משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מה חשוב לדעת על תספורת לגבר 2023?

מגמות האופנה בתחום השיער משתנות משנה לשנה, אופנה באה, הולכת וצומחת מחדש, וכשזה נוגע לגברים – האופנה מקבלת ביטוי גם בתספורת וגם באופי הזקן. ישנן מגוון רב של סוגי תספורות לגברים ובשנת 2023, התספורות המבוקשות ביותר הן התספורת בסגנון ההיפסטר (חלק עליון מסופר באורכים שונים), התספורת הקצוצה (כשמה כן היא) והקרחת (מתוך אמירה או מסיבה טבעית). על אף הביקוש, ישנם גורמים נוספים להתחשב בהם לפני שתופסים מספריים וגוזרים, לכן הכנו לכם סקירה לתספורות גברים שיתאימו לכם בול לטעם שלכם.

תספורת לגבר בשנת 2021
תספורת לגבר בשנת 2023

מדוע גברים מעדיפים תספורת קצרה?

כשזה נוגע לתספורות לגברים, התספורות הקצרות אף-פעם לא יוצאות מהאופנה ולרוב עדיפות על השיער הארוך. למרות שתחזוקה של תספורת קצרה דורשת לא מעט מאמץ וביקורים אצל הספר, הרוב מעדיפים תספורת גברים קצרה כי בשורה התחתונה היא פשוט נוחה. הפנים גלויות, החפיפה קלה יותר ובעיקר – לא מזיעים ומסתרבלים עם השיער, במיוחד בימי הקיץ החמים.

רוית אסף בית ספר לאיפור

כמו כן, לעומת השיער הארוך שמשדר מראה יותר מרושל, טבעי ופרוע, שיכול להיות מאוד סקסי ומגניב לגברים הרפתקניים, תספורת קצרה לגבר לרוב עושה רושם של סדר, אסתטיקה ורצינות – בעולם שבו רושם ראשוני יכול לחרוץ גורלות, גברים רבים יעדיפו תספורת שתעניק להם תדמית עסקית ותשדר שהם מוכנים לביזנס. תספורת קצרה לגבר, על אף שנשמע שהיא יכולה להיות חד-גונית, כוללת מגוון רחב של סגנונות וגזרות שיחמיאו ויבליטו את תווי הפנים הנכונים לאותו גבר.

תספורת טרנדית לגבר
תספורת קצרה טרנדית לגבר

איך מתאימים תספורות לגברים לפי מבנה הפנים?

למרות שכולנו שונים וייחודים בתווי הפנים שלנו, מיטב המוחות הצליחו למצוא מספר סוגים של מבני פנים ולהכליל אותם באותה קטגוריה – מבנה עגול, מבנה מוארך, מבנה משולשי, מבנה אובלי ומבנה מרובע. אידיאל היופי מכתיב שהקו הרצוי ביותר הוא מבנה פנים אובליות עם מעט הדגשה של קו הלסת עבור גברים, לכן ספרים ומעצבי שיער ממציאים תספורות שונות כדי להדגיש את מבנה הפנים הטבעי וליצור לו אפקט כמה שיותר אובלי.

תספורת לגבר משנה את כל המראה
תספורת לגבר משנה את כל המראה

אז איך מתאימים את התספורת?

  • עבור גברים עם מבנה פנים עגול, מומלצות תספורות חדות יותר, בעלות זוויות, ולא תספורות גדולות ונפוחות (במיוחד בצדי הראש), על-מנת לעדן את הפנים העגולות.
  • לגברים עם פנים ארוכות מומלצות תספורות ללא נפח משמעותי בחלקו העליון של הראש, כדי לא ליצור אשליה מאריכה עוד יותר.
  • לגברים בעלי פנים בצורת משולש יש מעט יותר מזל, היות שהרבה תספורות יתאימו להם, אך עדיין התספורת שפחות תחמיא להם היא בצורה משולשת כמו קוצים.
  • לגברים בעלי פנים מרובעות, המתאפיינות בלסת מרובעת ודומיננטית, מומלצות תספורות פחות הדוקות קצרות אלא בעלות נפח.
  • לבסוף, כפי שאמרנו בתחילה, גברים בעלי פנים אובאליות זכו מן ההפקר – הם יכולים ליהנות מכל התספורות ולהסתפר לפי טעמם האישי והטרנד העכשווי.
מהי התספורת לגבר שאתם אוהבים?
מהי התספורת לגבר שאתם אוהבים?

האם גברים אוהבים פוני או שמעדיפים שיער עם קוצים?

כשמדברים על תספורות עם פוני, אנו נכנסים לקטגורית ״שיער באורך בינוני״. גם בנישה הזו, ישנו מגוון עשיר של תספורות גברים אופנתיות ומרשימות שיכולות לתת ביטוי הן לתווי הפנים הטובים של הגבר והן לטעמו האישי. עם זאת, תספורת באורך בינוני לגברים דורשות יותר השקעה במהלך היום ולאורך זמן – היות שספר צריך לסדר ולהבליט את התספורת, כך שתראה טוב. בעניין ההעדפה – התשובה טמונה בגבר עצמו, גברים עם לוח זמנים צפוף ושאין להם הרבה זמן פנוי, יעדיפו תספורות קצרות שלא מצריכות אותם להתעסק בשיער באופן יומיומי. גברים בעלי זיקה אופנתית ועם נכונות לייחודיות והשקעה, יכולים להרשות לעצמם לצאת מהקופסא ולהסתפר עם פוני אופנתי ומיוחד.

ravit_click_2_1

 

תספורת לגבר מתולתל

מיליארד אנשים אינם טועים – תלתלים זה אופי, וגבר שמתחבר למה שהטבע נתן לו במתנה, יכול לתת הופעה מרשימה וייחודית ביותר עם תלתלים שעושים קאמבק. תלתלים צריך לאלף, וגבר שמצליח להכיר את התלתלים שלו יכול להעניק להם תספורת ראויה, יכול בהחלט להרשות לעצמו להאריך אותם. תספורת באורך בינוני לגבר עם תלתלים טבעיים, יכולה להיות צנועה ולא בולטת מדי, ובאותה נשימה לא משעממת מדי. חשוב לזכור שסירוק תלתלים יוצר נפח רציני, ולכן אם אתה לא מעוניין באפרו מרשים, דאג לסרק את השיער עם האצבעות.

שיער גינג'י מתולתל
שיער גינג’י מתולתל

בנוסף החלטנו לשאול את רועי ביג’ו שאחראי על תחום הספרות בבית ספר לאיפור של רוית אסף, ולהבין טוב יותר על תספורות לגברים בשנת 2023.

אילו תספורות הכי טרנדיות אצל הגברים?

התספורת הטרנדית ביותר היא האפס החזק  (גילוח עד הסוף) – אנדר קאט – עם דירוגים נמוכים …הדירוג עולה מאפס עד למעלה. נפוץ גם אצל ילדים ונערים.

איך מספרים תספורת אפס לצעירים
איך מספרים תספורת אפס לצעירים?

איך בוחרים תספורות לפי תווי הפנים?

בוחרים תספורת לפי צורת הגולגולת ומבנה הפנים. בוחרים לפי צורת עצמות הלחיים, ולפי פנים עגולות / פנים ארוכות.

עיצוב הזקן חשוב ביותר
עיצוב הזקן חשוב ביותר

איך מתאימים את הזקן לתספורת שלך?

הזקן הוא תמיד לפי דירוג בהתאם ללקוח. אנשים שאוהבים לגדל זקן הם לרוב מופנמים וצנועים יותר.

איך מספרים שיער מתולתל לגבר?

בעקרון תמיד בשיער מתולתל אנחנו גוזרים קצת פחות ממה שרוצים לגזור כי הוא נוטה להתקבץ . תמיד נוסיף עוד שני סנטימטר מעבר למה שאנו רוצים לגזור והפעולה אותה פעולה. כנ”ל גם לגבי תספורות לנשים.

קורס ספרות לגברים

 

איך שומרים על התספורת גם בזמן העבודה?

תמיד הולכים לכיוון הרצון של הלקוח. צריך להסתכל על השיער הקיים של הלקוח ולהבין מה הוא אוהב, ככה נשמור על צורת השיער ועל סוג התספורת שהלקוח אוהב. ככה נשמר את התספורת ולא נחריב אותה…

למה גברים אוהבים שיער קצוץ?

שיער קצוץ קשור לטיפוח. גבר לא בקטע של לשים ג’ל ויש עדיין הרבה גברים שלא רוצים לטפח את השיער כי זה נתפס נשי. לעיתים הם לא רוצים לטפח את השיער באופן קבוע. ישנם גברים שגם נהנים להפוך את הביקור במספרה עם הספר והחברים, סוג של בילוי.

למה באמת גברים אוהבים שיער קצוץ?
למה באמת גברים אוהבים שיער קצוץ?

האם חשוב לחפוף לפני התספורת אצל הספר?

חשוב מאוד לחפוף לפני התספורת. עדיף אבל שהספר יחפוף כדי שהתספורת תהיה על שיער נקי. זה מאפשר לספר את השיער ללא החומרים שבאים איתם מהבית ונדבק לשערות, במיוחד בשיער קצוץ חומרים על השיער יכולים להידבק לקרקפת וכך תיהיה פגיעה בתוצאות של התספורת.

מהן התספורות שבני עשרים אוהבים במיוחד?

צעירים אוהבים אפס חלק, נכנס קצת טרנד של שנות ה-70 וה-80. למטה גלח או מספר 1 או מספר 2 וכל שאר השיער הנמצא למעלה מכיל שיער רב יותר.

האם הצעירים אוהבים תספורת קצרה מאוד?
האם הצעירים אוהבים תספורת קצרה מאוד?

איך מבליטים את השיער בתספורות החדשות?

מבליטים את השיער באמצעות צבעים מסוימים לפי העונה וסגנון הלקוח. כלים חדשים כמו סכינים חדים ומספריים חדות מאפשרות ליצור צורות גיאומטריות. בנוסף, מכונות גילוח חדשות שמגיעות לרמת גילוח כמו של סכין.

האם עדיין משתמשים בג’ל לשיער?

בוודאי. ג’ל הוא המוצר הוותיק בשוק ועדיין משתמשים בו בעיקר לתסרוקות ועיצוב שיער הוא טיים לס קלאסי . לתמיד . כמו קרם לחות אצל נשים.

מה הקטע של שביל בצד?

שביל בצד הוא טרנד שחזר מפעם. משנות ה-60 וה-70. למדו לעשות פס עם סכין, ככה זה יוצא מסורק כל הזמן וטרנדי וגורם לעיצוב להיות יותר מגניב ומסוקס כזה אנשי החליפות אוהבים את זה.

עיצוב שיער מתולתל
עיצוב שיער מתולתל עם שביל בצד

מה יותר טרנדי שיער קצוץ או שיער נפוח?

האמת שמדובר ב-50/50, רק בזכות האופנה שכל כך מפותחת אצלנו ובכל העולם שזה כבר נהייה 50 אחוז.

האם כדאי להתאים תספורת בשביל אירוע אחד?

תספורת חד פעמית מומלצת יותר לבעל השמחה כמו חתן, פחות רצוי לקבוע משהו שלא מתאים עבור ערב אחד כי אז התספורת נמשכת עד לתספורת הבאה.

האם כדי להשתמש יותר במכונת תספורת או דווקא במספריים?

המספריים הם כלי חשוב מאוד ולכן נצטרך לדעת ולהכיר אותם …אבל צריך להתאמן המון על המכונה כי התספורות מתבצעות היום במכונה ופחות בעבודת יד עם מספריים . חשוב ללמוד לספר עם מספריים כמו שצריך כי זה הבייסיק.

איך תספורת טובה משנה את הלוק של הדבר?

תספורת משנה את הלוק מקצה לקצה. תספורת יכולה להפוך אדם הכי רציני ומקובע לבן אדם הכי אופנתי וטרנדי שיש – לדוגמא: היפסטרים נמדדים בעיקר על ידי התספורת שלהם.

מעוניינים ללמוד קורס עיצוב שיער ולהכיר את עולם הספרות מקרוב?  אתם מוזמנים לקבל מידע באתר וגם בטלפון: 1700-70-70-54

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים