חזקה יותר, אותו מניחים מעל המייקאפ, במקומות שציינו מעלה.

בנוסף לשימר המוצק ולשימר בתפוזרת, יש בין מוצרי “רוית אסף” גם סומק טרה קוטה, אשמר מהווה שלושה מרכיבים במוצר אחד: גוון, ברק ומראה שזוף:

סומק טרה קוטה

סומק טרה קוטה

 

קרדיטים תמונה:

צילום: גלעד קבלרו

דוגמניות: רוית אסף, אנסטסיה טל

איפור: יוני אסף

סטיילינג : דבי חליוואה

עיצוב שיער: אריאל דהרי

ע.שיער: עידן עמר, מורה בקורס עיצוב תסרוקות

ע.סטיילינג: בוגרות קורס סטיילינג – ילנה לינק ובסקי דליה כהן

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים